Ja, wanneer is dat eens een keer klaar?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:19 schreef _Loki het volgende:
Neh, daarom vond ik het zo vreemd, Voor m'n deur zijn ze wel met gasleidingen bezig maar dat is al 2 weken zo, dus dat zal het ook niet zijn..
Mijnequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:58 schreef w00h00 het volgende:
Welk middelgroot bedrijf heeft eigenlijk z'n hoofdkantoor (in de buurt) van Arnhem zitten?
+/- 50 medewerkers en locaties in NL.
Iemand die me kan helpen?
Ramptoeristquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:22 schreef remlof het volgende:
Whehe, zes demonstraties morgen bij dat CDA-congres in de Rijnhal: Arnhem maakt zich op voor CDA-congres
Misschien ga ik er toch nog even kijken
Ik ben niet geweest, maar ik had dus echt moeten gaan en dan op al die auto's op het parkeerterrein pootjes tekenen bij die ichtusdingen met een watervaste stiftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:28 schreef Adelante het volgende:
Ik ga niet naar Zuid morgen, sta je weer in de file met allemaal ichtus symbooltjes
Haha dan zou je wel in het nieuws zijn gekomen denk ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest, maar ik had dus echt moeten gaan en dan op al die auto's op het parkeerterrein pootjes tekenen bij die ichtusdingen met een watervaste stift
[ afbeelding ]
72 kilometer te hard, wat een gekquote:72 kilometer te hard: invordering rijbewijs
Publicatiedatum: 3-10-2010 11:27:35
ARNHEM - De politie heeft op 1 oktober rond 20.25 uur het rijbewijs ingevorderd van een 20-jarige man uit Amstelveen. Deze reed met 122 kilometer over de Amsterdamseweg in Arnhem; toegestane snelheid op de bewuste locatie is 50 kilometer per uur. De man kreeg proces-verbaal en is zijn rijbewijs kwijt.
https://www.ov-chipkaart.(...)aart/kaartaanvragen/quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je eigenlijk zo'n stomme ov chip ding aanvragen.ben de mijne kwijt en aangezien het dal/kan kaartje verdwijnt. Nu kan ik nooit meer iemand mee de stad in nemen aangezien ik moeilijk iemand kan verplichten zo'n klote ding aan te schaffen.
Wanneer gaan ze dat invoeren dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je eigenlijk zo'n stomme ov chip ding aanvragen.ben de mijne kwijt en aangezien het dal/kan kaartje verdwijnt. Nu kan ik nooit meer iemand mee de stad in nemen aangezien ik moeilijk iemand kan verplichten zo'n klote ding aan te schaffen.
quote:
quote:Dalkaartje Arnhem en KAN-kaartje Nijmegen verdwijnen
Op 1 november verdwijnen 2 buskaartjes in de regio’s Arnhem en Nijmegen. Het Dalkaartje regio Arnhem en het KAN-kaartje regio Nijmegen zijn dan niet meer verkrijgbaar.
Persoonlijke OV-Chipkaart met dalkorting
Als alternatief is er de persoonlijke OV-Chipkaart met dalkorting. Daarmee krijgt u 20 % korting op reizen na 09.00 uur (in het weekend de hele dag). De dalkorting is tot 1 december zonder kosten verkrijgbaar bij de diverse OV-chipkaart oplaadpunten in de regio (o.a. VVV Arnhem en diverse Primera-vestigingen).
Afschaffing strippenkaart
Onlangs heeft de Stadsregio Arnhem Nijmegen bij de minister een verzoek ingediend voor afschaffing van de strippenkaart vanaf 18 november. Als de minister hier positief op reageert, is de strippenkaart maar voor korte tijd een alternatief voor de KAN- en Dalkaartjes. We adviseren u dan ook om niet teveel strippenkaarten aan te schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |