abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2010 @ 22:43:24 #101
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86732111
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Kleurdoos het volgende:
het doet zijn imago iig niet veel goeds
Dat interesseert hem dan ook niet.

quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef .aeon het volgende:

[..]

^O^
Waar had hij het interview gedaan?
Nu op één (VRT). Zijn stukje is gedaan, maar hij zit nog steeds in de talkshow naast de andere gasten :P.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_86732231
Uhuh, natuurlijk boeit het hem niet :')
Het zou raar zijn als je het je wel aan zou trekken dat belgie en nederland je uitkotst :P
  woensdag 22 september 2010 @ 22:50:15 #103
67640 SaintOfKillers
pi_86732447
Ik denk niet dat België (of Vlaanderen dan) hem uitkotst of toch niet meer dan anders, uiteindelijk doet hij al 15 jaar hetzelfde, een luidruchtige teddybeer spelen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 22 september 2010 @ 22:50:20 #104
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_86732450
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Uhuh, natuurlijk boeit het hem niet :')
Het zou raar zijn als je het je wel aan zou trekken dat belgie en nederland je uitkotst :P
Dat jij hem uitkotst betekend niet dat iedereen hem uitkotst.
O)))
pi_86732751
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat België (of Vlaanderen dan) hem uitkotst of toch niet meer dan anders, uiteindelijk doet hij al 15 jaar hetzelfde, een luidruchtige teddybeer spelen.
Precies. In België hebben de meesten toch al een mening over hem. Wat hij in ER doet maakt echt geen verschil.
pi_86733056
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef arucard het volgende:

[..]

Dat jij hem uitkotst betekend niet dat iedereen hem uitkotst.
Joh echt waar? En hoeveel is 2 + 2? :')
  woensdag 22 september 2010 @ 23:05:53 #107
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_86733147
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Joh echt waar? En hoeveel is 2 + 2? :')
Oh dus je bent niet sarcastisch in die post?
O)))
  donderdag 23 september 2010 @ 10:01:48 #108
317475 idiot---boy
Sapperdeflap perensap!
pi_86740402
segio lijkt gwn op marcel, maar ik vind hem toch weer iets te aso en onbetrokken en idioot enz. om hem de hoofdprijs te gunnne
Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
pi_86740406
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sergio zegt net in een interview dat hij wel grappig vindt om na een aflevering Nederlandse fora te bezoeken om te checken hoe fel hij weer uitgekotst wordt. Hij blijft toch koppig achter één positief zinnetje zoeken.

Hij had nog nooit aan een reality show meegedaan en het leek hem wel fijn om de aanwezige aanstellers, die vooral voor hun imago bezig zijn, wat te irriteren.
:D
  donderdag 23 september 2010 @ 10:13:41 #110
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_86740816
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sergio zegt net in een interview dat hij wel grappig vindt om na een aflevering Nederlandse fora te bezoeken om te checken hoe fel hij weer uitgekotst wordt. Hij blijft toch koppig achter één positief zinnetje zoeken.

Hij had nog nooit aan een reality show meegedaan en het leek hem wel fijn om de aanwezige aanstellers, die vooral voor hun imago bezig zijn, wat te irriteren.
Dat zou ik achteraf ook zeggen. :')
  donderdag 23 september 2010 @ 10:19:44 #111
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_86741009
Natuurlijk makkelijk praten achteraf van Sergio. De Sergio die je in ER ziet is niet een slimme psychoanalist die zogezegd boven het spel staat om mensen lekker te irriteren, maar gewoon een luie vetpens die niet weet wanneer hij z'n mond moet houden.
  donderdag 23 september 2010 @ 10:25:24 #112
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_86741157
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:19 schreef Dekatria het volgende:
Natuurlijk makkelijk praten achteraf van Sergio. De Sergio die je in ER ziet is niet een slimme psychoanalist die zogezegd boven het spel staat om mensen lekker te irriteren, maar gewoon een luie vetpens die niet weet wanneer hij z'n mond moet houden.
Juistem!
  donderdag 23 september 2010 @ 10:48:21 #113
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_86741727
Sergio als je mee kijkt kom je zingen op mijn bruiloft ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 23 september 2010 @ 11:11:30 #114
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_86742382
Dan zal'ie volgens mij gaan zingen op elk moment behalve waarvoor'ie is ingehuurd ;)

"AMAI DR IS TOCH NIEMAND OVERLEDEN HE"
  donderdag 23 september 2010 @ 11:18:32 #115
67640 SaintOfKillers
pi_86742578
quote:
Het is een luie vetpens die niet weet wanneer hij z'n mond moet houden en dus maar boven het spel gaat staan om mensen lekker te irriteren, wat iedereen die een beetje bekend is met het "fenomeen" Sergio (ook wel Vlamingen genoemd) al lang vooraf van hem zou verwachten.

Het is geen slimme psychoanalist, zijn tactiek ligt er vingerdik bovenop en hij probeert het niet eens te verbergen (hij zegt gewoon constant wat zijn tactiek is) en toch lukt het, wat me doet vermoeden dat de rest nog dommer is dan hij zelf, maar goed, de doorsnee reality-show deelnemer moet het niet van zijn intelligentie hebben, dus dat is misschien gewoon een basisgegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 23-09-2010 11:40:07 (domme grammaticale fout :X) ]
pi_86743009
quote:
levert daardoor wel vermakelijke tv op :D
pi_86743027
Wat kunnen ze eigenlijk winnen ? :) Dat heb ik de afgelopen afleveringen gemist ofzo :)
Prijs voor zichzelf of goede doel oid ?
pi_86744251
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:46 schreef PhalanX het volgende:
rtlgemist doet het zo raar, ik kan maar 10 minuten zien ofzo, en dan sluit het zichzelf af.
Tegenwoordig moet je betalen vrind. Ik PM je wel even het PayPal nummer van RTL, dan kan jij voortaan ook kijken op rtlgemist.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_86745668
vanavond weer verder, ze doen wel maar weinig opdrachten vind ik. Het beste lijkt mij 1 voor de ketting en 1 om iets te winnen, ik vind het teveel een soap worden in plaats van het echte robinson gebeuren, laat ze maar weer eens op expeditie gaan in de jungle,
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_86746350
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef rene90 het volgende:
vanavond weer verder, ze doen wel maar weinig opdrachten vind ik. Het beste lijkt mij 1 voor de ketting en 1 om iets te winnen, ik vind het teveel een soap worden in plaats van het echte robinson gebeuren, laat ze maar weer eens op expeditie gaan in de jungle,
Oeh vorig jaar was dat in het begin tof, met die kist!
En Igor die van de zonsopkomt genoot met een (zelf geplukte) kokosnoot _O_
pi_86761119
Die Sergio is nog te dom om te poepen zeg... Zeker geen "tacticus" :')

Marcel was tenminste een slimme en sluwe vos..
pi_86761277
Nog een klein uurtje. :)
pi_86762224
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef skudkind het volgende:

[..]

Tegenwoordig moet je betalen vrind. Ik PM je wel even het PayPal nummer van RTL, dan kan jij voortaan ook kijken op rtlgemist.
Nee hoor. Ze hebben alleen op een paar momenten een reclamespotje ingebouwd. Is weer wat nieuws van de commerciële zenders.

Ik ben benieuwd naar vanavond! Die vette Sergio ben ik helemaal zat. Ik hou er niet van als mensen zichzelf ontzettend grappig vinden terwijl ze dat stiekem helemaal niet zijn en als ze boos worden als ze terechte kritiek krijgen.
Die vette pad stookt anderen op tot een complot terwijl hij zelf niets eens een risico liep. En door dat te doen is de kans groot dat meneer nu snel naar huis mag.
Ben erg benieuwd naar de nieuwe kampen en ik vind het erg leuk dat Dennis nu mee gaat doen.

En de vrouwen, tja, die zijn wel stom geweest. Ik begrijp dat ze principes hebben, maar als je zo overduidelijk weet dat de mannen een complot hebben, is het niet handig als jij wel eerlijk blijft spelen. Hoewel... het had ook niks uitgemaakt natuurlijk aangezien de stem van Sergio toch de doorslag zou geven.

Al met al vallen de mannelijke belgen mij dit jaar vies tegen. Normaal zijn dat mijn favorieten omdat juist de Nederlanders vaak achterbaks en arrogant zijn, maar dat valt me nu juist mee. Anthony had ik trouwens zeker meer van verwacht! Die leek me wel sympathiek, maar jezus, wat laat die kerel zich snel bij een complot betrekken zeg!

[ Bericht 10% gewijzigd door Catwoman1986 op 23-09-2010 20:00:25 (Verkeerde gequote :P) ]
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_86762485
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ze hebben alleen op een paar momenten een reclamespotje ingebouwd. Is weer wat nieuws van de commerciële zenders.

Ik ben benieuwd naar vanavond! Die vette Sergio ben ik helemaal zat. Ik hou er niet van als mensen zichzelf ontzettend grappig vinden terwijl ze dat stiekem helemaal niet zijn en als ze boos worden als ze terechte kritiek krijgen.
Die vette pad stookt anderen op tot een complot terwijl hij zelf niets eens een risico liep. En door dat te doen is de kans groot dat meneer nu snel naar huis mag.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe kampen en ik vind het erg leuk dat Dennis nu mee gaat doen.

En de vrouwen, tja, die zijn wel stom geweest. Ik begrijp dat ze principes hebben, maar als je zo overduidelijk weet dat de mannen een complot hebben, is het niet handig als jij wel eerlijk blijft spelen. Hoewel... het had ook niks uitgemaakt natuurlijk aangezien de stem van Sergio toch de doorslag zou geven.

Al met al vallen de mannelijke belgen mij dit jaar vies tegen. Normaal zijn dat mijn favorieten omdat juist de Nederlanders vaak achterbaks en arrogant zijn, maar dat valt me nu juist mee. Anthony had ik trouwens zeker meer van verwacht! Die leek me wel sympathiek, maar jezus, wat laat die kerel zich snel bij een complot betrekken zeg!
Dat dus! Jammer dat Kim er de dupe van moest worden, dat vond ik altijd een irritante arrogante bitch,
maar daar vond ik haar echt leuk én dapper, hoop dat ze toch op één of andere manier weer terugkomt.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  donderdag 23 september 2010 @ 20:08:14 #125
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_86762682
Net bij de Pfaff's liep Jackson weer te praten over 'incasseren' :D
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')