Mensen die Rembo niet snappen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maxim wat ben je toch een sukkel met je kinderachtig gedrag. Bah..
Ik dacht dat ik echt naar sketches van Rembo & Rembo zat te kjken.quote:
Als je Rembo een "sukkel met kinderachtig gedrag" noemt dan snap je hem dus niet.quote:
quote:He, he, ik zie je nog steeds, en nu opdonderen, he, hup wegwezen nou.
20 jaar geleden was dat misschien grappig, nu toch niet meer, kom op zeg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je Rembo een "sukkel met kinderachtig gedrag" noemt dan snap je hem dus niet.
Ik vind het helemaal niet erg als je mij veroordeeld om mijn humor hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
20 jaar geleden was dat misschien grappig, nu toch niet meer, kom op zeg.
Ik heb het over het gedrag van Maxim en niet over of jullie het wel of niet leuk moeten vinden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg als je mij veroordeeld om mijn humor hoor. Oh en Rembo & Rembo
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:43 schreef Ludwig. het volgende:
Ik zat met zwetende handen te wachten tot Maxim tegen John zou roepen:
[..]
Damn dat is wel erg vervelend. Maar ik zal je geruststellen, binnen 25 minuten weet je het eigenlijk al. Die dikke Belgische nerds gaan meteen weer afspraakjes maken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:22 schreef padlarf het volgende:
Godverdomme. Ik had het nog niet gezien. Spoilert die teringflikker van een Paul de Leeuw wie er uit ging
Je moet goed zijn in de proeven, je moet kunnen overleven op het eiland én het spel kunnen spelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:59 schreef .aeon het volgende:
Oneens, iemand die 'Robinsonwaardig' is moet ook het spel kunnen spelen. Dat hebben de dames duidelijk niet gedaan.
Haha inderdaad! Ik ging echt he-le-maal stuk toen ik dat voorstukje zag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me als een malle op de volgende aflevering... Alleen al om te zien hoe Sergio met zijn dikke lijfje niet onder die blokkade doorkomt
er komt tussendoor reclamequote:Op zondag 19 september 2010 13:46 schreef PhalanX het volgende:
rtlgemist doet het zo raar, ik kan maar 10 minuten zien ofzo, en dan sluit het zichzelf af.
Klopt, deed ie bij mij ook 1 keer. Daarna niet meer overigensquote:Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef PhalanX het volgende:
nee jij josti, het hele gebeuren sluit zichzelf af. Als in het klapt automatisch in.
Hij kan iig incasseren...quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:40 schreef Kleurdoos het volgende:die quote van Sugar
ik schoot hardop in de lach
En dan meteen zijn hele zondag naar de maan door die klote mussen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
![]()
En John dan in een drol lopen natuurlijk.
bijna een week achter volgens mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lopen ze in Belgie nou juist 2 dagen voor of bijna een week achter ?
Ik zag afgelopen weekend een shortie maar die ging over de aflevering die bij ons net geweest is.
Geweldige vent. Hij is eh, een beetje, eh....weet eigenlijk (nog) niet goed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:30 schreef Sasman het volgende:
Sugar is toch een bruut! Dat Cakeje past wel in zijn mond!
GE-NI-AAL!
Jezus als je dat herkend moet je minder gaan spelen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef mr-green het volgende:
Hadden jullie ook dat deuntje van Final Fantasy gehoord tijdens de laatste aflevering
Ja daar moest ik ook wel even stiekem om lachen.quote:Op woensdag 22 september 2010 02:05 schreef Woogy het volgende:
Geweldige editie met Sergio, na de eilandraad "ze is niet overleden hé"![]()
Haha heb dat spel geeneens uitgespeeld maar dat deuntje herken je wel hoor als je het spel hebt gespeeld. Is volgens mij het intro deuntjequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jezus als je dat herkend moet je minder gaan spelen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sergio zegt net in een interview dat hij wel grappig vindt om na een aflevering Nederlandse fora te bezoeken om te checken hoe fel hij weer uitgekotst wordt. Hij blijft toch koppig achter één positief zinnetje zoeken.
Hij had nog nooit aan een reality show meegedaan en het leek hem wel fijn om de aanwezige aanstellers, die vooral voor hun imago bezig zijn, wat te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |