Ik ben er sinds gisteren uitquote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Knap, hij staat wel in iedereens postgeschiedenis.
de laatste paar niet bij die driequote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Klik dat ene topic aan en het wordt meteen duidelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ah. K.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klik dat ene topic aan en het wordt meteen duidelijk
gezellug!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er ook even, pauze in NCIS LA.
Gezellig hè?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wouw wat een drukte in dit topic ineens!
Gezellig, toch?!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wouw wat een drukte in dit topic ineens!
Wat speel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
Ja zeker gezellig. Mag hier vast wel even vertellen dat ik net weer een supergeweldige muziekles heb gehad?
Harp?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
Ja zeker gezellig. Mag hier vast wel even vertellen dat ik net weer een supergeweldige muziekles heb gehad?
Leukquote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Ja, harp. Snaren plukken voor gevorderden
Leukquote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
Kan nu wat simpele stukken spelen, speel nog geen anderhalf jaar. Eerste jaar was vooral techniek leren en snaren zoeken.
Wel leuk.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
Kan nu wat simpele stukken spelen, speel nog geen anderhalf jaar. Eerste jaar was vooral techniek leren en snaren zoeken.
Dat dacht ik voor september 2009 ookquote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
LeukZelf ben ik niet zo muzikaal
Jawel hoor, maar nu nog simpele liedjes. De rest komt wel, ik loop al aardig voor. Ben al blij dat ik geen kinderliedjes meer hoef te spelenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel leuk.Harp hoor je niet zo heel vaak.
Maar echt liedjes spelen dat gaat nog niet, off....?
Ik heb ooit getracht piano te spelen... Maar ik vond het ook niet zo heel leukquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat dacht ik voor september 2009 ook
[..]
Jawel hoor, maar nu nog simpele liedjes. De rest komt wel, ik loop al aardig voor. Ben al blij dat ik geen kinderliedjes meer hoef te spelen.
Hoezo?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik post niet in GRTD. Benny ook niet. Honkeytonk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |