True.quote:
ach heeft iedere stad wel last van. hier in nijmegen is het soms ook geen pretjequote:
Nijmegen is een smerige auto-onvriendelijke rooie kutstad. Ook wel Havannah aan de Waal genoemdquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef habbeflats het volgende:
[..]
ach heeft iedere stad wel last van. hier in nijmegen is het soms ook geen pretje
nou zo ervaar ik het dan weer niet. maar ik zou met niemand willen ruilenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nijmegen is een smerige auto-onvriendelijke rooie kutstad. Ook wel Havannah aan de Waal genoemd.
Mooi, want ik wil niet ruilen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef habbeflats het volgende:
[..]
nou zo ervaar ik het dan weer niet. maar ik zou met niemand willen ruilen
Eindhoven is een groot werklozen- en paupers-depotquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef habbeflats het volgende:
[..]
eindhoven is ook een groot drugsdepot
ik ben wel een keer naar eindhoven metal meeting geweest en toen heb ik daar in een stinkend kut hotel geslapen. geld terug gekregen daarvoor overigensquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Eindhoven is een groot werkloze-n en paupers-depot.
ja ga mij ff lekkah verbeteruhquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef Levitation het volgende:
"sou sijn" is typisch amsterdams
het is meer "zah zehn"
Die van ons wil af en toe miauwen terwijl ze enorm aan het pavlov-knorren is. Dat is echt heul belachelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Inu het volgende:
Dot snurkt ook, maar ik vind dat zuchten gewoon zo geinig
ja, dus. Ik weet het gewoon betâh.quote:
Je lijkt m'n pa wel. En guess waar het beest het liefst wil zitten als die er is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
Ik lees niets wat niet met een juten zak en een baksteen is op te lossen.
jouw pa ook al?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je lijkt m'n pa wel. En guess waar het beest het liefst wil zitten als die er is?.
Ik lees ook nergens dat het een probleem isquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
Ik lees niets wat niet met een juten zak en een baksteen is op te lossen.
ik ken het, ik heb dat ook altijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je lijkt m'n pa wel. En guess waar het beest het liefst wil zitten als die er is?.
tot ze hun nagels in je been gravenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken het, ik heb dat ook altijd.
Op zich kan ik best zoon beest aaien.
even.
Geen muizen meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
dat doen ze niet. Beesten vinden mij liev.
ongeacht wat voor beest. Laatst nog een mooie gier van 80 CM geaaid.
nu wil ik ook een gier als huisdier
En dan in zo'n vogelkooitje stoppen en de hele dag lorre tegen het beest zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gier. Dat is idd wel een fufr huisdier
Ik denk dat je kooi het niet lang uithoudtquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
En dan in zo'n vogelkooitje stoppen en de hele dag lorre tegen het beest zeggen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gier. Dat is idd wel een fufr huisdier
eh, een gier doet niets zolang het geen etenstijd is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat je kooi het niet lang uithoudt.
Gewoon een heel stevige kooi kopen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, een gier doet niets zolang het geen etenstijd is.
Iets met energie besparen endezo.
Een gier eet kadavers..quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef r8ality het volgende:
Sam is vast ook een lekker hapje voor meneer Gier.
Nadat Artic met d'r klaar is kan de gier dus alles mooi opruimenquote:
Ik krijg ineens zin in vette zooiquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
En dan zo frikandellen door de kooi steken
ik zie geen probleem dat niet met een juten zak, wat touw en stenen kan worden verholpenquote:
het welbekende dik worden als je gaat samenwonen begint dus alquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:43 schreef Inu het volgende:
Oh nee, ik heb chocolade kruidnoten... ik moet gewoon geen boodschappen meer doen
Ga morgen mn haar afknippen en een puntige paarse bril kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
het welbekende dik worden als je gaat samenwonen begint dus al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |