Whehequote:
Doe mij een muggenstring aubquote:Op donderdag 16 september 2010 23:36 schreef Annnet het volgende:
Tof. Ik ben kleren aan het ontwerpen met beesten enzo! Lieveheersbeestjesmutsen enzo.
Mijn zus moest heel hard lachen. Ze dacht aan een spinnenweb als string.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe mij een muggenstring aub
Dan ben ik je homo vriendjequote:Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ben serieus ontwerpen aan het tekenen enzo. Lijk wel een modetutje.
Hahah dat is ook wel sexyquote:Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mijn zus moest heel hard lachen. Ze dacht aan een spinnenweb als string.
Que?quote:Dit zijn enkele foto's van mijn presentatie over mollen aan een kleuterklas in Maassluis.
Afgedragen slipper?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:00 schreef Mr.Chippie het volgende:
[ afbeelding ]
onderschrift "Mollenpolonaise!"
Omdat ik niet aan ondergoed doe?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef -Datdus- het volgende:
Annnet ik vindt je een beetje eng.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.mollenvanger.nl/gastenboek/index.php
Jij was toch de bedenker van het geniale tweede kamer striptopic ?! je doet je reputatie geen eer aan met deze moppen jongedamequote:Op vrijdag 17 september 2010 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde een lueke matige garp plaatsen maar ik krijg een error
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je een mol gevangen hebt.
Het gaat zo.
Je loopt naar een grasveld waar zo'n kansloze molshoop spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar die molshoop en koopt een mol voor dat geld.
Dan leg je de mol op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Molshoop helemaal flippen natuurlijk (mijn mol wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Nu zelfs ik snap ze niet......quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij was toch de bedenker van het geniale tweede kamer striptopic ?! je doet je reputatie geen eer aan met deze moppen jongedame![]()
Tja het is een veelvoorkomende mop op Fok! die in allerlei varianten gebruikt kan worden met het doel dat je alles kan doen wat je wilt met het product dat je net gekocht heb voor het aangezicht van de verkoperquote:Op vrijdag 17 september 2010 03:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nu zelfs ik snap ze niet......
...en al heel lang niet grappig meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 03:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tja het is een veelvoorkomende mop op Fok! die in allerlei varianten gebruikt kan worden met het doel dat je alles kan doen wat je wilt met het product dat je net gekocht heb voor het aangezicht van de verkoper
1 mei 2002quote:Op vrijdag 17 september 2010 03:10 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
...en al heel lang niet grappig meerDe oorspronkelijke: leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:E. nisbaard 2010-09-16 23:51:45
Hallon,
Dit is een erg mooien site ik vint hem erg handig ook vor dinegtjes opzeoken is eht ook erg handgi ngo vele plezier en sukses ermee
Greoten E.
Die is gewoon tijdloos johquote:Op vrijdag 17 september 2010 03:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
1 mei 2002![]()
shiiit
en toen werd hij al niet gewaardeerd zie ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |