quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een heel weekend?zou ik ook nog wel uithouden met je
alleen komende zondag ben ik druk. Met mijn hobby die andere mensen toch maar afschrikt dus daar zeg ik niet te veel over
Ik heb nog wel een huis dat niet is opgeruimdquote:Op donderdag 16 september 2010 23:41 schreef -Engel- het volgende:
dat klinkt als -Engel- die gewoon niet weet wat ze dit weekend moet gaan doen...
bro gaat niet crossen.... geen feestjes gezien enzo... en mijn huis is "opgeruimd"
Ga je een keer leuk een dagje met ome Fles in de trein zitten en bordjes knallen Engel?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat klinkt als -Engel- die gewoon niet weet wat ze dit weekend moet gaan doen...
bro gaat niet crossen.... geen feestjes gezien enzo... en mijn huis is "opgeruimd"
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooow.
You did the backgroundcheck, eh?
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een huis dat niet is opgeruimd
ik weet niet precies wat bordjes knallen inhoudt..... maar ik wil best een dagje in de trein zitten (vaak genoeg gedaan....quote:Op donderdag 16 september 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je een keer leuk een dagje met ome Fles in de trein zitten en bordjes knallen Engel?
Dat is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef -Engel- het volgende:
als je het mij laat doen... hou je niks over...
BINGOquote:Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat bordjes knallen inhoudt..... maar ik wil best een dagje in de trein zitten (vaak genoeg gedaan....)
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens lekker![]()
Maar kopjes thee of koffie drinken is veel gezelliger
Trein je dan even met Fles hierheen?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef -Engel- het volgende:
dat vind ik een nog veel beter plan....
![]()
Wat Bingo????quote:
Om jouw huis te gaan opruimen? Neuhquote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trein je dan even met Fles hierheen?
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trein je dan even met Fles hierheen?
Neeheee, om koffie en thee te drinken.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Om jouw huis te gaan opruimen? Neuh
Welnee, een date is pas als er fysiek ontmoeting plaatsvindtquote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Bingo????
je gaat toch niet zeggen dat je dit een date gaat noemen he.....
die discussie heb ik al gehad.... en dit valt er niet onder.....
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef yvonne het volgende:
Bedankt voor de tijd die je in FOK! gestoken hebt Memento-Mori
Toch 2 fora gemod waarvoor onze dank
Tot ziens in het zwart.
Er zijn van die excursiepuntjes die ik met opzet laat liggen omdat ze vanuit Deventer makkelijker te doen zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeheee, om koffie en thee te drinken.
Oh, dus die vind je nu ineens een stuk minder leuk?quote:
Nee nee... een date is het als er een romantische bedoeling achter zit..... maar treintjes/bordjes kijken vallen daar niet onder!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, een date is pas als er fysiek ontmoeting plaatsvindtterugkrabbelen kan altijd nog
En het bordjes knallen doe ik net zo lief alleen hoor, lijkt me alleen leuk om er eens iemand bij te hebben
Misschien vind je het wel machtig interessant of zo. Little chance though
Daar heb je wel heel erg gelijk in ja!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn van die excursiepuntjes die ik met opzet laat liggen omdat ze vanuit Deventer makkelijker te doen zijn
Moriquote:
wie wat waar.... Sintmeet???????quote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en, -Engel-, kom je ook op de sintmeet? Of is het eens en nooit weer...
nee, maar het is wel gek dat ze een paar dagen geleden nog trots rondbazuinde over MLNmodzijn enzoquote:Op donderdag 16 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus die vind je nu ineens een stuk minder leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |