quote:
Ik stel meerdere FOK! meetings voor online voor serieuze potjes rubber slijten (Nordschleife bijv?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]Ik hoop jou NOOIT tegen te komen online...... Als je wil rammen, go play fucking Burnout !
Korreltje zout inbegrepen bij deze post.
Dat is juist het vette aan games als deze, ze nodigen je uit om te rijden als een coureur, niet als gamer.
Bij Forza 3 was dit ook vaak zo als je een goede game had gevonden. Gewoon met zn allen keihard op de 1e bocht afgaan en dan allemaal vol in de ankers om er zonder kleerscheuren aan de andere kant weer uit te komen.Niks geen rammen, das voor mietjes.
FUCK!!! Toen ik ging zoomen zag ik die HUD pas in de voorruit!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:06 schreef delano.888 het volgende:
Een heleboel screenshots van 18 megapixels per stuk:
http://www.gtplanet.net/9(...)ts-at-18-megapixels/
[ afbeelding ]
OMGZZZZ LOOK AT THE ZOOM LEVELZZZ
Nordschleife met VW busjes ofzo? Deden we met Forza 3 met mini's..... Iedereen gelijke auto's, test of skill.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik stel meerdere FOK! meetings voor online voor serieuze potjes rubber slijten (Nordschleife bijv?)
Ik kijk er nu al naar uit!
Man dan val ik in slaap!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nordschleife met VW busjes ofzo? Deden we met Forza 3 met mini's..... Iedereen gelijke auto's, test of skill.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inzoomen naar het meest linker NGK bord en iets daarboven in het water kijken.
Hatchi Roku!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef RiKe het volgende:
[..]
Man dan val ik in slaap!
Gelijke auto's OKE, maar VW busjes op de ring...![]()
Doe dan Scirocco's of Corolla AE86's
Daar ben ik wel benieuwd naar... Lijkt me niet meteen het tofste maar wellicht blijkt het toch wel een groot fun-gehalte te hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Je kunt trouwens met 32 tegelijk karten.
zou tof zijn als dat 4 persoon splitscreen zou kunnen... soort mario kart met realistische graphicsquote:Op donderdag 23 september 2010 13:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar... Lijkt me niet meteen het tofste maar wellicht blijkt het toch wel een groot fun-gehalte te hebben
Ah kom op....niet nog iemand die het busje wil....quote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
omg omg omg ik wil deze game hebben. Ik zeg: Met zn allen met een volkswagenbusje op motorland
Dat is het hem juist, het is de meest saaie online race die je ooit zal hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ah kom op....niet nog iemand die het busje wil....
Ja het is grappig.....
Maar ik zie m'n kleinkinderen nog eerder dan de 100km/h in dat ding
Dat gaat lachen worden die steilstrecke op met zo'n gare bus. Plakbandje op de controller en even poepen en koffiezetten. Nehh, op de Ring mag je best met iets meer vermogen en een beter onderstel op pad.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef J.Clarkson het volgende:
Geloof me, je kan de grootste lol hebben op deze manier. Denk eens aan heel laat inremmen, snel door de bocht te gaan en snel eruit te knallen. Zo'n ding gaat alle kanten op!
Het hoeft ook niet de Ring te zijn. Denk eerder Top Gear Test Track en dan 5 laps ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat lachen worden die steilstrecke op met zo'n gare bus. Plakbandje op de controller en even poepen en koffiezetten. Nehh, op de Ring mag je best met iets meer vermogen en een beter onderstel op pad.
En dan met zijn allen nauwelijks voldoende vermogen hebben om Eau Rouge door te komen met die hellingsgraad.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef Bolleke_666 het volgende:
Met de busjes op Spa misschien?
Ze moeten een DAFje opnemen in de lijst, en dan met die jarretelaandrijving achteruit racen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Nog even en we moeten achteruit rijden met caravans in Gran Turismo
Wat?! Is dat niet mogelijk?!?!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ruilen voor Beetle Crazy Cupquote:Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Wat?! Is dat niet mogelijk?!?!
Pre-order cancellen dan maar...
Zo, dat karten ziet er wel lastig uit. Op een baan zoals cote dazur en citta d'arie (ofzo) lijken me die karts wel heel leukquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:45 schreef delano.888 het volgende:
Wel grappig gedaan, maar stond al meerdere keren in het topic.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nordschleife met VW busjes ofzo? Deden we met Forza 3 met mini's..... Iedereen gelijke auto's, test of skill.
Inzoomen naar het meest linker NGK bord en iets daarboven in het water kijken.
Dan wel met Dafjesquote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Spit het topic eens door in plaats van steeds maar weer hetgeen te posten wat al meerdere malen voorbij is gekomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:45 schreef delano.888 het volgende:
Tis te bidden dattie dan bij mij in de bus ligt.... 38 dagen, men o men, zin an!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Nessie schijnt ook in GT5 te zitten!!!!1111einszweidreioneoneshifteleven11
Maar ff serieus: nog 38 dagen
Boeie dat ze Nessie er in hebben gedouwd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Nessie schijnt ook in GT5 te zitten!!!!1111einszweidreioneoneshifteleven11
Maar ff serieus: nog 38 dagen
Die Loch Ness track is Trial Mountain uit eerdere GT delenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Hoewel de Loch Ness track er zeer uitdagend uit ziet.
Nee. Nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Boeie dat ze Nessie er in hebben gedouwd.
Hoewel de Loch Ness track er zeer uitdagend uit ziet.
Wat mijn vraag is (jaja ik ben een zeikwijf ik weet ,t) of Spa nu echt geconfirmed is?
Is niet represenatief voor het eindresultaat hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef RiKe het volgende:
Gran Turismo Prologue net toch even gehaald, de verleiding was te groot![]()
Mijn weekend is dus vol gepland
Weet ik, maar als fantieke fan van de GT series kan ik er natuurlijk niet 1 overslaan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef woessie het volgende:
[..]
Is niet represenatief voor het eindresultaat he.
Hou dat in gedachten
In ieder geval om alvast autootjes te verzamelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef woessie het volgende:
[..]
Is niet represenatief voor het eindresultaat he.
Hou dat in gedachten
Met Hatchi Roku's, FD's, FC's, Lan Evo's enz lekker driften!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die Loch Ness track is Trial Mountain uit eerdere GT delen
Tip: Download een EU savegame en zet m op je PS3. Kan je meteen met de Ferrari F1 gassen. Aanrader!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
Weet ik, maar als fantieke fan van de GT series kan ik er natuurlijk niet 1 overslaan!
Prologue ziet er alleen maar blurry uit in vergelijking met GT5!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben ook weer met Prologue bezig. Man, die replays zijn echt zo mooi om te zien. De details van de wagens
Moet je nagaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Prologue ziet er alleen maar blurry uit in vergelijking met GT5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |