Eens met dat!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef Sorbootje het volgende:
Rienk lijkt helemaal niet op Lurch en zijn blik ook niet. Rienk lijkt op zijn papa, dat wel!
*knip*quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef Sorbootje het volgende:
Rienk lijkt helemaal niet op Lurch en zijn blik ook niet. Rienk lijkt op zijn papa, dat wel!
Wow! die's echt groot geworden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:20 schreef Providentia het volgende:
Freecell wat gaat et schnell! wat is Leander al groot zeg!
@Rockabella; die hond, LOL. die spreekt boekdelen
hier wat fotos van luc gemaakt vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://94.100.122.80/1112(...)12122842_6_dOQL.jpeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaja hij voelt zich ook al een hele meneer hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Karin, hij loopt al enige tijd los, hij was er heel vroeg bij. Niet altijd handig maar wel heel keutelig om te zien, zo'n klein ukkepukje dat al kan lopen.
En mijn oudste pipo, het is me er 1, hoor... Ik durf rustig te zeggen dat hij niet altijd de makkelijkste is
Providentia, wat is ie lekker 'opgedroogd'. Prachtig ventje!
Op zo'n moment is het ook echt onmogelijk om dr aandacht te krijgen, zo geconcentreerd is ze dan bezig. Je kan op je kop gaan staan, het helpt niks.quote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef rubje het volgende:
de laatste foto is erg leuk ( technicus in spe?)en ...wat wonen jullie ruim? Veluwe?Almere?
Van twee weken geleden.quote:Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef freecell het volgende:
Buuf, wat een prachtig koppie inderdaadHoe oud is de foto?
Vicky, ik moest echt 2x kijkenWat zijn ze ineens gróót
![]()
Wel heerlijk trouwens, lekker in de plassen banjeren
Amber wordt 18 oktober 5. Ze is behoorlijk aan de lange kantquote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Van twee weken geleden.![]()
En Amber! Wat geef je die te eten Vicky?! hoe oud is ze nu?
Er gaat regelmatig een zacht balletje mee naar bed jaquote:Op maandag 27 september 2010 17:02 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Tess met d’r ballenobsessie! Neemt ze ze nog mee naar bed, Vick?
Mooi , Buuf, mooi koppie idd! Prachtige ogen!
Haha, DQ, goeie huisman! En dan kuiltje is schattig!
Over viespeuken gesproken… Regenlaarsjes zijn geen overbodige luxe…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21. Heb je die nog liggen?quote:Op maandag 27 september 2010 17:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
Er gaat regelmatig een zacht balletje mee naar bed ja
En wat heb je toch een mooi grietje!!Jochie-schoentjes
Wat voor maat laarsjes heb je nodig?Rienk, wow die ogen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |