True.quote:
ach heeft iedere stad wel last van. hier in nijmegen is het soms ook geen pretjequote:
Nijmegen is een smerige auto-onvriendelijke rooie kutstad. Ook wel Havannah aan de Waal genoemdquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef habbeflats het volgende:
[..]
ach heeft iedere stad wel last van. hier in nijmegen is het soms ook geen pretje
nou zo ervaar ik het dan weer niet. maar ik zou met niemand willen ruilenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nijmegen is een smerige auto-onvriendelijke rooie kutstad. Ook wel Havannah aan de Waal genoemd.
Mooi, want ik wil niet ruilen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef habbeflats het volgende:
[..]
nou zo ervaar ik het dan weer niet. maar ik zou met niemand willen ruilen
Eindhoven is een groot werklozen- en paupers-depotquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef habbeflats het volgende:
[..]
eindhoven is ook een groot drugsdepot
ik ben wel een keer naar eindhoven metal meeting geweest en toen heb ik daar in een stinkend kut hotel geslapen. geld terug gekregen daarvoor overigensquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Eindhoven is een groot werkloze-n en paupers-depot.
ja ga mij ff lekkah verbeteruhquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef Levitation het volgende:
"sou sijn" is typisch amsterdams
het is meer "zah zehn"
Die van ons wil af en toe miauwen terwijl ze enorm aan het pavlov-knorren is. Dat is echt heul belachelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Inu het volgende:
Dot snurkt ook, maar ik vind dat zuchten gewoon zo geinig
ja, dus. Ik weet het gewoon betâh.quote:
Je lijkt m'n pa wel. En guess waar het beest het liefst wil zitten als die er is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
Ik lees niets wat niet met een juten zak en een baksteen is op te lossen.
jouw pa ook al?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je lijkt m'n pa wel. En guess waar het beest het liefst wil zitten als die er is?.
Ik lees ook nergens dat het een probleem isquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
Ik lees niets wat niet met een juten zak en een baksteen is op te lossen.
ik ken het, ik heb dat ook altijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je lijkt m'n pa wel. En guess waar het beest het liefst wil zitten als die er is?.
tot ze hun nagels in je been gravenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken het, ik heb dat ook altijd.
Op zich kan ik best zoon beest aaien.
even.
Geen muizen meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
dat doen ze niet. Beesten vinden mij liev.
ongeacht wat voor beest. Laatst nog een mooie gier van 80 CM geaaid.
nu wil ik ook een gier als huisdier
En dan in zo'n vogelkooitje stoppen en de hele dag lorre tegen het beest zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gier. Dat is idd wel een fufr huisdier
Ik denk dat je kooi het niet lang uithoudtquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
En dan in zo'n vogelkooitje stoppen en de hele dag lorre tegen het beest zeggen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gier. Dat is idd wel een fufr huisdier
eh, een gier doet niets zolang het geen etenstijd is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat je kooi het niet lang uithoudt.
Gewoon een heel stevige kooi kopen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, een gier doet niets zolang het geen etenstijd is.
Iets met energie besparen endezo.
Een gier eet kadavers..quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef r8ality het volgende:
Sam is vast ook een lekker hapje voor meneer Gier.
Nadat Artic met d'r klaar is kan de gier dus alles mooi opruimenquote:
Ik krijg ineens zin in vette zooiquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
En dan zo frikandellen door de kooi steken
ik zie geen probleem dat niet met een juten zak, wat touw en stenen kan worden verholpenquote:
het welbekende dik worden als je gaat samenwonen begint dus alquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:43 schreef Inu het volgende:
Oh nee, ik heb chocolade kruidnoten... ik moet gewoon geen boodschappen meer doen
Ga morgen mn haar afknippen en een puntige paarse bril kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
het welbekende dik worden als je gaat samenwonen begint dus al
Zulke vesten moet je eigenlijk van een vriend inpikken. Dan zijn ze extra groot en kun je er lekker in wegkruipen. Ik wil een man om kleren van te lenen! Hm, wordt dan dus een knuffelhomoneger die er hetero uitziet met een goeie kledingsmaak. Mijn wensenlijst qua mannen is nu bijna compleet, ik kan bijna gaan zoeken!quote:
ik koop altijd mannenhoodies, omdat vrouwenhoodies nooit rond m'n tetters passenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Zulke vesten moet je eigenlijk van een vriend inpikken. Dan zijn ze extra groot en kun je er lekker in wegkruipen. Ik wil een man om kleren van te lenen! Hm, wordt dan dus een knuffelhomoneger die er hetero uitziet met een goeie kledingsmaak. Mijn wensenlijst qua mannen is nu bijna compleet, ik kan bijna gaan zoeken!
Ik heb prima vesten. Ben net zo groot als een neger (in meerdere opzichtenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Zulke vesten moet je eigenlijk van een vriend inpikken. Dan zijn ze extra groot en kun je er lekker in wegkruipen. Ik wil een man om kleren van te lenen! Hm, wordt dan dus een knuffelhomoneger die er hetero uitziet met een goeie kledingsmaak. Mijn wensenlijst qua mannen is nu bijna compleet, ik kan bijna gaan zoeken!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik koop altijd mannenhoodies, omdat vrouwenhoodies nooit rond m'n tetters passen
Ik koop wel n doos bruine schoenpoets. Wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb prima vesten. Ben net zo groot als een neger (in meerdere opzichten) en een goede kledingsmaak leer je van een vriendin
.
Ze motten ook altijd een t-shirt van je hebben 's nachtsquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef ArTiC het volgende:
Een ex trok ook altijd een trui van mij aan...rare wezens die vrouwen
Ik ga wel ff een week in de zon legge.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik koop wel n doos bruine schoenpoets. Wanneer kom je langs?
Ik kan niet wachten op de picsquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik koop wel n doos bruine schoenpoets. Wanneer kom je langs?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem dus ook, maar had nooit bedacht dat ik dan ook gewoon herenhoodies kon kopen. Ik 'leende' ze altijd van mijn vriendjes.
Dat zijn het ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef -moppie- het volgende:
het doet me denken aan die tafelkleedjes die mijn oma vroeger altijd op tafel had liggen.
Ha je 'm zelf haken dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook een trui van Job iddEen rode, uit zn mega-skate periode, dus hij is hem ook 100 maten te groot
Ik wil trouwen, alleen om deze jurk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het taartmeisje heeft dezelfde jurk aan
qua tieten schijnbaar wel!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:16 schreef r8ality het volgende:
Is MVJ trouwens van dezelfde afmetingen als SQ?
Maar wanneer doe je hem dan aan?... En als je trouwt in zo'n jurk heb je meteen mooie foto'squote:Op vrijdag 17 september 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ha je 'm zelf haken dan?
Ik vind het een toffe jurk, maar als je andere kleurtjes neemt hoeft ie nog niet eens als trouwjurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
gewoon, een leuk zomers feest ofzo!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar wanneer doe je hem dan aan?... En als je trouwt in zo'n jurk heb je meteen mooie foto's
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Van chocolade bodypaint word je ook bruin!
Waarom eet een neger alleen witte chocolade?Had em ook gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
glanzend niet persee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef r8ality het volgende:
Zo'n glanzende witte jurk is toch veul mooier...
Dat zou mooi zijnquote:
En jij en reaal. Onderschat de tetten van Levi niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef ArTiC het volgende:
Teveel tiet in dit topic
SQ, FUFR en nu ook MVJ
Er is nooit teveel tiet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef ArTiC het volgende:
Teveel tiet in dit topic
SQ, FUFR en nu ook MVJ
en nu maar wachten tot Juup een foto komt posten van tieten die 100 kilo per stuk wegen!!11!111einz!quote:
Hou je bek nouquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en nu maar wachten tot Juup een foto komt posten van tieten die 100 kilo per stuk wegen!!11!111einz!
Maar zo'n jurk is veel meer mijquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef r8ality het volgende:
Zo'n glanzende witte jurk is toch veul mooier...
Alles meer dan cup C is overbodigquote:
Eindelijk naaktfoto's van Duchessquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en nu maar wachten tot Juup een foto komt posten van tieten die 100 kilo per stuk wegen!!11!111einz!
Ik zou anders ook nog wel in een gewone strakke jurk willen trouwen, strapless, wijd vanaf mn middel en een klein sleepje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie mezelf nog wel in zoiets trouwen
[ afbeelding ]
Over the top
Ook leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
maar het allerliefst trouw ik in rood
[ afbeelding ]
Kan bij een witte jurk ook welquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dig rood!
Plus dan kan ik mijn nagels gewoon lakken
Of een dikkerdje trouwen, dan is ze al zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef ArTiC het volgende:
Advies aan de mannen: niet trouwen!
http://www.dumpert.nl/med(...)_na_het_trouwen.html
Inu? Lekker vadsig wijf....trouwen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Of een dikkerdje trouwen, dan is ze al zo
Nee, dan moet ik je zoenenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Inu? Lekker vadsig wijf....trouwen?
En dan doe je net als Kate Perry, een afbeelding van aanstaande op je nagels lakken!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja tuurlijk, was ook maar een geintje
JAAAA ik had het gezien!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan doe je net als Kate Perry, een afbeelding van aanstaande op je nagels lakken!
PLORKquote:
nicks mis meequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal maar even een plaatje posten van r8al z'n droombruid dan
[ afbeelding ]
jaquote:
En de wederhelft?quote:
O.M.G.quote:
Aanstaande zondagquote:
Beslis jij dat?quote:
Ik ga het nog doen ookquote:
ach, ik loop tenminste nog de kans dat ik ooit trouw.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:02 schreef r8ality het volgende:
Maar MVJ, vanwaar de katoenplukkervoorkeur?
Ennuh SQ, zal me een flink laken worden die jurk.
Geen zin in.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien niet vrijwillig en met een varken, het kèn welquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ik loop tenminste nog de kans dat ik ooit trouw.
O god, kunnen we ooit eens een wat minder serieuze opmerking met een andere pareren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Als een stel trouwplannen heeft heb je ze samen ja...
ik weet niet of een huwelijk met een vark erkend wordt eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien niet vrijwillig en met een varken, het kèn wel.
Zou een huwelijk met een Volvo erkend worden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of een huwelijk met een vark erkend wordt eigenlijk...
In India oid vast welquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of een huwelijk met een vark erkend wordt eigenlijk...
Ik snap deze opmerking totaal nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
O god, kunnen we ooit eens een wat minder serieuze opmerking met een andere pareren?.
Als je Volvo in staat is het te begrijpen wellicht wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zou een huwelijk met een Volvo erkend worden?.
quote:Artikel 2
Het huwelijk wordt voltrokken
a. indien ieder der aanstaande echtgenoten voldoet aan de vereisten tot het aangaan van een huwelijk van het Nederlandse recht en een van hen de Nederlandse nationaliteit bezit of in Nederland zijn gewone verblijfplaats heeft; of
b. indien ieder der aanstaande echtgenoten voldoet aan de vereisten tot het aangaan van een huwelijk van de Staat waarvan hij de nationaliteit bezit. Bij het bezit van meer dan een nationaliteit geldt het recht van de Staat waarvan de betrokkene de nationaliteit bezit, waarmee hij alle omstandigheden in aanmerking genomen, de sterkste band heeft.
Artikel 3
1. Ongeacht artikel 2 kan geen huwelijk worden voltrokken indien die voltrekking onverenigbaar zou zijn met de openbare orde en in ieder geval indien:
a. de aanstaande echtgenoten de leeftijd van vijftien jaren niet hebben bereikt;
b. de aanstaande echtgenoten elkaar van nature of door adoptie bestaan in de rechte lijn of, van nature, als broeder en zuster;
c. de vrije toestemming van een der aanstaande echtgenoten ontbreekt of de geestvermogens van een van hen zodanig is gestoord, dat hij niet in staat is zijn wil te bepalen of de betekenis van zijn verklaring te begrijpen;
d. in strijd zou worden gehandeld met het voorschrift dat een persoon tegelijkertijd slechts met één andere persoon door het huwelijk verbonden kan zijn;
e. in strijd zou worden gehandeld met het voorschrift dat zij die een huwelijk willen aangaan, niet tegelijkertijd door een geregistreerd partnerschap mogen zijn verbonden.
2. De voltrekking van een huwelijk kan niet worden geweigerd op de grond dat volgens het recht van een Staat waarvan een van de aanstaande echtgenoten de nationaliteit bezit aan die voltrekking een beletsel in de weg staat dat in strijd is met de Nederlandse openbare orde.
wat is de levistyle?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:14 schreef FUFR het volgende:
zo, gaan misschien toch nog een weekendje naar parijs. Maar: Levistyle!
daknie zeg wanneer!quote:
Dat je te serieus reageert en nooit geen kwaad woord over die schilderende Indo van je zegtquote:
indo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat je te serieus reageert en nooit geen kwaad woord over die schilderende Indo van je zegt.
In het weekend zegt iequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je niet zegt wanneer je gaat
Had ie iets van weg schijnbaarquote:
bijna trapte ik erin. Je bent toch bij ons geweest?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Aha..
valt er bij jullie iets te halen dan?
Komen we zo achter, ik heb het gereedschap al klaarliggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Aha..
valt er bij jullie iets te halen dan?
like duh, alsof ik ooit ergens heen ga zonder... laptop.quote:
daarom vraag ik het......quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
bijna trapte ik erin. Je bent toch bij ons geweest?
Oh w8. dan is you beneveld
op zolder. achter de schotjes.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil je best een plezier doen fufr, dan jat ik die lilleke kerstboom wel
Indo? Daar heeft ie helemaal niks van wegquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat je te serieus reageert en nooit geen kwaad woord over die schilderende Indo van je zegt.
hoefnie, dank u.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daarom vraag ik het......
maar ik weet genoeg als ik de vraag krijg of ik op t hundje wil passen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoefnie, dank u.
gaat naar zn billenmaat. Daar mag ie zondag ook heen als we weg zijn.
Maar ik zeg niet waarheen!
maar hij is toch blauw?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Indo? Daar heeft ie helemaal niks van weg
En waarom zou ik in godsnaam iets kwaads zeggen over hem? We hebben geen trouwplannen op het moment, dat is toch niet slecht?
why zo moelluk? ik heb gewoon een sleutel voor de rolluiksquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Komen we zo achter, ik heb het gereedschap al klaarliggen.
met de whole familyquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat FUFR zondag naar de Fantasy Fair gaat met z'n megamindypak!
Check.quote:Artikel 2
Het huwelijk wordt voltrokken
a. indien ieder der aanstaande echtgenoten voldoet aan de vereisten tot het aangaan van een huwelijk van het Nederlandse recht en een van hen de Nederlandse nationaliteit bezit of in Nederland zijn gewone verblijfplaats heeft; of
Check.quote:b. indien ieder der aanstaande echtgenoten voldoet aan de vereisten tot het aangaan van een huwelijk van de Staat waarvan hij de nationaliteit bezit. Bij het bezit van meer dan een nationaliteit geldt het recht van de Staat waarvan de betrokkene de nationaliteit bezit, waarmee hij alle omstandigheden in aanmerking genomen, de sterkste band heeft.
Artikel 3
1. Ongeacht artikel 2 kan geen huwelijk worden voltrokken indien die voltrekking onverenigbaar zou zijn met de openbare orde en in ieder geval indien:
a. de aanstaande echtgenoten de leeftijd van vijftien jaren niet hebben bereikt;
Check.quote:b. de aanstaande echtgenoten elkaar van nature of door adoptie bestaan in de rechte lijn of, van nature, als broeder en zuster;
Mijn Volvo is slim genoegquote:c. de vrije toestemming van een der aanstaande echtgenoten ontbreekt of de geestvermogens van een van hen zodanig is gestoord, dat hij niet in staat is zijn wil te bepalen of de betekenis van zijn verklaring te begrijpen
Boeit niet.quote:d. in strijd zou worden gehandeld met het voorschrift dat een persoon tegelijkertijd slechts met één andere persoon door het huwelijk verbonden kan zijn;
e. in strijd zou worden gehandeld met het voorschrift dat zij die een huwelijk willen aangaan, niet tegelijkertijd door een geregistreerd partnerschap mogen zijn verbonden.
2. De voltrekking van een huwelijk kan niet worden geweigerd op de grond dat volgens het recht van een Staat waarvan een van de aanstaande echtgenoten de nationaliteit bezit aan die voltrekking een beletsel in de weg staat dat in strijd is met de Nederlandse openbare orde.
nu...moet...je...oppassen....quote:
Of naar het piratenfestijn: arrrrr!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat FUFR zondag naar de Fantasy Fair gaat met z'n megamindypak!
Mocht ik het vergeten, zet dan ff de vuilniszak buiten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met de whole family![]()
Maar mensen, hoe laat spreken we zondag bij het huis van Fufr af?![]()
De kerstboom is voor jou SQ!
ik moet nog naar een feestje, dus rond de koffie? FUFR heeft daar vast wel een goeie machien voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met de whole family![]()
Maar mensen, hoe laat spreken we zondag bij het huis van Fufr af?![]()
De kerstboom is voor jou SQ!
En dan speel ik er alleen nog maar metal mee afquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu...moet...je...oppassen....
ik kom morgen naar helmond.
Hoe kom ik daar dan bijquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Indo? Daar heeft ie helemaal niks van weg
En waarom zou ik in godsnaam iets kwaads zeggen over hem? We hebben geen trouwplannen op het moment, dat is toch niet slecht?
DAN GAAT HET STUK!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dan speel ik er alleen nog maar metal mee af
laajk it already works..quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:25 schreef febster het volgende:
Morgeeuuhh/student
Zo eens hdtv+internet aansluiten
En hoe is dat een slecht teken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar dan bijEn je zegt echt nooit iets negatiefs over hem. Echt helemaal niks.
Geen slecht teken, maar een beetje zelfspot kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
En hoe is dat een slecht teken?
Ik heb een ex die Indo is?
waarom weet je dat niet zeker??quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
En hoe is dat een slecht teken?
Ik heb een ex die Indo is?
Ah, moppie kan samen MVJ een clubje oprichtenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom weet je dat niet zeker??
Deze snap ik niet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ah, moppie kan samen MVJ een clubje oprichten.
daarom!quote:
quote:
En toch weet ik voor 99,9% zeker dat jij op zondag om 07.30 uur naast je bed staat en om 09.00 uur bent waar je 'moet' zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:34 schreef FUFR het volgende:
vrouw: "bla bla zever bla (het stuk wat wij mannen filteren) bla ik wil er wel om 0900 uur zijn!"
ik:
zij: ja echt!![]()
ik; WTF, ik sta echt niet om 730 op op zondag.
*pats! Zo!
Maar het hielp niet...
Iemand anders te kakken zetten is geen zelfspot hequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geen slecht teken, maar een beetje zelfspot kan ook geen kwaad.
Euw, dan verwarring. Mi scusi.
ik verzet me gewoon of vraag Mr. B. expres te laat bij ons te zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En toch weet ik voor 99,9% zeker dat jij op zondag om 07.30 uur naast je bed staat en om 09.00 uur bent waar je 'moet' zijn.
Spotten met je vriendje is zelfspot. Want jij hebt ooit voor em gekozen en is als zodanig een soort van verlengstuk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Iemand anders te kakken zetten is geen zelfspot he
Mr. B is de peetvader van S en wat ie komt doen? Levistylequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:39 schreef -moppie- het volgende:
Who the fuck is Mr. B en wat moet ie bij jullie op zondagochtend...
Overigens kan het hundje toch wel een dagje alleen zijn?!
de kettingroker?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mr. B is de peetvader van S.
En ja hij kan wel alleen zijn maar hij gaat met Joep door de bossen rennen.
oid.
niet op gelet maar hij rookt meer dan ikquote:
Dacht het niet he, Job krijgt echt een lelijke trap van mij als hij me voor lul zet bij anderenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Spotten met je vriendje is zelfspot. Want jij hebt ooit voor em gekozen en is als zodanig een soort van verlengstuk.
hij die dicht bij ons woont bedoel je toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet op gelet maar hij rookt meer dan ik
Brahim ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij die dicht bij ons woont bedoel je toch?
why, beetje elkaar klieren moet kunnen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Dacht het niet he, Job krijgt echt een lelijke trap van mij als hij me voor lul zet bij anderen
Oja, daar heb je bij mij ook al een PM's aan verspild toen jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Dacht het niet he, Job krijgt echt een lelijke trap van mij als hij me voor lul zet bij anderen
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
why, beetje elkaar klieren moet kunnen.
Nu wijs je hem hier terecht...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
bb mag mij best plagen online. Het enige waar ik echt ziek van word is me terechtwijzen via Fok. Dat moet ie me echt niet meer flikken
Das ook lamquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
bb mag mij best plagen online. Het enige waar ik echt ziek van word is me terechtwijzen via Fok. Dat moet ie me echt niet meer flikken
Sowieso, Job leest hier niet mee, dus vind ik het nog ongepaster...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
ben je zo vlug op je klit getrapt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Sowieso, Job leest hier niet mee, dus vind ik het nog ongepaster...
Maar ik kan er niet zo goed tegen als ie me voor de gek houdt waar anderen bij zijn
Je hebt nog niet gereageerd op mijn vraag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Das ook lam
Mijn ex en ik faketen wel eens ruzie op een forum, voor de lol. Maar nooit serieus.
Mja, ik spuw mijn gal trouwens hier wel over m'n ex maar wel sinds het mijn ex is en hij weet ervan en dat het voor mij puur een uitlaatklep is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik kan er niet zo goed tegen als ie me voor de gek houdt waar anderen bij zijn
slimme meisjes complex. Je komt niet graag dom over. Heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Was de goedmaakseks ook fake?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Das ook lam
Mijn ex en ik faketen wel eens ruzie op een forum, voor de lol. Maar nooit serieus.
Whehe, domme koequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slimme meisjes complex. Je komt niet graag dom over. Heb ik ook last vanHelaas faal ik regelmatig
Het verboden woord is doosquote:
mensen die zichzelf slim noemen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slimme meisjes complex. Je komt niet graag dom over. Heb ik ook last vanHelaas faal ik regelmatig
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
mensen die zichzelf slim noemen.
Kijk eens in je eigen sig blondiequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
mensen die zichzelf slim noemen.
Wereldnieuws.quote:De prijs van het Nederlands paspoort gaat in 2011 ruim een euro omhoog. Dat heeft de Rijksministerraad vrijdag beslist na een voorstel van staatssecretaris Bijleveld-Schouten van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Oh, bijna alle lakmeiden ook. Natasja is een PM-spamhoerquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:05 schreef -moppie- het volgende:
paar dagen geleden kreeg ik allemaal pm-s van ene natasjaa20 (wie o wie heeft zich hiero verveeld).
en van de een op het andere moment ging het over trio's en of ik het aan zou kunnen zien als mijn vriend het met een andere vrouw zou doen. Kind noemde zichzelf lesbi's... ik snap het niet!
Echt waar! Raar kind...quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, bijna alle lakmeiden ook. Natasja is een PM-spamhoer
Waarschijnlijk een 12 jarig jongetje...of r8 verveelde zich.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:05 schreef -moppie- het volgende:
paar dagen geleden kreeg ik allemaal pm-s van ene natasjaa20 (wie o wie heeft zich hiero verveeld).
en van de een op het andere moment ging het over trio's en of ik het aan zou kunnen zien als mijn vriend het met een andere vrouw zou doen. Kind noemde zichzelf lesbi's... ik snap het niet!
ja, allemaal! Met pittig haar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:07 schreef r8ality het volgende:
Lakmeidtrio's. Of zijn dat ook allemaal zeecontainers?
.
Het was op Colt's vrije dag en ik heb hem hier 's ochtends gemist, maar ja, hij zal toch niet al die nagellakmeisjes lastigvallenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 12 jarig jongetje...of r8 verveelde zich.
Hebben ze d'r sambal ingesmeerd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, allemaal! Met pittig haar!
100% zeker dat het colt was dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het was op Colt's vrije dag en ik heb hem hier 's ochtends gemist, maar ja, hij zal toch niet al die nagellakmeisjes lastigvallen![]()
ja, van die rooie, lekker pittigquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hebben ze d'r sambal ingesmeerd?
it wasn't mequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:05 schreef -moppie- het volgende:
hebben we ook sambal in andere couleuren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, van die rooie, lekker pittig
ja, geel en bruinquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hebben we ook sambal in andere couleuren?
Hij heeft verteld dat ie je naaktfoto's naar mij gestuurd heeft?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
toen ik erover begon en vroeg of hij zich had verveeld noemde hij meteen jouw naam!
Oranje en paars!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hebben we ook sambal in andere couleuren?
ja dat kun je nu met je bionic eyesquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zal eens Sherlock gaan spelen!
ah, daarom ben je ziek!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij heeft verteld dat ie je naaktfoto's naar mij gestuurd heeft?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat kun je nu met je bionic eyes
quote:
Een collega heeft 4 KPN boxenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef febster het volgende:
Iemand een ziggo modem hebben, ik heb er nu twee.
ho ho, ben dan wel op maar nog niet online, bovendien doe ik oneerbare voorstellen liever live (direct resultaat!) en waar je man bij is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:17 schreef -moppie- het volgende:
Maar FUFR, ik geloof niet dat jij het was, gij bent om half 9 's ochtends nog niet zo aanwezig.
oh zeker wel, als het moment daarvoor geschikt isquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:21 schreef -moppie- het volgende:
maar je doet jezelf niet voor als vrouw?
wat is dan bijvoorbeeld zo'n moment?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh zeker wel, als het moment daarvoor geschikt is
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat is dan bijvoorbeeld zo'n moment?
ik ga effe roken!
Koffiequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat gaat er in? Bonen, capsules, pads?
Het regent weer.
Gewoon gemalen bonen dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wauw, verbazingwekkend. Wat een fenomenaal apparaat!
Nee, een espresso apparaat...Komt lekkerdere koffie uit dan uit een Nespresso of iets waar pads in gaan vind ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm, 600 pond voor een gewoon koffiezetapparaat.
Nee, bij deze is er een precieze druk waarbij het water door de koffie heen wordt geperst. Bij een koffiezetautomaat doe je koffie in een filter en laat je het erdoorheen pruttelen. Heel andere smaakquote:
O.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:07 schreef ArTiC het volgende:
ik heb al 3 dagen geen koffie gehad trouwens
Zelfs ik had het binnen 20 minuten en ik moest de wandcontactdoos nog vervangenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:49 schreef febster het volgende:
Dat verhuisde mee met de vorige bewoner. HDTV doet het, modem doet, router doet het
. Officieel moet het binnen 20 min kunnen volgens Ziggo, ik heb er een dikke 2 uur over gedaan
.
Nerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Zelfs ik had het binnen 20 minuten en ik moest de wandcontactdoos nog vervangen
Nee want jij hebt hem nog nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoi!
Mijn broertje heeft z'n iPod potentieel eerder dan ik.
En hij is morgen pas jarig
Maar ik heb wel een groene
Tuurlijk, vraagprijs is 800 en jij bied 510...wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef ColtZ40 het volgende:
ik bijna een iphone g4 voor 510 euro...
het maakt mij geen flikker uit wat iemand vraagt. Hij is nieuw te koop vanaf 700 euro dus zo gek is mijn bod niet. En ja ik doe het alleen om te etteren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, vraagprijs is 800 en jij bied 510...wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |