quote:Eh ja. Volgens mij wordt #LiveTrein een beetje verkeerd gebruikt? http://bit.ly/bBg59Q #verbazing
Oeps.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En op de Twitter van de maker:
[..]
Mist is tof ^^/quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef Yreal het volgende:
Live train is wel supertol![]()
Valt me op dat er niet echt bijzonder veel vertraging was met als die mist vanochtend
Nee joh, ik was helemaal nat op de fiets, en het regende niet eensquote:
Haha, ik ook heur ;D Maar daarom is mist wel tof.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee joh, ik was helemaal nat op de fiets, en het regende niet eens
Suikerunie?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ken een plaats waar als de wind goed staat het bijna de hele dag mistig is op het spoor
Mja, volgens mij zijn het vooral die vijvers naast het spoor. Die dampen flink als het wat kouder is.quote:
Het is idd die waterzuiverngsinstallatie waar het vandaan komt. Die mist kan trouwens best gevaarlijk zijn, omdat als er wat op de overweg erachter gebeurt je dit niet ziet ...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mja, volgens mij zijn het vooral die vijvers naast het spoor. Die dampen flink als het wat kouder is.
Ach, dit viel ook nog best mee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef Yreal het volgende:
Live train is wel supertol![]()
Valt me op dat er niet echt bijzonder veel vertraging was met als die mist vanochtend
Jaaquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haha, ik ook heur ;D Maar daarom is mist wel tof.
Was je cookie gister nog lekker?
Elektrotechniek is zo gaaf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, dit viel ook nog best mee.
Ik heb ooit eens in de winter zo'n dikke mist rond middernacht meegemaakt dat je echt amper zicht had. Vanwege de lage temperatuur zette die mist zich ook vast aan de bovenleiding. Het Plan Vtje wat me vervolgens oppikte zag je wel al van (relatief) ver weg aankomen door een helder blauw licht bij de stroomafnemer. Dat waren niet een paar vonkjes meer maar één aanhoudende vonk. Vervolgens ook de hele rit geknetter en een blauw licht boven de trein gehad. Bij aankomst in Sittard nog even gekeken hoe de stoptrein naar Heerlen weer vertrok. Die trein keert in amper tien minuten te Sittard en in die tijd was de bovenleiding alweer bevroren. Machtig om zo'n treintje dan weg te zien rijden.
Overigens die avond ook geen vertraging en verbazingwekkend genoeg geen kapotte panto of bovenleidingsbreuk.![]()
Ja, waarom begin je daar niet over. Kut met bommen vanochtend.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:40 schreef Duvel het volgende:
In LiveTrein is spoor 11 in Utrecht nog in gebruik.
Ik wilde verzekerd zijn van een zitplaats. Ik ging voor een uitgebreide hak- en zaagbeurt bij de tandarts en om afscheid te nemen van mijn grootmoeder, en dat het een schoftige hoop geld kostte (want ook nog zonder korting) interesseerde, en interesseert, me even geen klap.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef Duvel het volgende:
En dan mag je vervolgens 1e klas in een... SLT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |