quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb trouwens de politie getipt in Wijchen daardoor hebben ze hem gevonden. PM me even dan geef ik m'n bankrekeningnummer.
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb trouwens de politie getipt in Wijchen daardoor hebben ze hem gevonden. PM me even dan geef ik m'n bankrekeningnummer.
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef Koos_Samet het volgende:
De M5 is gevonden door de politie in Wijchen![]()
Hij is geheel onbeschadigd, behalve kleine krasjes op de zijruit van het open hengelen.
Politie gaat nog sporenonderzoek doen en dan kunnen we hem halen
Mooi mooi mooi!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef Koos_Samet het volgende:
Hij is geheel onbeschadigd, behalve kleine krasjes op de zijruit van het open hengelen.
Da's hier vlakbijquote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef Koos_Samet het volgende:
Omdat dat te veel moeite kost en dat gaat van hun kostbare boeteuitschrijftijd af.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:45 schreef Hoogheid het volgende:
Heel goed nieuws! Toch nog behoorlijk gelukkig dus! Maar:
Waarom laat de politie hem niet even staan met een auto in burger in de straat, kunnen ze direct de dief oppakken als hij wilt instappen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:45 schreef Hoogheid het volgende:
Heel goed nieuws! Toch nog behoorlijk gelukkig dus! Maar:
Waarom laat de politie hem niet even staan met een auto in burger in de straat, kunnen ze direct de dief oppakken als hij wilt instappen?
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:25 schreef Zwappel het volgende:
Omdat dat te veel moeite kost en dat gaat van hun kostbare boeteuitschrijftijd af.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe heb je hem open gekregen?
Kutquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe heb je hem open gekregen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |