Hier zie je dat het vooral de belichting is die GT5 grafisch mooier doet lijken dan Forza 3, daarin zijn de interieurs van de auto's namelijk minstens net zo gedetailleerd als hier.quote:
Ja gelukkig bestaat het spel alleen uit interieur shots...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hier zie je dat het vooral de belichting is die GT5 grafisch mooier doet lijken dan Forza 3, daarin zijn de interieurs van de auto's namelijk minstens net zo gedetailleerd als hier.
Ik speel momenteel opnieuw GT5 Prologue en de interieurs in die demo zijn al mooier dan die ik in Forza3 zie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hier zie je dat het vooral de belichting is die GT5 grafisch mooier doet lijken dan Forza 3, daarin zijn de interieurs van de auto's namelijk minstens net zo gedetailleerd als hier.
Klein beetje offtopic.... Hoe bevalt je LED tv?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja gelukkig bestaat het spel alleen uit interieur shots...
Waarom geef je niet gewoon toe dat GT5 even simpelweg gezegd Forza het nakijken geeft?
Ik heb Forza3, en elke keer dat ik GT5 zie denk ik WOW wat een verschil (en nee ik speel het ook niet op een simpele flut tv, 32" Full HD Samsung LED tv)
My ass.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De LED tv bevalt me ge-wel-dig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Klein beetje offtopic.... Hoe bevalt je LED tv?
Beter dan LCD / Plasma?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een plasma gehad? Ik heb er nu een, het zwart is er echt zwart omdat je geen backlight hebt en de kleuren zijn fenomenaal hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
De LED tv bevalt me ge-wel-dig.
De kleuren zijn echt super!
Once you go LED, you won't go back!
Een LCD/Plasma valt in mijn ogen in het niets vergeleken met dit, totaal geen spijt van gehad dat ik over ben gegaan van 32" Samsung LCD naar de Samsung LED
Niets komt inderdaad dichtbij, zoveel detail.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat deze je wél kan overtuigen.
De volgende stap is dat als jij de airco in zo'n wagen aanzet, er koude lucht uit je PlayStation komt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niets komt inderdaad dichtbij, zoveel detail.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
De volgende stap is dat als jij de airco in zo'n wagen aanzet, er koude lucht uit je PlayStation komt.
Ambx systeem iets voor je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
De volgende stap is dat als jij de airco in zo'n wagen aanzet, er koude lucht uit je PlayStation komt.
Is dat die dure sleutelhanger?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:22 schreef Toempf het volgende:
Ik heb ook de Collector's Edtion maar alvast besteldOok al raak ik waarschijnlijk na een dag al gefrustreerd omdat het zo verrot moeilijk is, deze game moet ik hebben
Als ik deze(GT5):quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
My ass.
De interieurs van Forza 3 mogen niet eens in de schaduw staan in die van GT5. Ontegenzeggelijk van aanzienlijk minder detail. Ze ogen behoorlijk ''plastisch''. Daarbij kon je het interieur nooit in zijn geheel zien dankzij de hele beperkte bewegingsvrijheid. Waarom zouden ze die keuze nou hebben gemaakt.
Het oog voor detail in de interiors in GT5 is untouchable.
Je kan het niet vergelijken omdat de Forza screen te klein is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:37 schreef Nuchterheid het volgende:
zie ik niet zoveel verschil, jij wel?
Hoe wil je nou meer detail vinden als de screen een veel lagere resolutie heeft (en dus daardoor minder te zien is)??quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:37 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik zou zelfs bijna beweren dat er in die van Forza 3 meer detail te vinden is.
Na 10 jaar ontwikkeling is dit alles waar die Jappen mee komen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:42 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je kan het niet vergelijken omdat de Forza screen te klein is.
[..]
Hoe wil je nou meer detail vinden als de screen een veel lagere resolutie heeft (en dus daardoor minder te zien is)??
Ga ergens anders trollen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:37 schreef Nuchterheid het volgende:
Probeer het is objectief te bekijken en je kan er bijna niet omheen dat op grafisch gebied GT5 het vooral van de belichting moet hebben om boven het niveau van Forza 3 uit te kunnen stijgen.
Vind jij dat er echt zo bijzonder uitzien?quote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit wordt alleen mogelijk gemaakt door de lichttechniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |