Gris de oude mod? Die van mijn studie? Die is nu lid van LANX hé? Bralbal!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De stamkroeg van Grisje, whehe
Gastquote:
Ben ik al, behalve hoornvlies en huid. Maar misschien verander ik dat nog wel, ooit. Vind ik nu beetje naar idee.quote:
Die jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gris de oude mod? Die van mijn studie? Die is nu lid van LANX hé? Bralbal!
Wat? In het illegale circuit kun je er veul aan verdienenquote:
Same.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben ik al, behalve hoornvlies en huid. Maar misschien verander ik dat nog wel, ooit. Vind ik nu beetje naar idee.
Wie ben jij dan?quote:
LANX is de Amsterdamse zustervereniging van Virgiel, ook wel het corps van de VUquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die jaIk heb geen idee wat LANX is
Bij jullie is Virgiel corporaal?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
LANX is de Amsterdamse zustervereniging van Virgiel, ook wel het corps van de VU
Ik wou vragen in welke stad maareeh.. ja laat maar. :")quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
Vincent werkt bij Men@Work trouwens Neur, ga daar maar een keer langs
Lijkt me niet dat hij nog normaal kan werkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
Vincent werkt bij Men@Work trouwens Neur, ga daar maar een keer langs
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wou vragen in welke stad maareeh.. ja laat maar. :")
LANX is wel net onder ASC/AVSV zeg maar, sowieso is Delft volgens mij ietsje minder corporaalquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij jullie is Virgiel corporaal?Hahahaha
Och, weinig mensen weten hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij nog normaal kan werken
Juh, in Delft hebben we DSC en dat is wel zatquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
LANX is wel net onder ASC/AVSV zeg maar, sowieso is Delft volgens mij ietsje minder corporaal
Alsof 99% kijkers van Oh Oh nog een lange termijn geheugen hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hi jheeft het 100 keer gezegd in het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |