quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Zwappel het volgende:
Misschien even zeggen in welk district/stad ie is gestolen?
Dan kunnen mensen misschien even extra opletten op m5jes.
quote:Gistermiddag op klaarlichte dag gestolen in Hengelo:
Juist. Die auto is allang weg.quote:
SOW WTF!!!! HEB JIJ EEN M3!!!!!!!!!!?????!! NEEEEEEEEEEEEEEE DON-DER OP!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef ShaoKing het volgende:
Shit! dat is klotenZal opletten hier in de buurt.
Sterkte man.
-- zet zijn E36 M3 weer snel in de garage--
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Koos_Samet het volgende:
Auto was niet verzekerd want geschorst..
Denk niet dat ie naar Polen gaat omdat ie in onderdelen meer waard is..
Bovendien gestolen door Hollanders..
O je weet al wie het gedaan heeft dan? Slotje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Koos_Samet het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Koos_Samet het volgende:
Auto was niet verzekerd want geschorst..
Denk niet dat ie naar Polen gaat omdat ie in onderdelen meer waard is..
Auto stond 1 dag te koop op marktplaats....er belde een Hollander met interesse...zou 's avonds langskomen dus adres gegeven...'s middags was ie al weg...quote:
wut?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Koos_Samet het volgende:
Stommerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
SOW WTF!!!! HEB JIJ EEN M3!!!!!!!!!!?????!! NEEEEEEEEEEEEEEE DON-DER OP!
Lekker handig..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef Koos_Samet het volgende:
[..]
Auto stond 1 dag te koop op marktplaats....er belde een Hollander met interesse...zou 's avonds langskomen dus adres gegeven...'s middags was ie al weg...
Maar dat is toch niet handig? Dan is er een telefoongesprek, en 't is niet alsof je zonder marktplaats geen oude bmw zou kunnen vinden..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Lekker handig..
Er schijnt een hele bende te zijn die d.m.v. marktplaatsadvertenties auto's gaan stelen.
Ik heb het niet alleen over oude BMWs.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet handig? Dan is er een telefoongesprek, en 't is niet alsof je zonder marktplaats geen oude bmw zou kunnen vinden..
pakken ze ook hondas?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:36 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over oude BMWs.
Zo was er ook een verhaal van Hondas die aangeboden stonden..
Die dieven gingen op marktplaats kijken waar mooie Hondas stonden, dan gingen ze s'nachts in de buurt zoeken of die buiten geparkeerd staat. Mooi nemen ze mee ergens naar toe, strippen de auto en dumpen het wrak ergens?
Ja, waren vooral Civics, Integras en Preludes.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:39 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
pakken ze ook hondas?
Ik hoop dat ze de mijne jatten. krijg m aan de straatstenen niet verkocht en hij is opzich best veel geld waard.
* _GdR_ gaat advertentie zetten
ik heb een ouwe lullen CRV. rijdt geweldig maar ben er niet echt tevreden over op 1 of ander manier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja, waren vooral Civics, Integras en Preludes.
Vooral Civics die er niet standaard uitzagen.
S2000quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb een ouwe lullen CRV. rijdt geweldig maar ben er niet echt tevreden over op 1 of ander manier.
ik wil m verkopen en een S2000 kopen. maar dat lukt niet echt op het moment.
Ach ja.. de 1 heeft als hobby auto's restaureren en verzamelen waarvan anderen wellicht de waarde niet inzien en de ander post 52.000 nietszeggende comments op een forum...quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:51 schreef Zwansen het volgende:
Tering, waarom zou je zo'n pauperbak jatten. Jat dan een fatsoenlijke BMW ofzo.
Die posts waren gratis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:06 schreef Koos_Samet het volgende:
[..]
Ach ja.. de 1 heeft als hobby auto's restaureren en verzamelen waarvan anderen wellicht de waarde niet inzien en de ander post 52.000 nietszeggende comments op een forum...
Veel plezier met de volgende 52.000
post dan niksquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:51 schreef Zwansen het volgende:
Ze zeiden zeker iets van; kunnen we morgenmiddag komen?quote:
Dit is juist een mooie niet ver'sjonnie'de BMW.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:51 schreef Zwansen het volgende:
Tja maar als ik zo zie stond ie geschorst.... dan haal je hem automatisch ook uit de verzekeringquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Wel zwaar klote zeg. Vooral het onverzekerde is ook niet erg handig...
Ik in elk geval niet. Als ie affikt of zoals in dit geval gestolen wordt heb je een probleempje. Mijn klassieker die al 4 jaar in stalling staat is gewoon verzekerd gebleven. Voor die 100 euro per jaar...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef kalejapie het volgende:
[..]
Tja maar als ik zo zie stond ie geschorst.... dan haal je hem automatisch ook uit de verzekering
en rijdt zichzelf dood tegen een paalquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:59 schreef Tinos85 het volgende:
Hopelijk wordt ie gepakt vanwege onverzekerd rijden. Sterkte ermee!
Dat zou wel jammer zijn van de auto...quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:08 schreef ukga het volgende:
[..]
en rijdt zichzelf dood tegen een paal
Helaas ben ik de auto niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:37 schreef Koos_Samet het volgende:
@Burner: Verder geen bijzondere kenmerken..auto is 100% origineel tot op de BMW stereo aan toe...zit zelfs nog originele instructie sticker aan de binnenkant van de voorruit die je zelden ziet..leren interieur is in nieuwstaat, da's ook vrij zeldzaam..er rijden er maar een paar in deze kleur in Nederland, dus als je er 1 ziet graag melden..
TOP dat je je ogen open houdt !quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:08 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Helaas ben ik de auto niet tegen gekomen.
Vandaag kwam ik op de A32 bij Heerenveen wel toevallig een donker groene variant tegen.
De toegevoegde waarde van het vermelden van het merk banden ontgaat me, maar aangezien je het zelf post: dit begrijp ik dus niet. Peperdure auto, razendsnel en dan prutzooi eronder.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:39 schreef Koos_Samet het volgende:
Originele E34 M5 3.6...
met Kumho banden..
Geen hogere wiskunde lijkt me , soms worden auto's uit elkaar gehaald en worden de velgen inc banden aangeboden ... alle beetje helpen moet je maar denkenquote:Op zondag 19 september 2010 12:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van het vermelden van het merk banden ontgaat me, maar aangezien je het zelf post: dit begrijp ik dus niet. Peperdure auto, razendsnel en dan prutzooi eronder.
Hoe meer details hoe beter, lijkt me logisch. En wat jij vindt maakt hier niet zo gek veel uit. Dit topic gaat niet over de auto op zich maar over het terugvinden ervanquote:Op zondag 19 september 2010 12:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van het vermelden van het merk banden ontgaat me, maar aangezien je het zelf post: dit begrijp ik dus niet. Peperdure auto, razendsnel en dan prutzooi eronder.
Wil jij geen 1500 euro besparen door er zelf even naartoe te rijden?quote:Op zondag 19 september 2010 15:57 schreef Koos_Samet het volgende:
Had idd het bandenmerk vermeld omdat de auto waarschijnlijk gestript wordt en zo´n setje velgen al snel 500 Euro oplevert...
Was graag even gaan kijken op bedrijventerrein De Isselt in Amersfoort, waar een soortgelijke auto gister is gespot en wellicht gestald staat, maar het is iets te ver en geen tijd..
Niemand in die buurt die even 1.500 Euro wil verdienen ?
Ik acht de kans dat ik hem daar open en bloot zie staan op 1%...om daar nou 250 kilometer voor te gaan rijden...maar als ik in de buurt zou wonen ging ik zeker even kijken...quote:Op zondag 19 september 2010 15:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wil jij geen 1500 euro besparen door er zelf even naartoe te rijden?
Dan ga je naar de politie met die info, zij traceren hem. Jij krijg je auto terug en de politie rolt een dievenbende op. Profitquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef Koos_Samet het volgende:
[..]
Auto stond 1 dag te koop op marktplaats....er belde een Hollander met interesse...zou 's avonds langskomen dus adres gegeven...'s middags was ie al weg...
Nog helemaal niet aan gedacht joh...bedankt man!quote:Op zondag 19 september 2010 16:36 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dus, dan ga je naar de politie met die info, zij traceren hem. Jij krijg je auto terug en de politie rolt een dievenbende op.
In een auto die 5.000 waard is?quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef ukga het volgende:
waarom heb je geen gps tracker ingebouwd?
Waarom heb jij geen sprinklerinstallatie in je huis?quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef ukga het volgende:
waarom heb je geen gps tracker ingebouwd?
je hebt er kennelijk 1500 euro voor over. voor dat geld had je dus ook gpstracker kunnen nemenquote:Op zondag 19 september 2010 16:43 schreef Koos_Samet het volgende:
[..]
In een auto die 5.000 waard is?
das idd erg vergelijkbaar met elkaarquote:Op zondag 19 september 2010 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen sprinklerinstallatie in je huis?
Daarvan is maar 100 Euro voor de auto...de rest is voor die gast die het gore lef had...quote:Op zondag 19 september 2010 16:48 schreef ukga het volgende:
[..]
je hebt er kennelijk 1500 euro voor over. voor dat geld had je dus ook gpstracker kunnen nemen
hij belt natuurlijk met een prepaid kaartje...quote:Op zondag 19 september 2010 16:36 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dan ga je naar de politie met die info, zij traceren hem. Jij krijg je auto terug en de politie rolt een dievenbende op. Profit
Risico dat je loopt he, zo ken ik er nog wel meer. Als er morgen bij jou ingebroken wordt en er wordt voor 5000 euro aan spullen gejat, dan had je beter 4000 euro extra aan beter hang en sluitwerk uit kunnen geven. Dan waren ze wellicht niet binnen gekomen en had je dus 1000 euro bespaard.quote:Op zondag 19 september 2010 16:48 schreef ukga het volgende:
[..]
je hebt er kennelijk 1500 euro voor over. voor dat geld had je dus ook gpstracker kunnen nemen
Vanuit zijn woonkamer achter de PC.quote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef fespo het volgende:
[..]
hij belt natuurlijk met een prepaid kaartje...
alleen bij mij is wel alles verzekerdquote:Op zondag 19 september 2010 17:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Risico dat je loopt he, zo ken ik er nog wel meer. Als er morgen bij jou ingebroken wordt en er wordt voor 5000 euro aan spullen gejat, dan had je beter 4000 euro extra aan beter hang en sluitwerk uit kunnen geven. Dan waren ze wellicht niet binnen gekomen en had je dus 1000 euro bespaard.
Beetje simpel gedacht.
Alsof de politie moeite gaat doen met imei nummers en zulks. Die luie flikkers gaan zich echt niet bekommeren om een gejatte auto. helaasquote:Op zondag 19 september 2010 17:25 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Vanuit zijn woonkamer achter de PC.
Dat is natuurlijk het makkelijkst. Maar tegenwoordig kun je je voor alles verzekeren en dat moet je zeker niet doen. Het kost je nl. meer geld dan dat je er mee zult terugverdienen (gemiddeld genomen). Zijn leuke artikelen over geschrevenquote:Op zondag 19 september 2010 17:27 schreef ukga het volgende:
[..]
alleen bij mij is wel alles verzekerd
Ja ik heb er weinig verstand van. Mijn vader heeft alles geregeld. Die werkt voor een verzekeringsmaatschappij. Dus krijgen nog korting ookquote:Op zondag 19 september 2010 17:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het makkelijkst. Maar tegenwoordig kun je je voor alles verzekeren en dat moet je zeker niet doen. Het kost je nl. meer geld dan dat je er mee zult terugverdienen (gemiddeld genomen). Zijn leuke artikelen over geschreven
Ja maar bmw m3 en m5 zijn net zo gewilt als een gilera 180 cc runner. 99% van de tijd door mensen die oorspronkelijk kamelen bereden in het rif gebergte.quote:Op zondag 19 september 2010 21:33 schreef fespo het volgende:
wil net zeggen, auto's zijn daar toch wel tegen bescherm tegenwoordig
Op zo'n auto zit toch op z'n minst een startonderbreker en een stevig alarm?quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja maar bmw m3 en m5 zijn net zo gewilt als een gilera 180 cc runner. 99% van de tijd door mensen die oorspronkelijk kamelen bereden in het rif gebergte.
Des noods mep je en ruit in en steek je een parkertrekker in het contactslot.
Dan meot je een nieuw raam en een nieuw contactslot kopen, maar heb je wel een bmw erbij
die bmw e46 m3 is alweer een jaar of 8 oud (schat ik) toen kon je de contactsloten nog gewoon parkerren.quote:Op maandag 20 september 2010 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Op zo'n auto zit toch op z'n minst een startonderbreker en een stevig alarm?
Wat trouwens ook nog kan is dat ze in je huis inbreken en de sleutels meenemen.
http://www.maxicars.nl/Auto.aspx?auto=187 bedoel je?quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Omniaer het volgende:
Volgensmij zag ik die e46 M3 op marktplaats staan bij een autobedrijf.. maxi cars of iets dergelijks..
Naais scoopquote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Omniaer het volgende:
Volgensmij zag ik die e46 M3 op marktplaats staan bij een autobedrijf.. maxi cars of iets dergelijks..
Meer kan ik helaas niet voor je doen. Dank voor de waardering.quote:Op zondag 19 september 2010 12:19 schreef Koos_Samet het volgende:
[..]
TOP dat je je ogen open houdt !
OK.. da's wel vrij brutaalquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:26 schreef Koos_Samet het volgende:
Die E46 M3 is gestolen bij Maxi Cars... http://link.marktplaats.nl/372326349
Ik wil het blok van je CRV wel hebben. Heb ik een reserve blok voor in mijn civic coupéquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb een ouwe lullen CRV. rijdt geweldig maar ben er niet echt tevreden over op 1 of ander manier.
ik wil m verkopen en een S2000 kopen. maar dat lukt niet echt op het moment.
Wel eens van een autotransporter gehoord ??quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:18 schreef fespo het volgende:
startonderbreker en alarm zitten er op, vreemd
ja heb je nog nooit een marokkaan een auto/scooter zien jatten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:18 schreef fespo het volgende:
startonderbreker en alarm zitten er op, vreemd
De genoemde auto's in dit topic zijn niet 'zomaar' mooie auto's vind ik.. de M5 is echt een klassieker in wording, en die M3 is alleen al goud waard voor de onderdelen, en dan m.n. het blok en de aandrijflijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:49 schreef fespo het volgende:
valt mij nog mee dan dat alle mooie auto's op straat niet zo vaak worden gestolen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
The transporter(oke was dan wel geen m versie
)
De genoemde auto's in dit topic zijn niet 'zomaar' mooie auto's vind ik.. de M5 is echt een klassieker in wording, en die M3 is alleen al goud waard voor de onderdelen, en dan m.n. het blok en de aandrijflijn.
En... zoals ik al eerder zei: ideale getaway cars.
Als surveillant/beveilger meerdere keren aangekomen bij een inbraak in gang..quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De genoemde auto's in dit topic zijn niet 'zomaar' mooie auto's vind ik.. de M5 is echt een klassieker in wording, en die M3 is alleen al goud waard voor de onderdelen, en dan m.n. het blok en de aandrijflijn.
En... zoals ik al eerder zei: ideale getaway cars.
ai ik ben serieus blij voor jequote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef Koos_Samet het volgende:
De M5 is gevonden door de politie in Wijchen![]()
Hij is geheel onbeschadigd, behalve kleine krasjes op de zijruit van het open hengelen.
Politie gaat nog sporenonderzoek doen en dan kunnen we hem halen
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb trouwens de politie getipt in Wijchen daardoor hebben ze hem gevonden. PM me even dan geef ik m'n bankrekeningnummer.
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb trouwens de politie getipt in Wijchen daardoor hebben ze hem gevonden. PM me even dan geef ik m'n bankrekeningnummer.
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef Koos_Samet het volgende:
Hij is geheel onbeschadigd, behalve kleine krasjes op de zijruit van het open hengelen.
Mooi mooi mooi!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef Koos_Samet het volgende:
Da's hier vlakbijquote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef Koos_Samet het volgende:
Omdat dat te veel moeite kost en dat gaat van hun kostbare boeteuitschrijftijd af.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:45 schreef Hoogheid het volgende:
Heel goed nieuws! Toch nog behoorlijk gelukkig dus! Maar:
Waarom laat de politie hem niet even staan met een auto in burger in de straat, kunnen ze direct de dief oppakken als hij wilt instappen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:45 schreef Hoogheid het volgende:
Heel goed nieuws! Toch nog behoorlijk gelukkig dus! Maar:
Waarom laat de politie hem niet even staan met een auto in burger in de straat, kunnen ze direct de dief oppakken als hij wilt instappen?
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:25 schreef Zwappel het volgende:
Omdat dat te veel moeite kost en dat gaat van hun kostbare boeteuitschrijftijd af.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe heb je hem open gekregen?
Kutquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe heb je hem open gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |