Sterkte dan! Hopelijk valt het mee bij jullie. Ik had trouwens gelezen dat het net ten Noorden van de impact zone het heftigst gaat worden, al denk ik dat je wel last gaat krijgen van het water, hoe ver zit je uit de kust?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zo hard waait het momenteel al in Lagune Verde zón 45km noordelijk van hier. De impact is 30km ten noorden van hier.
Maar de regen is hier meer een probleem, beetje regen en alles staat onder water.
Begint hier nu ook flink te waaien.
Veel sterkte! Wees voorzichtig en hou ons een beetje op de hoogte als het kan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zo hard waait het momenteel al in Lagune Verde zón 45km noordelijk van hier. De impact is 30km ten noorden van hier.
Maar de regen is hier meer een probleem, beetje regen en alles staat onder water.
4 quadrasquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sterkte dan! Hopelijk valt het mee bij jullie. Ik had trouwens gelezen dat het net ten Noorden van de impact zone het heftigst gaat worden, al denk ik dat je wel last gaat krijgen van het water, hoe ver zit je uit de kust?
Okay, lijkt me beter dan binnen 200 m, heftig dat ondanks de muren toch alles verwaait. Is er ook een radiostation dat je via de computer kunt volgen? Lijkt me toch wel prettig om de berichten te kunnen volgen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
4 quadrasOngeveer 500/600m
Naja tv valt hier net uit, internet en stroom doen het nog, de planten hier in de tuin zijn allemaal naar de kloten nu.
Nee de wind, meteogram pakt em niet lekker op denk ik, windkracht 3/4bft....quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je bedoelt de hoeveelheid neerslag? Ik snap je weer eens niet zo goed geloof ik.
Ik zou zeggen, ga lekker 30km naar het noorden en beleef die eyewall meequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar de wegen zijn afgesloten. Die lopen langs de zee namelijk en daar vallen de palmbomen massaal om,quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee de wind, meteogram pakt em niet lekker op denk ik, windkracht 3/4bft....
[..]
Ik zou zeggen, ga lekker 30km naar het noorden en beleef die eyewall mee![]()
Dat had ik tenminste gedaan
Hmmz ja dat wordt een probleem danquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar de wegen zijn afgesloten. Die lopen langs de zee namelijk en daar vallen de palmbomen massaal om,
Blok van huizen. Horen net via de radio dat de storm steeds dichterbij komt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, lijkt me beter dan binnen 200 m, heftig dat ondanks de muren toch alles verwaait. Is er ook een radiostation dat je via de computer kunt volgen? Lijkt me toch wel prettig om de berichten te kunnen volgen.
Quadras? Is dat een soort lengtemaat achtig iets?
Voor mij meer toeval, Mexico vierde woe-dond onafhankelijkheidsdag en ik had 5 dagen vrij en ging dus paar dagen op bezoek bij wat vrienden in Veracruz....quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz ja dat wordt een probleem dan![]()
Maar een echte storm chaser zou hier niks om geven![]()
Ooit hoop ik eens een orkaan mee te maken
Het oog begint weg te vallen. Zoals ik al eerder melde, einde van de middag begin de avond zal die aan land komen en niet pas middernacht (NL tijd)quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Blok van huizen. Horen net via de radio dat de storm steeds dichterbij komt.
Ik denk dat ze pas achteraf gaan zeggen wat het was, ik denk dat meten nu niet mogelijk is, zou er een windmeter zijn die dit kan? Ik bedoel dan niet hele speciale stormmeters maar de gewone? Ik betwijfel het namelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee de wind, meteogram pakt em niet lekker op denk ik, windkracht 3/4bft....
Bij een orkaan Cat.3 a 4..?! Je bent hartstikke gek Speedy, dat bedoel ik niet vervelend oid maar zulks doe je toch niet?!quote:Ik zou zeggen, ga lekker 30km naar het noorden en beleef die eyewall mee![]()
Dat had ik tenminste gedaan
Bah.... Veel geluk! Hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Blok van huizen. Horen net via de radio dat de storm steeds dichterbij komt.
nope, alles goed nog hierquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgens mij gaat het daar niet goed![]()
Stroom uitgevallen?
Klinkt heftig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
4 quadrasOngeveer 500/600m
Naja tv valt hier net uit, internet en stroom doen het nog, de planten hier in de tuin zijn allemaal naar de kloten nu.
Tja ik weet niet hoe dat allemaal in elkaar steekt maar goed dat maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze pas achteraf gaan zeggen wat het was, ik denk dat meten nu niet mogelijk is, zou er een windmeter zijn die dit kan? Ik bedoel dan niet hele speciale stormmeters maar de gewone? Ik betwijfel het namelijk.
[..]
Bij een orkaan Cat.3 a 4..?! Je bent hartstikke gek Speedy, dat bedoel ik niet vervelend oid maar zulks doe je toch niet?!
Nou veel succes en geluk gewenst danquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hmm, het kon dan wel eens zo zijn dat je je naam eer aan gaat doen.... Zeer speedy door de lucht vliegen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe dat allemaal in elkaar steekt maar goed dat maakt ook niet uit![]()
En echt wel, al zou het een cat 5 zijn, ik zou genieten! Natuurlijk is het wel oppassen voor rondvliegend puin, maar ach een paraplu van beton zou wonderen doen![]()
Je ziet toch niks, je ziet alleen maar rondvliegend water, die regen echt niet gezond. Gewoon 24 uur lang harde regen. Er staan 100% zeker al hele gebieden onderwater.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe dat allemaal in elkaar steekt maar goed dat maakt ook niet uit![]()
En echt wel, al zou het een cat 5 zijn, ik zou genieten! Natuurlijk is het wel oppassen voor rondvliegend puin, maar ach een paraplu van beton zou wonderen doen![]()
Niet om mijn naam een eer aan te doen maar meer om de kick die je dan krijgt. Ik hou nou 1maal van stormen en van mij kan het niet hard genoeg gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, het kon dan wel eens zo zijn dat je je naam eer aan gaat doen.... Zeer speedy door de lucht vliegen.
Weet ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je ziet toch niks, je ziet alleen maar rondvliegend water, die regen echt niet gezond. Gewoon 24 uur lang harde regen. Er staan 100% zeker al hele gebieden onderwater.
Om 8.20 vanmorgen zijn we nog naar de supermarkt geweest toen stond er al 25cm water in sommige straten.
Maak even wat actiepics danquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef BlaZ het volgende:
Het is flink losgebarsten nu wow, was ff 20 seconden buiten , kleddernat.
Verderop in de straat, palmboom op auto gevallen hah je ziet ook niks door al dat water.
Nou, ik vind een harde storm ook erg fijn om in te lopen, maar een Orkaan....?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet om mijn naam een eer aan te doen maar meer om de kick die je dan krijgt. Ik hou nou 1maal van stormen en van mij kan het niet hard genoeg gaan
In een gebied zijn waar geen orkaan is!quote:Weet ik![]()
Maar het is niet alleen maar regen hooren met de auto ben je er snel vandoor als het water erin komt
![]()
Je ziet genoeg chasers die dit doen, en wat is nou mooier als je eventueel mee kunt gaan
Ja had ik gedaan maar je ziet er niks op.quote:
Pff, eng hoor....quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef BlaZ het volgende:
Het is flink losgebarsten nu wow, was ff 20 seconden buiten , kleddernat.
Verderop in de straat, palmboom op auto gevallen hah je ziet ook niks door al dat water.
Ok niets aan te doen, take care.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:12 schreef BlaZ het volgende:
Ja had ik gedaan maar je ziet er niks op.
quote:Fishermen try to secure their boats as tropical storm Karl arrives in the town of Mahahual, southern Mexico. Karl is expected to quickly weaken into a tropical depression as it slogs across the flat peninsula before heading back out over the Gulf of Mexico, where it could turn into a hurricane by the end of the week and threaten the central Mexican coast. (AP)
Doe voorzichtig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef BlaZ het volgende:
net ff rondgereden, valt hier nog goed rond te rijden, paar straten waren wel gevaarlijk vanwege rivieren, heb wat foto's gemaakt maar denk dat je niet veel erop ziet, ff vragen voor kabel.
Het is hier niet vlak hé , dit water stroomt dus allemaal naar lagere gebieden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Apuleius het volgende:
Er ligt al een aardige laag water zeg. Succes daar, BlaZ!
BlaZ suerte ouwe!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:04 schreef BlaZ het volgende:
Hey jongens ik zit in Veracruz momenteel, wordt lachen hier
Daar zal je je dan ook wel doorheen slaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef BlaZ het volgende:
Jep alleen nog een berg regen die eraan komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |