Maak even wat actiepics danquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef BlaZ het volgende:
Het is flink losgebarsten nu wow, was ff 20 seconden buiten , kleddernat.
Verderop in de straat, palmboom op auto gevallen hah je ziet ook niks door al dat water.
Nou, ik vind een harde storm ook erg fijn om in te lopen, maar een Orkaan....?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet om mijn naam een eer aan te doen maar meer om de kick die je dan krijgt. Ik hou nou 1maal van stormen en van mij kan het niet hard genoeg gaan
In een gebied zijn waar geen orkaan is!quote:Weet ik![]()
Maar het is niet alleen maar regen hooren met de auto ben je er snel vandoor als het water erin komt
![]()
Je ziet genoeg chasers die dit doen, en wat is nou mooier als je eventueel mee kunt gaan
Ja had ik gedaan maar je ziet er niks op.quote:
Pff, eng hoor....quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef BlaZ het volgende:
Het is flink losgebarsten nu wow, was ff 20 seconden buiten , kleddernat.
Verderop in de straat, palmboom op auto gevallen hah je ziet ook niks door al dat water.
Ok niets aan te doen, take care.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:12 schreef BlaZ het volgende:
Ja had ik gedaan maar je ziet er niks op.
quote:Fishermen try to secure their boats as tropical storm Karl arrives in the town of Mahahual, southern Mexico. Karl is expected to quickly weaken into a tropical depression as it slogs across the flat peninsula before heading back out over the Gulf of Mexico, where it could turn into a hurricane by the end of the week and threaten the central Mexican coast. (AP)
Doe voorzichtig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef BlaZ het volgende:
net ff rondgereden, valt hier nog goed rond te rijden, paar straten waren wel gevaarlijk vanwege rivieren, heb wat foto's gemaakt maar denk dat je niet veel erop ziet, ff vragen voor kabel.
Het is hier niet vlak hé , dit water stroomt dus allemaal naar lagere gebieden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Apuleius het volgende:
Er ligt al een aardige laag water zeg. Succes daar, BlaZ!
BlaZ suerte ouwe!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:04 schreef BlaZ het volgende:
Hey jongens ik zit in Veracruz momenteel, wordt lachen hier
Daar zal je je dan ook wel doorheen slaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef BlaZ het volgende:
Jep alleen nog een berg regen die eraan komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |