Jeeeeeejquote:
Jeeej meer voor mij!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef MPG het volgende:
* MPG vreet hele dinges op. Ownee, wacht. tomaat![]()
.
* MPG slaat over...
die vroegere DTM Audi TT met Red Bull bestickering blijft mooi.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Maargoed, het blijft een onpraktische uitvoering van een golf.
Petjesauto.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeeej meer voor mij!!(ik zeg pas nadat het op is dat tomatenstukjes afpulkbaar zijn
)
bij nadere inspectie blijkt het trouwens om paprika te gaan
moet je ziek wezen en jezelf wakker hoestenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo lang in bed kon blijvem
hoezo?quote:
dit weekend is er hier een dorp verderop een vliegshow en die kut vliegtuigen draaien hier boven onsquote:
moet je werken dit weekend wok?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
ziet er goed voor komend weekend.
ze bellen nu al steeds
hij had zijn bril niet op en kon de fruitvliegjes niet zien, maar wel de groenvlieg en de huis vliegquote:
yep,quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je werken dit weekend wok?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep,
zeg lieve aardige gozert, wil jij wensen dat ze niet bellen vanacht en het hele weekend?
asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft
bijnaquote:
Ren je tenminste niet zo ver weg heel de tijdquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hinkelen is vet vermoeiend
En komt we lgoed hoor
Bijna. Wel regen nu, heb je daar wat aan?quote:
mja als het morgen maar droog isquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Wel regen nu, heb je daar wat aan?
Ik ben sowieso niet zo van het rennen over het algemeenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ren je tenminste niet zo ver weg heel de tijd
volgende week gaat het mooi weer wordenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Wel regen nu, heb je daar wat aan?
das niet fijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit weekend is er hier een dorp verderop een vliegshow en die kut vliegtuigen draaien hier boven ons![]()
en ze vliegen niet echt hoog dus we krijgen hier een hoop herrie
iddquote:
Gelukkig is het maar 1 weekend per jaar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
de honden zijn ook elke keer aan het blaffen als zo'n klapjosti hier weer overkomt
gelukkig welquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar 1 weekend per jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |