Of je mij nou gelooft of niet. Wat is het nut van jou post?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat je in elke post toch weer je beoefende vechtsport weet bij te halen, en dat je Marokkaantjes klapt. Ik geloof er geen fuck van, zeker niet nadat je met buikpijn van school spijbelde en je van je mammie toch moest...
Dat is inderdaad niet fatsoenlijk, maar om daar nou mensen op af te rekenen... dat vind ik ook irritant, net zoals ik een Japper of Chinees irritant vind die de hele tijd paksoid of een neger die swa'd. Maar ik laat ze lekker, ga me daar niet druk om maken en zolang ze zich meerendeels goed gedragen en uit de problemen blijven, heb ik er niet veel op tegen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Tjah; Een persoon die zowieso al erop los wollah'd (:')___!) Geld voor zowel autochtonen als allochtonen.
Ik ben van persoonlijke mening dat dat geen normaal en fatsoenlijke gedrag is*en dan bedoel ik niet alleen dat, maar het hele gedrag eromheen ook.. Ik vind eigenlijk beide groepen dieptriest; en dan bedoel ik dus ook de groep nederlanders die het constant maar moet overnemen. Dat vind ik eigenlijk zelfs triester. Maarjah.. jeugd he
Jup morgen weer bier halenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:10 schreef Prachtig. het volgende:
Nederland moet de Marokkanen een keer met rust laten.er zijn ergere problemen in Nederland dan een stel jongens die niks te doen hebben.
Mischien heb je het niet verzonnen, maar het hele topic blijft daardoor hetzelfde. Je mag zoveel tegen me praten als je maar wilt, ik had toch gelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:11 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
hahaha en waarom heb ik dit verzonnen?
weet je wat laat maar... jij bent te verziekt om mee te praten.
sterkte
Precies.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Impulse2010 het volgende:
Weet je wat het is, als deze jongens dus continu zo worden aangesproken terwijl ze pas 16 zijn en waarschijnlijk hier geboren en getogem kan ik wel begrijpen dat ze op den duur schijt krijgen aan die zeurende saaie bevooroordeelde nederlanders.
Wie heeft het over nut? Ik vind het gewoon komisch om te lezen. Aan de ene kant de stoere held, overdag scholiertje, des avonds spendeert hij zijn tijd aan fighting crime, en aan de andere kant, de watje die braaf is en naar mama luistert als ze jou niet gelooft..quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:11 schreef noksala het volgende:
[..]
Of je mij nou gelooft of niet. Wat is het nut van jou post?
dat dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies.Dat noemt men ook wel de self-fulfilling prophecy. Dat was met negers in de V.S. ook: moeilijk te overschrijden barrières in het onderwijs en op de arbeidsmarkt. Dat leidde niet echt tot sterke maatschappelijke ambities zodat de blanken het stereotype van de luie en onverantwoordelijke negers weer bevestigd zagen.
Maar nee, het zijn de mocro's...![]()
![]()
Misschien komt het door je imposante verschijning, en niet door communicatie, waardoor Mocro's met het schaamrood op de kaken 'sorry' zeggenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:15 schreef Impulse2010 het volgende:
@ noksala
wat voor vechtkunst beoefen je zoal??
zelf doe ik al een paar jaar aan shaolin kung-fu
Als jij ook Martial Arts doet, zou je inmiddels geleerd moeten hebben om hier ver ver boven te staan. Zo niet, dan ben je een beginner en veeg ik in een minuut de vloer met je aan.
ben benieuwd
haha...quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie heeft het over nut? Ik vind het gewoon komisch om te lezen. Aan de ene kant de stoere held, overdag scholiertje, des avonds spendeert hij zijn tijd aan fighting crime, en aan de andere kant, de watje die braaf is en naar mama luistert als ze jou niet gelooft..
Vooral vanwege het feit dat hij twee handen in zijn kont kan stoppen neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:18 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
hmmm
ik vond je al leuk, maar nu begin ik toch serieus onder de indruk te raken van je. heb je msn?
Ik denk niet dat het gebruiken van het woord 'wollah' hier het probleem is. Er zijn zo veel Nederlandse jongeren die in de omgang met elkaar woorden gebruiken die je op een sollicitatiegesprek bijvoorbeeld; niet zou moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Tjah; Een persoon die zowieso al erop los wollah'd (:')___!) Geld voor zowel autochtonen als allochtonen.
Ik ben van persoonlijke mening dat dat geen normaal en fatsoenlijke gedrag is*en dan bedoel ik niet alleen dat, maar het hele gedrag eromheen ook.. Ik vind eigenlijk beide groepen dieptriest; en dan bedoel ik dus ook de groep nederlanders die het constant maar moet overnemen. Dat vind ik eigenlijk zelfs triester. Maarjah.. jeugd he
Zolang je daar niet in gelooft hoeft er wat dat betreft ook geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:21 schreef P8 het volgende:
Deels eens met de TS.
Ja, provocerend gedrag is niet abnormaal onder jongeren, ongeacht de afkomst. Het wordt pas een probleem wanneer de drang om grenzen te verkennen verandert in een drang naar "respect" afdwingen. Dit laatste zie je wel vaker bij Marokkanen dan bij autochtone Nederlanders.
nee hoor, dat komt omdat je de juiste vragen stelt op het juiste moment.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Misschien komt het door je imposante verschijning, en niet door communicatie, waardoor Mocro's met het schaamrood op de kaken 'sorry' zeggen
Precies. Ik woon zelf in een buurt die als de grootste tyfuswijk van Nederland wordt gezien omdat er veel tuig schijnt te wonen, maar nog nooit problemen gehad. Integendeel. It all comes down to your own attitude.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
nee hoor, dat komt omdat je de juiste vragen stelt op het juiste moment.
ze weten namelijk echt niet waarom ze het doen, en als je dan ook nog eens aardig en geinteresseerd voor ze staat dan schamen ze zich kapot omdat ze vanuit huis iets heel anders hebben meegekregen,
Je klinkt wel een beetje moederlijk hehequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
nee hoor, dat komt omdat je de juiste vragen stelt op het juiste moment.
ze weten namelijk echt niet waarom ze het doen, en als je dan ook nog eens aardig en geinteresseerd voor ze staat dan schamen ze zich kapot omdat ze vanuit huis iets heel anders hebben meegekregen,
Feyenoord in Rotterdam?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Ik woon zelf in een buurt die als de grootste tyfuswijk van Nederland wordt gezien omdat er veel tuig schijnt te wonen, maar nog nooit problemen gehad. Integendeel. It all comes down to your own attitude.
Ronnie Coleman?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:28 schreef Impulse2010 het volgende:
Als je altijd doet wat je altijd deed, zal je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
Of is dat misschien een vooroordeel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je klinkt wel een beetje moederlijk hehe. Jij wil vast graag snel kindjes hebben opdat je zelf een paar goede wezens achter wil laten op planet Earth? Of heb ik het mis..
Niks mis meequote:
Mooie en diepzinnige laatste zin in je vorige post.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:30 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
Of is dat misschien een vooroordeel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |