Boes Boes?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
Hey Kally, wat dooooeee je?
(wie raad uit welke tekenfilm dat komt, krijgt een biertje)
dexter's labquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga mee hoor, wat een lekkere mannen.
Ik ben bang dat die VOH topics echt niet bij te houden zijn morgenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel irritant! Ik heb eigenlijk geen zin om af te haken (nou ja ik heb het maar 3 keer gezien) maar ik wil VOH ook graag zien
Recht naar de maan, daar komt Benny aanquote:
en wat doet dit knopje?quote:
Ik heb ook wel eht idee dat het druk en snel zal gaanquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die VOH topics echt niet bij te houden zijn morgenDe snelheid van de eerste Popstars uitzending zeg maar
Phineas and Ferbquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
quote:
We beuken er ons wel doorheen en na een paar weken zal het wel stabiel wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eht idee dat het druk en snel zal gaan
Geil.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Myraela het volgende:
Oh. Ik ga expeditie kijken.
Kusjes.
Likje voor Chowi.
Ik ben er ook bang voor hahaquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben bang dat die VOH topics echt niet bij te houden zijn morgenDe snelheid van de eerste Popstars uitzending zeg maar
Ik ook niet. Wel van The Jetsons en zo. Is het zoiets?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit van Jimmy Neutron gehoord.
dat "doeeeeeeee" klinkt als een MarcMarie toontjequote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
Phineus en Ferbquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit van Jimmy Neutron gehoord.
Ik kan het niet laten klinken zoals het daar wordt gezegdquote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat "doeeeeeeee" klinkt als een MarcMarie toontje
Jáááá! Maam, Phineas en Ferb maken een titelsongquote:
Paar flessen wijn en gaanquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jaquote:
Ik wel hahaha ik heb geoefendquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten klinken zoals het daar wordt gezegd
Paar flessen, oh ik nip meestal 2 uur aan een glasquote:
Ik voel me zo onwetend, welke zender?quote:
quote:
Ja maar die is echt heel erg leukquote:Op donderdag 16 september 2010 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jáááá! Maam, Phineas en Ferb maken een titelsong![]()
Zo grappig.
Ik houd van tekenfilms
qua toonhoogte lukt het nog welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten klinken zoals het daar wordt gezegd
Disney toch? Wat eerst fox was, die is zo leukquote:Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me zo onwetend, welke zender?
Ja echt wel!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat waaaat? *eye twitch*
Meen je niet!
*sluit aan*quote:
Jetixquote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Disney toch? Wat eerst fox was, die is zo leuk
Hmm ziet er qua tekening wel een beetje bekend uit, ff kiekenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
Ik ga je helpen ermeequote:
Fairly odd parentsquote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JetixVind ik wel leuker dan Disney XD
Nickelodeon kijk ik niet meer zo vaak maar daar kwamen ook leuke
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja echt wel!
Phineas zegt me ook totaal niets.
http://www.nickelodeon.nl/turbonick/bekijk/1154quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
O gowd nu zit ik weer in die aflevering
Oh dit ken ik wel van tekening, maar nooit gezien verder, ik ben niet echt een tekenfilmkijkert, alleen die oude dingen van vroegah vind ik tof als het voorbij komtquote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
http://www.nickelodeon.nl/turbonick/bekijk/1154
Ja geweldigquote:
Timmy van Fairly?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja geweldig![]()
Timmy whahaha hoe die loopt als meisje
Ja die joetoep van mij geweldig wordt hij een meisje om een cadeau voor dat meisje te vindenquote:
Oh dat vind ik ook leuk. De Bluffersquote:Op donderdag 16 september 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dit ken ik wel van tekening, maar nooit geezien verder, ik ben niet echt een tekenfilmkijkert, alleen die oude dingen van vroegah vind ik tof als het voorbij komt
Dat moest ik googlenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook leuk. De BluffersDie intro vond ik zo gaaf
Oja voor Trixie Thangquote:Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die joetoep van mij geweldig wordt hij een meisje om een cadeau voor dat meisje te vinden
haha ik kijk Jimmy!quote:
Halloah!quote:
Je bent een Bluffer, je blijft een Blufferquote:Op donderdag 16 september 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moest ik googlenDat is echt heel oud
Ik las 'slettertjes'quote:
Bedoel je niet Foofur?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je bent een Bluffer, je blijft een Bluffer![]()
En dan had je ook nog Woofur, die blauwe hond en de Wuzzels vond ik ook leuk. Die gekruiste dieren
Haha ja, oh ik had het te laat ge-editquote:
quote:
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 september 2010 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha ik kijk Jimmy!
Ken je Jimmy in de wereld van Timmy en omgekeerd?
hey how did you get in here?quote:
Oh die ken ik weer niet zo goed eigenlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik keek vroeger ook Thundercats, met dat logo
[ afbeelding ]
Op de Maandagmiddag, als ik het goed heb, met Han Peekel? En Wordt vervolgd enzo.
He-manquote:Op donderdag 16 september 2010 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die ken ik weer niet zo goed eigenlijkIk was wel fan van He-man en Shee-rah
Wheheheheehehquote:
"film downloaden"quote:Op donderdag 16 september 2010 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wheheheheeheh
hoe heet dat ook alweer dat je dingen ziet die je wil zien
Ja Kimquote:
Ojha, dat ken ik ook nog welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
SAMURAI PIZZA CATS
Nee je bent het gewend, mensen als Bella roepen altijd sletjes, dus je ziet "herkenning"quote:Op donderdag 16 september 2010 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wheheheheeheh
hoe heet dat ook alweer dat je dingen ziet die je wil zien
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb even wat kipsateschnitzels in de pan gemikt
Ja whahahah Robinsonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht Emergency Room.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
Kally
pgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hahaha ik moest lachenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht Emergency Room.
Zag al hoe iemand na het eten van rauwe kippenpoten op een brancard naar binnen werd gedragen en George Clooney die heen en weer rende![]()
serieus...
Ok...dat is wel een heftige vorm van vermijdingquote:Op donderdag 16 september 2010 21:04 schreef Koen66 het volgende:
wtf, bij dat dubbeltje op z'n kant een eigenaresse van een kinderdagverblijf die niet meer in d'r eigen zaak kwam omdat ze de confrontatie met het personeel niet aankon
Ow als ik dan George aan mijn bed krijgquote:Op donderdag 16 september 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht Emergency Room.
Zag al hoe iemand na het eten van rauwe kippenpoten op een brancard naar binnen werd gedragen en George Clooney die heen en weer rende![]()
serieus...
Minstensquote:Op donderdag 16 september 2010 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok...dat is wel een heftige vorm van vermijding
Ik blijf zaterdag thuisquote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga zaterdag naar Zaandam![]()
Alleen 2 en een halfuur reizen voor alleen de heenweg
Sinds haar geboortequote:Op donderdag 16 september 2010 21:11 schreef Koen66 het volgende:
@Kally, hoe lang ben je al druktemaker
Nou ja dat zeiden Benny en Fles dus dacht pas me maar aan, maar ik schijn hier een druktemaker te zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 21:11 schreef Koen66 het volgende:
@Kally, hoe lang ben je al druktemaker
Da weet gij nie heaquote:
quote:
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga zaterdag naar Zaandam![]()
Alleen 2 en een halfuur reizen voor alleen de heenweg
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen zaterdag?
Kamers opruimen?
omgquote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kamers opruimen?
weet ik nog niet, ik zie welquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kamers opruimen?
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
O en Laysa, ik gokte goed over dat ontslag van M
Ik heb tranen gelachen ik bel je ffquote:
Whehehe moet ze het nog ff uizingen dus...wat fijn voor drquote:Op donderdag 16 september 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
En ze wou per direct (vakantiedagen) maar daar is een stokje voor gestoken![]()
Herfstvakantie in oktover, teveel weg dus per 1 november
Ga bij de supermarkt met een daklozenkrant staan.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ook werk vinden. Godverdomme.
Hoi Pgrquote:
quote:
ZO tactloos ben ik dan ook weer nietquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga bij de supermarkt met een daklozenkrant staan.
Schijnt goed te verdienen want even later scheuren ze in een BMW weg
Ik ben best lievvvv.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
ZO tactloos ben ik dan ook weer niet
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n vrouwtje kwam dan aan het eind van de avond altijd eten halen. Ging ze met hele taarten naar huis.
Ik zie die junks er hier nog niet voor aan om taart te halen, eerder wat anders zodat ze geen eten meer nodig hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n vrouwtje kwam dan aan het eind van de avond altijd eten halen. Ging ze met hele taarten naar huis.
Dat zeggen ze jaquote:
quote:
Eerlijk... Het kan me niets schelen. Zolang het maar verdiend.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
Wat zou je willen doen qua werk, Myr?
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie die junks er hier nog niet voor aan om taart te halen, eerder wat anders zodat ze geen eten meer nodig hebben
Ik ben in staat om het internet voor je af te speurenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerlijk... Het kan me niets schelen. Zolang het maar verdiend.
Het is maar voor een paar maanden en dan ga ik weer studeren, daarna kan ik werk gaan doen wat ik leuk vind. Zonder opleiding/ervaring verwacht ik er niets van.
Ga naar een uitzendbureau, die hebben misschien wel wat voor je.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is maar voor een paar maanden en dan ga ik weer studeren, daarna kan ik werk gaan doen wat ik leuk vind. Zonder opleiding/ervaring verwacht ik er niets van.
Ja zo gaat dat dan jaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Een junk vroeg me een keer om geld voor eten. Toen bood ik aan om een broodje voor hem te kopen, toen schold hij me uit
Ga bij een Hema of een DOuglas kijken of zo. De Sinterklaastijd komt er weer aan en dan kunnen ze altijd mensen gebruiken denk ikquote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
kutquote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoer hoerende hoerige hoer hoer hoer met hoer en hoer
PSV achter
Dat is sowieso onzin want er zit een schijf tussenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga naar een uitzendbureau, die hebben misschien wel wat voor je.
En het verdient beter dan ergens rechtstreeks gaan werken.
Juist niet, het uitzendbureau houdt nog wel wat geld in hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga naar een uitzendbureau, die hebben misschien wel wat voor je.
En het verdient beter dan ergens rechtstreeks gaan werken.
Mja, ik heb alles wel afgezocht. Krijg gewoon weinig reacties. Ik wacht nu wel even af wat het uitzendbureau doet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben in staat om het internet voor je af te speurenregio Rotterdam?
Jawel, maar dan verdient het nog wel beter hoor via een uitzendbureau.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Juist niet, het uitzendbureau houdt nog wel wat geld in hoor
Ohw, dus ik kom binnen en jij gaat weg?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
Jongens ik haak af O O Cherso kijken en naar bed
prioriteitenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
Trusten voor straks Kallyquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
Hey dat is van die tekenfilm, een oudje van Cartoon Network, toch? 2 stupid dogs ofzo? Of dat meisje in het bos?quote:
Slaap lekker Kallyquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
prioriteiten![]()
You'z doin' it rong!
Ja, maar via een vaste verdient het vaak beter dan via een uitzendbureauquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, maar dan verdient het nog wel beter hoor via een uitzendbureau.
Ik verdiende vorig jaar zomer netto ¤7,- per uur.
En dat vond ik toch best veel
Ciaotjesquote:
Hmm maar dat is het irritante, je moet er steeds achteraan blijven bellen, Hoe vermoeiend en demotiverend dat ook isquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik heb alles wel afgezocht. Krijg gewoon weinig reacties. Ik wacht nu wel even af wat het uitzendbureau doet.
Tot morgen Miauwquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh oh scriptie![]()
Tot morgen mensen![]()
Jeetje ik raak al best wel gehecht aan de SC
Bluh, je hebt het niet makkelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Zo daar ben ik weer, 20 minuten en 1 ruzie verder
Go Miauw goquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh oh scriptie![]()
Tot morgen mensen![]()
Scriptiequote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh oh scriptie![]()
Tot morgen mensen![]()
Getsiequote:Op donderdag 16 september 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Zo daar ben ik weer, 20 minuten en 1 ruzie verder
Irritant genoeg went dit zelfs ook nog..... Het raakt me allemaal niet meer zo. Totdat het moment komt dat alles om een lullig onderwerpje in elkaar stortquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bluh, je hebt het niet makkelijk.
Hahaha maar hij komt wel goed van pasquote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de "go" is aanmoediging voor het bezig zijn niet letterlijk go
Slaap lekker voor straks Bennyquote:
Dat zeker!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scriptie
Als het klaar is ben je er trots op
Hebben die de FAQ wel gelezen?quote:Knut (3), de bekendste ijsbeer van Duitsland, is na bijna vier jaar herenigd met zijn moeder Tosca. De dierentuin van Berlijn zette Knut en Tosca donderdag samen in één verblijf.
Knut werd wereldberoemd toen hij na zijn geboorte in 2006 werd verstoten door zijn moeder. De inmiddels overleden dierenverzorger Thomas Dörflein bracht Knut daarop groot met de fles, op de voet gevolgd door de Duitse media.
Het toen nog hagelwitte, donzige, schattige ijsbeertje wist snel de harten van miljoenen Duitsers te veroveren.
Knut weegt inmiddels 270 kilo en komt bij mediaoptredens soms vies en onverzorgd over. Moeder en zoon snuffelden bij de 'hernieuwde kennismaking' donderdag even aan elkaar.
De dierentuin van Berlijn is optimistisch dat Knut en Tosca 'positief' gaan samenleven. Het is de bedoeling dat Knut met andere ijsbeervrouwtjes gaat fokken.
Nja, bij dezen dan.. dankjewelquote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Benny, ik heb je nog niet eens "live" gecondoleerd
Ow. Ik had even gemist hoe de laatste ontwikkelingen warenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Benny, ik heb je nog niet eens "live" gecondoleerd
Jij neemt de honneurs waar, wij vinden de SC boeienderquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik speciaal oh cherso opgezet, kijkt er niemand hier?
Jawel... ik post alleen in dat topic ervoor meequote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik speciaal oh cherso opgezet, kijkt er niemand hier?
Ik kijk het voor het eerst, nadat het de halve avond al over tv programma's gaatquote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij neemt de honneurs waar, wij vinden de SC boeiender
Dankjewelquote:Op donderdag 16 september 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow. Ik had even gemist hoe de laatste ontwikkelingen warenOok van mij de condoleances Benny!
Hoop dat je het allemaal trekt in deze moeilijke periode.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, bij dezen dan.. dankjewel
Nja, dat dusquote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat je het allemaal trekt in deze moeilijke periode.
Maar kan me ook voorstellen dat je het er hier niet al teveel over wil hebben en liever de positieve SC ziet
Heb je wel eens van het boek 'Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus' gehoord? Staan veel nuttige dingen in, wel een aanrader wat betreft het onderlinge begrip.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik sta me nu te scheren, heb ff geen trek in vrouwlief
Ik denk dat het anders te lang duurt, met 22 afleveringen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat Glee alleen afgelopen dinsdag 2 afleveringen waren, maar het schijnt dus elke week te zijn![]()
Ohw, 22 afleveringen. Mja, ik zou beiden niet erg vindenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders te lang duurt, met 22 afleveringen.
Heel die kutplaneet hier is één groot poldermodelquote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je wel eens van het boek 'Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus' gehoord? Staan veel nuttige dingen in, wel een aanrader wat betreft het onderlinge begrip.
Die iddquote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die oma en die aardbeiencondoom?
Oh ik vond hem wel grappigquote:
Ohw, dat doe ik ook niet... vind 'm alleen kutquote:Op donderdag 16 september 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vond hem wel grappigJe moet er niet te zwaar aan tillen
Die ligt hier inderdaad ergens op de plank. Alleen de vrouw heeft het ooit gelezen en dat boek gaf weer zat aanleidingen tot opmerkingen als "zie je wel alle mannen zijn hetzelfde"quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je wel eens van het boek 'Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus' gehoord? Staan veel nuttige dingen in, wel een aanrader wat betreft het onderlinge begrip.
Ow, da kenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat doe ik ook niet... vind 'm alleen kut
Ik weet ff niet welke je bedoelt.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, da ken![]()
Wat vind je van die andere Renault reclame dan? Dat die gast eerst voor het stoplicht finaal uit zn stekker gaat en zo
WIE ZIT MIJN HYVES TE STALKEN????quote:Mystery Guest:
Een 30-40 jarige vrouw, sterrenbeeld Waterman uit Noord-Brabant heeft je profiel bezocht op 11:54
Ik dacht dat je geen hyves (meer) had?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WIE ZIT MIJN HYVES TE STALKEN????
klopjacht op flash z'n hiefus!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nee wacht ik heb natuurlijk helemaal geen hyves. ALL LIES
whehehe, ik zie een hyves voor me, met 300 vrienden, 250 daarvan zijn lavenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik gebruik m alleen voor oud-collega's van de Efteling.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, ik zie een hyves voor me, met 300 vrienden, 250 daarvan zijn laven
jij denkt serieus dat ik VIJFTIG echte vrienden heb?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, ik zie een hyves voor me, met 300 vrienden, 250 daarvan zijn laven
nee maar je hebt ook nog pardoes, langnek, doornroosje, monsieur cannibal, de poppetjes uit carnival festival die je geblokt hebben, en nog een ruim assortiment elfjes en bebaarde arabieren uit de fata morganaquote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij denkt serieus dat ik VIJFTIG echte vrienden heb?
Dat weet jij dan weerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee maar je hebt ook nog pardoes, langnek, doornroosje, monsieur cannibal, de poppetjes uit carnival festival die je geblokt hebben, en nog een ruim assortiment elfjes en bebaarde arabieren uit de fata morgana
cover van Journey?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
Glee - Don't stop believin' is gratis te downloaden op iTunes
Mooiquote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Prima
Paar biertjes op en die voel ik wel
Ik wilde net 'bijna vrijdag' roepenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi
Ach, het is toch bijna weekend
Je hebt een datinghyves.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WIE ZIT MIJN HYVES TE STALKEN????
PSV verdiende gewoon te winnenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat knetterfijn die gelijkmaker.
Morgen lekker in PSV-shirt tegen m'n Ajaxvrienden pokeren.
Vergeet het maarquote:en 30-40 jarige vrouw, sterrenbeeld Waterman uit Noord-Brabant
3265 Hyvers voldoen aan dit profiel. Omdat je geen Goldmember bent, worden er maar 50 getoond. Wil je dat jouw mystery guest zich bekendmaakt? Word Goldmember
Succes Koen, probeer goed te slapen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga jullie allemaal dag zeggen en alvast welterusten.
Door de klotesfeer hier in huis is slapen eigenlijk het enige zinnige wat ik kan doen.
Tot morgen allemaal
OMG DIT IS ONVREWAGTquote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
HALLON BALLON LEKKERE ANALBLEEKMIDDELTJES VAN ME
Seeyaquote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga jullie allemaal dag zeggen en alvast welterusten.
Door de klotesfeer hier in huis is slapen eigenlijk het enige zinnige wat ik kan doen.
Tot morgen allemaal
He, prettige kurkentrekkertquote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Hey druifjequote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Goed heur, ik ben terug gekeerd naar Nederland, ik ben door mijn rug gegaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
OMG DIT IS ONVREWAGT
Hoe is het, schoonheid?
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed heur, ik ben terug gekeerd naar Nederland, ik ben door mijn rug gegaan.Het is ZO'N zwaar werk niet normaal, ik had er geen kracht meer voor.
Ja. Het was ook superleuk, elke avond gaat er wel een pul wijn doorheen, leuke mensen ook, maar met 30 graden op een berg plukken, de hele tijd krom staan, vingers opengeknipt.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Awww, kusjes op je rug. Maar wel goed geprobeerd.
Ja ik heb ook echt respect voor de mensen die dit twee weken doen, echt bikkelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat laatste.Dat geyel blijft je nog wel een tijd bij. Ik heb echt wel respect voor je, ondanks niet alles zoals verwacht.
Hoe dan?!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
wauw ik kon nog net een retourtje Köln boeken voor 50 euro voor komende zondagAls ik zaterdaggegaan was was ik 110 euro kwijt geweest
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed heur, ik ben terug gekeerd naar Nederland, ik ben door mijn rug gegaan.Het is ZO'N zwaar werk niet normaal, ik had er geen kracht meer voor.
Gewoonquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon
boeken op NS Hispeed met homeprint![]()
Kan iedereen hoor
Naja beetje kijken welke treinen je neemt. Ik heb gewoon vanuit Utrecht directe lijnen zeg maar. Zondagochtend heen en zondagavond (laat genoegquote:Op donderdag 16 september 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik... maar volgens mij was het vanochtend duurder
Mij was hetzelfde overkomen. Weet ik nu al. Al weer ideeën voor een andere toffe werkuitdaging?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik heb ook echt respect voor de mensen die dit twee weken doen, echt bikkelen.
Ik weet al wie-wat-hoe... wij keken voor vanuit Keulen naar Utrechtquote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja beetje kijken welke treinen je neemt. Ik heb gewoon vanuit Utrecht directe lijnen zeg maar. Zondagochtend heen en zondagavond (laat genoeg) terug: 50 euri
Het lijkt me vet om een keer naar Engeland te reizen, daar wat werken, misschien Brighton ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mij was hetzelfde overkomen. Weet ik nu al. Al weer ideeën voor een andere toffe werkuitdaging?
Zou ik graag eens doen. Ik zou me dan eers goed inlezen en het vervolgens bij een Djoser of zo regelen. Al zijn er vast andere clubs die iets aanbieden wat zij ook "Orient express" noemen. er hebben nogal wat routewijzigingen plaatsgevonden over de laatse eeuw. en wat inkortingen. Op het laatst was het alleen nog Strasbourg - München - Wien - Budapest of zo. Eigenlijk moet je gewoon beginnen in Londen en doorgaan tot Aleppo. Maar wat ik zeg: eerst inlezen, kijken wat je precies wil, en dan een organisatie het laten regelenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Hey Fles weet jij iets van de Orient Express? Waar te boeken enzo?
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
IK BEN KAPOT
IK GA DOOD
IK WIL NIET MEER
IK NEEM ONTSLAG..
Morgen weer om half 8 beginnen, maar gelukkig hebben we allemaal vergaderingen..
kan voor 25 pp als je de laatste van de avond pakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet al wie-wat-hoe... wij keken voor vanuit Keulen naar Utrecht
Aha oke, ik zal me eens inlezen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik graag eens doen. Ik zou me dan eers goed inlezen en het vervolgens bij een Djoser of zo regelen. Al zijn er vast andere clubs die iets aanbieden wat zij ook "Orient express" noemen. er hebben nogal wat routewijzigingen plaatsgevonden over de laatse eeuw. en wat inkortingen. Op het laatst was het alleen nog Strasbourg - München - Wien - Budapest of zo. Eigenlijk moet je gewoon beginnen in Londen en doorgaan tot Aleppo. Maar wat ik zeg: eerst inlezen, kijken wat je precies wil, en dan een organisatie het laten regelen
quote:
sterker nog, alle kw vracht staat er al in! nu moet alles nog schoon ( ja ik vind het ook een rare volgorde! )quote:Op donderdag 16 september 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Je moet alles al inrichten enzo?
Das snel gegaan dan!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sterker nog, alle kw vracht staat er al in! nu moet alles nog schoon ( ja ik vind het ook een rare volgorde! )
woensdag... vandaag van 0745 tot 2245 gewerkt..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das snel gegaan dan!
Wanneer gaan jullie open dan?
Oke...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
woensdag... vandaag van 0745 tot 2245 gewerkt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |