Burn - lekker rood, lekker chemisch, pept goed, uiteraard de 0,5L blikken met hersluitbare cap
Race - mijn favoriet, in flesjes of blikjes. Flesjes hebben voorkeur, lekker chemisch, super pepper
Shark - smaakt een beetje naar limonade, weinig pep
Rockstar - + Juice is de beste in de reeks. De rest is ook wel aardig. Pept ok
Highway - dit smaakt naar koffie, niet echt over te spreken
Rodeo - aardig drankje, aardige pep maar vrij standaard
Rodeo Cranberry - Jammie, Dummies (Van Melle snoep) als energydrink, erg lekker, pept niet zo
Golden Power - ein wahnsinn! Beste smaak, voelt je slijmvlies aantasten, goede pep, super prijs
Euroshopper - vrij herbal dit drankje, aardige pep, zacht AH prijsje
RedBull - ja, sorry, maar ik vind het eigenlijk niks, te herbal, pep is ok, veel te duur
Monster - goede reeks, huge cans, pept ok, vergelijkbaar met Rockstar
Bomba - smaakt een beetje naar limonade deze, weinig aan, weinig pep, verpakking is leuk
B-52 (Edah) - makes your mind go whoo! vroegah was alles beter, 500mL, 3000% ADH B12 !!1! Nostalgie
V - apart drankje, beetje vage smaak, pept ok
Xi - Climax natuurlijk, de herbal drink die wel lekker smaakt, oldschool
Powerbooster (kruidvat, ook in oranje) - goed te doen, pept fijn, prijs is ok, 'orange' smaakt smerig
Bullit - erg goede enerydrink, doet met altijd weer denken aan Raymond van Barneveld
GoFast - een keer bij een tankstation gehaald, enorm lekker en verfrissend als 'ie ijskoud is, zoetige smaak van honing, wel een beetje prijzig
Slammers - ietwat limonadeachtig, verder een beetje standaard
Mixxed up (Lidl) - pept goed, zeker de cassis is verfrissend en afstekend bij de rest
En dan mis ik nog tal van energydrinks waarvan ik de naam niet meer ken.
Verder wel 1,5L flessen energy in huis gehad van o.a. Imola (Interspar), Rocket Energy (Penny Markt), wat mij betreft is die laatste echt bazig voor een prijs van 1,79. In Nederland heb ik alleen maar eens energy in een fles groter dan 500mL gevonden bij de slijterij. De naam ervan alleen vergeten.

De laatste tijd maar wat minder aan de energy.

Is toch een hoop chemische zooi en suikers die je naar binnen werkt. Op een gegeven moment voel je je als een fuel-powered robot. Dat kan ook niet de bedoeling zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz