Bohhh echt wel! Als ik nog maar slaap vanavond!quote:
Ik ben ziek, zal ik je even aansteken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik nu op school zit.
Zal ik eens wat in jou steken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:27 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik ben ziek, zal ik je even aansteken?
Aansteken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:27 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik ben ziek, zal ik je even aansteken?
Zolang het maar een vinger in combi met een tong is. Anders komt ze niet maximaal klaarquote:
Het zal niet meer gebeuren Steefje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Homies weten de naam van hun homie. Bitch.
Is je vriendje een wijf of zo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Doe maar niet, gaat me vriend huilen
Ga jij nou maar een drugsmeet regelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het zal niet meer gebeuren Steefje.
Niet? Watje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:35 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Nee, maar hij zal iig niet blij zijn
Ik denk dat hij mark gewoon een paar flinke tikken gaat verkopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:35 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Nee, maar hij zal iig niet blij zijn
En Mark hem, en daarom moet ie huilen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mark gewoon een paar flinke tikken gaat verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |