Dat en terechte klacht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 06:36 schreef bijdehand het volgende:
Dan hebben ze zo'n hangkont waarbij de vetkwabben het winnen van de broek.
Nou, wat een feest!quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:08 schreef trolololo het volgende:
Je hebt geluk; jij bent een van de laatsten die in mat'64 materieel zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:34 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS vieze voyeur!Viespeuk... Als je me echt wil, PM dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan ook nog niet eens weten dat je bilnaad met een d schrijft. Wat een treurnis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:13 schreef Verbal het volgende:
"Vrouw die topic!"
Even tvp om later nog even terug te kunnen pakken om te laten zien hoe ongeletterdheid de hersenen aantast.
V.
Dat is een opzichzelf staande klacht. Vrouwen met een legging. Daar moet je echt een bijzonder goed zitvlak voor hebben als vrouw wil je daarmee wegkomen. Helaas is dat maar zelden het geval.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Walgelijk inderdaad!
[ afbeelding ]
Redelijk idd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Bovenstaande jongedame komt er dan wel weer aardig mee weg.
en dan zelf zichtbaar zijn in het raamquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:05 schreef Chowi het volgende:
Stiekem foto's maken van meisjes in de trein..
das toch niet zo verkeerd?quote:
Ik ben bang dat "ze" omdraait en dat we dan een of andere half omgebouwde vent zien ofzoquote:
Die blonde van Oh Oh Chersoquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat "ze" omdraait en dat we dan een of andere half omgebouwde vent zien ofzo
Barbie die eerder op een mislukte babyborn lijktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |