Klinkt als een dag om niet naar uit te zien idd..quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
kan niet wachten op dinsdag. Eerst uitgebreid hakken en zagen bij de tandarts, dan afscheid nemen van oma, en smiddags nog een martelsessie bij de fysio. Joepie de poepie.
Geloof ik niet. Volgens mij put je m helemaal uit, zodra minimeneer slaaptquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe ik ook.
als we eenmaal op Texel zitten![]()
Misschien wel eerder, als ik rijd
Daar hoef ik helemaal niets aan te doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:25 schreef MPG het volgende:
Geloof ik niet. Volgens mij put je m helemaal uit, zodra minimeneer slaapt
blijf jij thuis danquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe ik ook.
als we eenmaal op Texel zitten![]()
Misschien wel eerder, als ik rijd
Ach, het is iig geconcentreerd op 1 dag. En misschien helpt het zorgen makenom oma bij het doorkomen van de tandarts-sessie, en de fysio-marteling bij de afleiding van oma en zo. Some days are better than others.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt als een dag om niet naar uit te zien idd..
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar hoef ik helemaal niets aan te doen
jij maakt wel vrienden deze weekquote:
Dat is wel heel heftig ja, hopelijk doen de tandarts en fysio een beetje zachtjes met je dan...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, het is iig geconcentreerd op 1 dag. En misschien helpt het zorgen makenom oma bij het doorkomen van de tandarts-sessie, en de fysio-marteling bij de afleiding van oma en zo. Some days are better than others.
hij is wel al 34 hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij is wel al 34 hoor.
die is sowieso doodmoe tegen de tijd dat het vakantie is
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij is wel al 34 hoor.
die is sowieso doodmoe tegen de tijd dat het vakantie is
nee joh, we gaan overdag allemaal leuke dingen doen en lekker vroeg naar bedquote:
Vergeleken met MPG is dat best...wat ouderquote:
goed héquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij maakt wel vrienden deze week
omdat het sip zou zijn als het hier en op je werk stil wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
waarom is het altijd zo stil hier op vrijdagmiddag... en heb ik het altijd stervensdruk
als iemand uit dit huis op vakantie gaat, dan ga ik echt wel mee hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:49 schreef TJDoornbos het volgende:
goed hé
Maar als je alleen thuis bent kom ik je wel gezelschap houden hoor
kon zijn dat je ook ff rust wouquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als iemand uit dit huis op vakantie gaat, dan ga ik echt wel mee hoor
precies.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vergeleken met MPG is dat best...wat ouder
Mot jij muck niet gezelschap houden dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
goed hé
Maar als je alleen thuis bent kom ik je wel gezelschap houden hoor
breekbaar speelgoed dan toch welquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
precies.
Maar hey, daarom ben ik ook toyboy
die slaaptquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mot jij muck niet gezelschap houden dan?
Maar we functioneel zonder batterijen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
breekbaar speelgoed dan toch wel
ja, daarom gaan we ook op vakantiequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kon zijn dat je ook ff rust wou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |