Boes Boes?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
Hey Kally, wat dooooeee je?
(wie raad uit welke tekenfilm dat komt, krijgt een biertje)
dexter's labquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga mee hoor, wat een lekkere mannen.
Ik ben bang dat die VOH topics echt niet bij te houden zijn morgenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel irritant! Ik heb eigenlijk geen zin om af te haken (nou ja ik heb het maar 3 keer gezien) maar ik wil VOH ook graag zien
Recht naar de maan, daar komt Benny aanquote:
en wat doet dit knopje?quote:
Ik heb ook wel eht idee dat het druk en snel zal gaanquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die VOH topics echt niet bij te houden zijn morgenDe snelheid van de eerste Popstars uitzending zeg maar
Phineas and Ferbquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
quote:
We beuken er ons wel doorheen en na een paar weken zal het wel stabiel wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eht idee dat het druk en snel zal gaan
Geil.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Myraela het volgende:
Oh. Ik ga expeditie kijken.
Kusjes.
Likje voor Chowi.
Ik ben er ook bang voor hahaquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben bang dat die VOH topics echt niet bij te houden zijn morgenDe snelheid van de eerste Popstars uitzending zeg maar
Ik ook niet. Wel van The Jetsons en zo. Is het zoiets?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit van Jimmy Neutron gehoord.
dat "doeeeeeeee" klinkt als een MarcMarie toontjequote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
Phineus en Ferbquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit van Jimmy Neutron gehoord.
Ik kan het niet laten klinken zoals het daar wordt gezegdquote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat "doeeeeeeee" klinkt als een MarcMarie toontje
Jáááá! Maam, Phineas en Ferb maken een titelsongquote:
Paar flessen wijn en gaanquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jaquote:
Ik wel hahaha ik heb geoefendquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten klinken zoals het daar wordt gezegd
Paar flessen, oh ik nip meestal 2 uur aan een glasquote:
Ik voel me zo onwetend, welke zender?quote:
quote:
Ja maar die is echt heel erg leukquote:Op donderdag 16 september 2010 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jáááá! Maam, Phineas en Ferb maken een titelsong![]()
Zo grappig.
Ik houd van tekenfilms
qua toonhoogte lukt het nog welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten klinken zoals het daar wordt gezegd
Disney toch? Wat eerst fox was, die is zo leukquote:Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me zo onwetend, welke zender?
Ja echt wel!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat waaaat? *eye twitch*
Meen je niet!
*sluit aan*quote:
Jetixquote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Disney toch? Wat eerst fox was, die is zo leuk
Hmm ziet er qua tekening wel een beetje bekend uit, ff kiekenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |