Dat is correctquote:Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die afkorting moet me nog wel lukken.. Utrecht Centraal - Koln HBF?
Ik dacht meer aan Wrong van Depeche Mode.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Conclusie van het stoomverhaal: It's all about the money, dum-dum-da-dum.
Ik tel toch echt twee sporen in Workum hoor...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef greavy het volgende:
[..]
Omdat Sneek - Stavoren enkelbaans is én er 'geen' passeerplekken zijn
Depeche Modequote:Op vrijdag 17 september 2010 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Wrong van Depeche Mode.
Wat voor stage zoek je?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef Crientj het volgende:
Boh. Stagebedrijf zoeken is nog lastig ook.
Klopt. Inhaalsporen zijn bijna nooit nuttig, tenzij ze echt kilometers lang zijn. Bij een kort inhaalspoor moet een trein remmen om krom door een wissel te kunnen en vervolgens stoppen voor het volgende wissel. Dat vertraagt de achteropkomende treinen enorm. Een inhaalspoor is pas nuttig als je een trein die bijvoorbeeld 80 rijdt door een IC met 140 of 160 kunt laten inhalen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:41 schreef James1988 het volgende:
In een optimale situatie gaat dat inhaalspoor toch vrijwel nooit gebruikt worden.
En een inhaalspoor specifiek op Culemborg dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klopt. Inhaalsporen zijn bijna nooit nuttig, tenzij ze echt kilometers lang zijn. Bij een kort inhaalspoor moet een trein remmen om krom door een wissel te kunnen en vervolgens stoppen voor het volgende wissel. Dat vertraagt de achteropkomende treinen enorm. Een inhaalspoor is pas nuttig als je een trein die bijvoorbeeld 80 rijdt door een IC met 140 of 160 kunt laten inhalen.
Dat zou eventueel kunnen werken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En een inhaalspoor specifiek op Culemborg dan?
Dat werkt bij Geldermalsen ook prima.
Nja, iig niets met treinen.quote:
P'cies, stoptreinen moeten toch stoppen bij een stoptreinstation, spoortje ernaast, en de IC kan erlangs. Moet de stoptrein misschien wel wat extra wachten, maar goed, so be it.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En een inhaalspoor specifiek op Culemborg dan?
Dat werkt bij Geldermalsen ook prima.
Zaterdag) Stoomrit SSN: Rotterdam - Alkmaar - Heerhugowaard, vervolgens pendelritten, en weer terug naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:27 schreef V2 het volgende:
[..]
Depeche Mode![]()
Maar, waar wordt er allemaal gestoomd dit weekend? Ik weet wel dat er zo rond 0800u een stoomtrein door Delft heen komt, die ga ik (mits goed weer en zin) nog wel even proberen te kieken. Denk dat ik ergens onder Delft ga staan, in de weilanden daar.
Tja, dat is lastig. Richt je je nu alleen op puur webdesign bureau's? Want anders zou je ook eens naar grafische bureau's kunnen kijken, die doen ook vaak veel met webdesign tegenwoordig. Mijn stagebureau deed dat in ieder geval wel toen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:57 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nja, iig niets met treinen.
Zoek een stage die zich richt op webdesign, mag met een beetje fotografie erbij. ;o
Euh, ik zit te zoeken bij Goc. En daar kies ik wel Interactieve vormgeving ipv Grafische. Maar dat komt omdat ik de site's bij de grafische vormgeving niet aantrekkelijk genoeg vind. Ik kom er namelijk zat tegen, waarbij de site dusdanig hard faalt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tja, dat is lastig. Richt je je nu alleen op puur webdesign bureau's? Want anders zou je ook eens naar grafische bureau's kunnen kijken, die doen ook vaak veel met webdesign tegenwoordig. Mijn stagebureau deed dat in ieder geval wel toen.
Tja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn... Grafisch en web design is nog altijd een vak apartquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh, ik zit te zoeken bij Goc. En daar kies ik wel Interactieve vormgeving ipv Grafische. Maar dat komt omdat ik de site's bij de grafische vormgeving niet aantrekkelijk genoeg vind. [spoiler]Ik kom er namelijk zat tegen, waarbij de site dusdanig hard faalt.[/sub]
Een beetje wel jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:04 schreef Crientj het volgende:
Oh noes. Mn subcode faalt heel hard.
Euh, het mag maximaal een uur reizen zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een beetje wel ja
Wat is je zoekgebied? Alleen Utrecht, of ook daarbuiten?
Ik wil ook nog steeds graag weten wat een subcode isquote:
[ sub ] [ /sub ]quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds graag weten wat een subcode is
Mja, echt discussiewaardig danquote:
Keulen altijd leuk, niet vergeten Himmel und Äd weg te spoelen metquote:Op donderdag 16 september 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Gauw nog ff een slagje Ut - K Hbf gescoord voor zondag. Fünfzig Eurie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |