quote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
![]()
Wij aten het thuis altijd met rookworst en gehaktbal of verse worst of een speklap
Dat moet je aan de secretaresse vragen!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Boerenkool
Dus wanneer is de volgende meet? Ik moest het vragen van de OP.
Ik vind bowlen niet leuk.quote:
Bier.quote:
quote:
De rest van de mensen hier welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind bowlen niet leuk.
[..]
Bier.
Poolen vind ik leukerquote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De rest van de mensen hier wel
Ik weet dat je ons niet magquote:
Nu je het zegt!quote:
Unox, altijd lekker!quote:
Oke dan ga ik wel zuipen en mooi zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De rest van de mensen hier wel
Ik wel.quote:
Denk aan het maken van pics!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef vogelkooi het volgende:
Okee zal wel eens kijken of ik je kan herkennen.
Welke onverlaat laat zulke mooie kindertjes nou zo eenzaam achterquote:
Zat ik vanochtend ook al aan te denken ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:49 schreef IrishBastard het volgende:
En alweer op werk en ingelogd enzo
Was weer mooi in 20 minuten gepiept. Wel koud toen ik weg ging trouwensMisschien wordt het tijd om eens een jas aan te gaan doen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:49 schreef IrishBastard het volgende:
En alweer op werk en ingelogd enzo
Was weer mooi in 20 minuten gepiept. Wel koud toen ik weg ging trouwensMisschien wordt het tijd om eens een jas aan te gaan doen
Een jas?! Ik bedacht me dat het langzaam tijd wordt voor mijn sjaalquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zat ik vanochtend ook al aan te denken ja.
Nah, gewoon met t-shirtje en vestje fietsen, is nog best te doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Een jas?! Ik bedacht me dat het langzaam tijd wordt voor mijn sjaal.
Je weet dat als je twee konijnen hebt dat je hok dan zo vol zit?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef morgane het volgende:
Gefeliciteerd Sander!!
Ik ga zo naar de dierenopvang om mijn nieuwe konijn op te halendan heb ik er twee!
He jasses!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef morgane het volgende:
Dat spreekwoord bestaat niet voor niks neemaar gelukkig heeft de aanstaande Floris doorgeknipte zaadleiders en Fiona heeft geen baarmoeder meer
Ditquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gefeliciteerd met wat het ook moge zijn!
Mens is een geestelijk kuddedierquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Als je die grap 550 topics geleden had gemaakt was ie misschien wel origineel geweest
Hahahahihihihohohahahoquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:54 schreef IrishBastard het volgende:
Melig dit, zit ik tegelijk met een collega op een server te werken, zit 'ie mijn draaiende WebSphere server af te schieten
'Oh, als er nu bij jou iets gestopt is'
Ja maar dat was het ook, heus. Ik was je maar een beetje aan het klierenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:05 schreef IrishBastard het volgende:
En ik maar denken dat ik de 'leuke' werkvloermomentjes hier wel zou kunnen delen
Klopt.quote:
Waarom niet? Ik had ook veel les vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.facebook.com/#!/CaptainPlanet!
Omdat mijn versie Linux legaal en gratis is en dat twee zaken zijn die niet samengaan bij Windows als OS?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
Linux... ach... Waarom Linux als je windows kan gebruiken.
Ik als Software gast vind het niet erg om te betalen voor softwarequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat mijn versie Linux legaal en gratis is en dat twee zaken zijn die niet samengaan bij Windows als OS?
Het kan ook legaal voor niets!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik als Software gast vind het niet erg om te betalen voor software
Meh, rotzooi, spelletjes doen het niet zoals ik wil, software doet het niet zoals ik wil, ik gebruik wel lekker Windows. Doet t tenminste.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kan ook legaal voor niets!
Ik speel geen spelletjes en wat ik nodig heb draait prima. Hebben we deze discussie niet al 100x gehad?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, rotzooi, spelletjes doen het niet zoals ik wil, software doet het niet zoals ik wil, ik gebruik wel lekker Windows. Doet t tenminste.
Minstens. Is er al een iTunes voor linux trouwens?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes en wat ik nodig heb draait prima. Hebben we deze discussie niet al 100x gehad?
Ik had alleen maar praktijk les van 5 uur in het meest linkse lab zaal, verder niet in het gebouw geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Waarom niet? Ik had ook veel les vandaag.
Tering, zo lang?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik had alleen maar praktijk les van 5 uur in het meest linkse lab zaal, verder niet in het gebouw geweest.
Ach ja andere keer misschien.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:42 schreef LastRequest het volgende:
Hee supergoed CP, en dat was je pijnpunt toch, wiskunde?![]()
![]()
he dat heb ik nu ook steeds.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]maar ik had ook echt het gevoel dat ik het begon te snappen nu
Okee het is de "basis" nog maar, machten exponenten breuken en ontbinden in factoren maar het ging super
owja 5 keer 45 minquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tering, zo lang?
Misschien dinsdag. Maandag heb ik maar 2 uurtjes.
Saai!quote:
Was jij toevallig bij lokaal 99 samen met Jeroen en daarna door naar de stad?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo zeg... dat was ook geen succesom 5 uur naar bed om vervolgens om kwart voor 9 weer aanwezig te zijn op school
Manhattan zijn we geweest, was een best leuke tent
Eerste stapavond in Arnhem was dus geslaagd imo
Wiskundepunt terug gekregen, 7.8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en bij thuiskomst trof ik een rekening aan van de tandarts, die gaat direct door naar Ohra..
Nou ik was er 's middags van 16u tot 19u, hebben we pizza laten bezorgen daar bij lok99, toen om half 8 had ik nog een gastcollege van unclebob. Zijn daarna nog van 21u tot 22u bij lokaal geweest, was een leuk feestje aan de gang.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nop ben 's middags maar heel kort in Lokaal geweest...Is het nog een beetje gezellig geworden in de avond?
Jaa Little Big Planet is leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen
Net Little Big Planet gespeeld, is wel tof
Die aanbieding is toch nog geldig? Of lees ik nou zo slecht?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
gvd, was net te laathttp://www.dagelijksekoop(...)nbouw-kookplaat.html
Volgende keer als iemand het wel eerder ziet, stuur even een pm![]()
![]()
Heerlijke spaghettisaus gemaaktkunnen meteen 4 porties weer in de vries
'Leverbaar: op voorraad' staat er...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat ze uitverkocht zijn?
Party @ samson vanavondquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:55 schreef DeKubus het volgende:
lasagneen nu douchen en naar een party
nog mensen vanavond de stad in?
Ik heb nog helemaal niets gepland. Behalve gaar op de bank hangen, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:55 schreef DeKubus het volgende:
lasagneen nu douchen en naar een party
nog mensen vanavond de stad in?
Dat dus. Annulering is al doorgekomen.. was er al bang voor, bij BCC dukenburg lagen er maar 3. 2 gereserveerd en 1 verkochtquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat ze uitverkocht zijn?
Nachtverlichting dus?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:10 schreef Swine het volgende:
Ik zie vanuit mijn kamer het geweldige reuzenrad van de kermis in wijchen![]()
Fel ding zeg
Sowieso! Eerst werken, maar ben al rond half 4 klaar. Dan hoef ik geeneens moeite meer te doen, al die zatte mokkeltjes, jwt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nachtverlichting dus?
Nog chickies hosselen vanavond?
Daar gaan wij morgen ook heen!quote:
en alsnog stond je alleen aan de bar om half 5quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef Swine het volgende:
[..]
Sowieso! Eerst werken, maar ben al rond half 4 klaar. Dan hoef ik geeneens moeite meer te doen, al die zatte mokkeltjes, jwt!
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Yashaaaaa
Mikkie
PietjePuk007
Cocktailprikker
LastRequest
IrishBastard
Houniet
De_Kardinaal
HostiMeister
motorbloempje
Californium
Hertog_Martin
Sander
remlof
Dupje
morgane
Biogarde
nijnja
Swine
Adelante
SLP_
Surveillance-Fiets
Briggy
de_boswachter
Breathtaking
tomtomaat
BrandX
Nielez
PhysicsRules
LucasBergman
J-heronimus
Mirjam
ItaloDancer
Snakey
gers
SuperwormJim
murp
Rijpie
yvonne
Renesite
Merel1808
Dragorius
Krentenbol.
LudoSanders
royjn
Juicyhil
rene90
Doodkapje
DJKoster
o.us
Klopt, kan inderdaad nu wel kansloos op gaan scheppen dat ik er zo eentje mee had kunnen nemen... Maar dat heb ik niet gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 04:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en alsnog stond je alleen aan de bar om half 5
Spuit512quote:Op zondag 19 september 2010 05:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
best grappig
Je bent vriendjes met Juicyhilquote:Op zondag 19 september 2010 05:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
best grappig
quote:Voor niet-abohouders is een berekening op basis van de volledige geschiedenis alleen op te vragen in de laatste tien minuten van elk uur (eerstvolgende mogelijkheid: 11:50)
quote:
quote:“Wij zijn er vooral voor ons zelf, en in die zin zijn we een prima afspiegeling van de maatschappij.”
En schetsen en wiskunde voor je studie?! Wat doe jij dan?quote:Op zondag 19 september 2010 15:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vervoer transformatoren geslaagd
volgens mij heb ik die grote jongens bij SMIT zien staan hier in Nijmegen![]()
net ff stukje gereden en hond van een kennis uitgelaten. En verder getekend voor school terwijl dat niet de hoofdopdracht is. Hoezo SOG![]()
Moet nog wat wiskunde huiswerk maken, en een schilderij + schetsMaar ik heb al gegeten dus dat scheelt
Bronquote:In de OER_Ba GNK is een nieuwe bepaling opgenomen waarin het aantal tentamenkansen voor studenten in het tweede en derde bachelorjaar wordt beperkt tot drie. Dit betekent dat een student voor elk blok maximaal drie keer aan de toets mag meedoen. Is het blok dan nog niet gehaald, komt dit feitelijk neer op beëindiging van de opleiding.
Belangrijk om te weten is dat deze regeling per studiejaar 2010 ? 2011 ingaat. Alle eerdere tentamendeelnames tellen niet mee. Iedereen begint dus vanaf september 2010 met drie toetsmogelijkheden voor elk blok uit het tweede en derde bachelorjaar.
Voor de propedeuseblokken verandert er niets.
Dus: denk serieus na over het al dan niet gebruiken van een tentamenkans en neem bij twijfel contact op met de studieadviseur.
Neem je niet deel aan een toets, vergeet je dan niet op tijd af te melden!
Waar baseren ze die lijst opquote:Op zondag 19 september 2010 05:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
best grappig
Denk onder andere op hoevaak je een persoon quote.quote:
Handvaardigheid voor gevorderdenquote:Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef Swine het volgende:
[..]
En schetsen en wiskunde voor je studie?! Wat doe jij dan?
Alleen mensen van deze reeks staan bovenaan, moet je nagaan hoe weinig vriendenquote:Op zondag 19 september 2010 17:12 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Denk onder andere op hoevaak je een persoon quote.
Ik neem aan op hoe vaak je samen met een bepaalde user in een topic reageert.quote:
Mja, ik zou ook pissig zijn als er zo'n kuttekop mij even de les kwam lezen. Vooral aangezien regelmatig de zaken niet kloppen, maar ze dan toch misbruik maken van hun ambt.quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
wegmisbruikers bijna
HEB JIJ WEL EENS JE RIJBEWIJS VERLOREN? WEET JE HOE DAT VOELT? LAAT MIJ DAN OOK RUSTIG KWAAD WORDEN!!
Gezellig, al die mensen aan de HAN.quote:Op zondag 19 september 2010 17:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Handvaardigheid voor gevorderdenIndustrieel Product Ontwerpen aan de HAN
Volgens mij deze week al 3 x vermeld, beetje opletten Swine
![]()
Mja nu weer beetje gekloot met Solid Works, blijft toch leukWe moeten voor een bepaald vak een model maken, als er maar iets bewegends in zit en uit MF / Polystyreen bestaat minstens. Dus ik kreeg het idee om een spiegelreflex te maken, inclusief lens die er af kan en als het wat mee zit ook instelbare lengte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maar denken dat ik dat nooooit meer zou zien, na die ene keer op sterren.nlquote:Op maandag 20 september 2010 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
Groeten vanuit het ICA-gebouwquote:Op maandag 20 september 2010 09:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
And were off! weer een nieuwe dag in het prachtige Arnhem
Hee daar heb ik ook een paar jaar gezetenquote:
Ik heb laatst zo'n bon gekocht, met z'n 2en onbeperkt tapas bij Habana'squote:Op maandag 20 september 2010 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
iets voor jullie, IB en Yash?
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
Primers ontwerpen is toch niet zo moeilijk??quote:Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef vogelkooi het volgende:
Het begint net, workshop primers design kei vaag.
Word weer laat vanavond met doornemen van powerpoints en boeken. /sigh
Ah oke welke opleiding deed je?quote:Op maandag 20 september 2010 11:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hee daar heb ik ook een paar jaar gezeten![]()
[..]
Ik heb laatst zo'n bon gekocht, met z'n 2en onbeperkt tapas bij Habana's![]()
in Arnhem, voor ¤25!
Damn wat is dat duur zegquote:Op maandag 20 september 2010 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
iets voor jullie, IB en Yash?
http://www.groupon.nl/dea(...)&utm_campaign=Varies
Welke docente? En juist heel logisch toch? Je wil een bepaalde Tm, dus wil je correct percentage CG content. Je moet zorgen dat er geen complementaire stukken op de primers bevinden (op stukjes op elke primer en natuurlijk tussen de forward en reverse) Maar zoals ik al zei, is lang geleden en misschien oversimplificeer ik het wel.quote:Op maandag 20 september 2010 12:15 schreef vogelkooi het volgende:
Ze legt het zo vaag uit, heel moeilijk is het niet nee maar niet logisch.
primersquote:
Als het over mijn studie ging wel ja, ik gok dat het in dit geval ergens anders over gaat. Computershizzle enzoquote:
Over dergelijke primers gaat het dan ook. Dus ik zit er heeeeel ver naast met mijn beschrijving van werkende primers?quote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Als het over mijn studie ging wel ja, ik gok dat het in dit geval ergens anders over gaat. Computershizzle enzo
Nou, voor bij een chineesquote:Op maandag 20 september 2010 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voor 24 euro met z'n tweeën uit eten vind ik niet heel duur?
Dat is klote....quote:Op maandag 20 september 2010 16:02 schreef morgane het volgende:
@#$*$#%$%&!!
Loop ik net over straat met mn boodschappen in plastic tassen, scheurt van 1 tas een handvat kapot...en inderdaad, precies die van de tas met mn fles olijfolie. Resultaat: hele plas op de stoep, al mn boodschappen onder de glibbertroep en een gefrusteerde Morgane.
eih, das 12 euro de man om daar te etenquote:
wat jij zegt snapte ik al maar het gaat nog verder exonen en intronen en welke restrictie enzymen je nodig hebt. Maar we moeten en verslag maken en een maat van me snapt het wel dus doen we samen. Over en week snap ik het ook, hoop ik. Maar toch dankjewel voor de uitlegquote:Op maandag 20 september 2010 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke docente? En juist heel logisch toch? Je wil een bepaalde Tm, dus wil je correct percentage CG content. Je moet zorgen dat er geen complementaire stukken op de primers bevinden (op stukjes op elke primer en natuurlijk tussen de forward en reverse) Maar zoals ik al zei, is lang geleden en misschien oversimplificeer ik het wel.
Wie wat waar? Minimeet in het gebouw?quote:
Ni Hao is echt kut geworden. Er zit geen hond meer in het restaurant, de afhaalmaaltijden zijn ruim gehalveerd, en de prijzen fiks omhoog gegaan. Als klap op de vuurpijl zijn alle medewerkers vervangen door 'verse import' die amper Nederlands spreektquote:Op maandag 20 september 2010 16:26 schreef AMDB het volgende:
Ni Hao is wel één van de betere Chinese restaurants in de omgeving, mijn ouders haalden daar ook altijd
Helemaal niet.quote:Op maandag 20 september 2010 16:38 schreef vogelkooi het volgende:
En het is al zo druk in het gebouw.
Maar verder wat hij zegt..quote:Op maandag 20 september 2010 16:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ni Hao is echt kut geworden. Er zit geen hond meer in het restaurant, de afhaalmaaltijden zijn ruim gehalveerd, en de prijzen fiks omhoog gegaan. Als klap op de vuurpijl zijn alle medewerkers vervangen door 'verse import' die amper Nederlands spreektVandaar ook de opmerking 'nogal duur'. Voor wat je daar aan maaltijd krijgt, en voor het feit dat je in je eentje in dat restaurant gaat zitten, ga ik liever ergens anders heen en betaal ik iets meer
quote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef vogelkooi het volgende:
Ben vrij morgen maar wil wel ff langskomen.
En de enzymen maak je op de 3'en 5' overhangquote:Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
wat jij zegt snapte ik al maar het gaat nog verder exonen en intronen en welke restrictie enzymen je nodig hebt. Maar we moeten en verslag maken en een maat van me snapt het wel dus doen we samen. Over en week snap ik het ook, hoop ik. Maar toch dankjewel voor de uitleg.
Zo onzinnigquote:Op maandag 20 september 2010 16:52 schreef vogelkooi het volgende:
Ja precies, maar op school moet je overal precies de theorie van weten. En op je werk kom je er 1 of 2 keer op terug.
Bedoel je dat qua grootte of ook qua mentaliteit? Oftewel: meer provinciaalse mentaliteit, meer gericht op het rijke roomse leven dan op hard werken, om maar even wat stereotypen ertegenaan te gooien?quote:Op maandag 20 september 2010 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
Utrecht is echt een stad, Nijmegen is wat dorpser. Echte studentenstad maar wel relatief klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Bedoel je dat qua grootte of ook qua mentaliteit? Oftewel: meer provinciaalse mentaliteit, meer gericht op het rijke roomse leven dan op hard werken, om maar even wat stereotypen ertegenaan te gooien?
Om maar even olie op het vuur te gooien; ik denk dat je Nijmegen wel redelijk met Maastricht kan vergelijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Utrecht ligt centraler.quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef Knevelt het volgende:
Hoi allemaal,
Momenteel studeer ik in Utrecht, maar mijn master wil ik misschien in Nijmegen volgen. Als jullie Utrecht en Nijmegen vergelijken, wat zijn dan kenmerkende verschillen?
quote:
Goede reminder. Morgen voor het eerst in vier maanden maar eens het oud papier buiten zettenquote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
hebben een aantal huisgenoten de zakken buiten gezet.. Wat volgende week pas nodig was
gelukkig postte ik dan ook niet zelfquote:
En Swine gaat nu lekker slapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig postte ik dan ook niet zelfhet was swine
Haha echt? Euhm, okquote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
hebben een aantal huisgenoten de zakken buiten gezet.. Wat volgende week pas nodig was
Ja ik moet zo weg, en ben pas woensdag avond laat weer thuis. Hopelijk merken de zakkenbuitenzetters het snel genoeg. Vraag me stiekem ook af wie het gedaan hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, en ik heb eigenlijk vandaag niet zo veel tijd om ze weer binnen te gaan halen.. Ben benieuwd wie dat gaat doen dus
Hmm nee, dat lijkt me niet handig, en de bak moet echt schoon en gemaakt worden zeg, bluh.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, ik heb het gister al aan mijn bovenbuurvrouw verteld, zij dacht dus inderdaad dat het al twee weken geleden was. Het waren dus L, O, J en T
L wilde ze misschien ook sowieso onderaan de trap gaan zetten ofzo ipv weer terug in de bak.. Weet niet of dat slim is voor een week met al die beesten in onze tuin
Haha daar moest ik ook aan denken. En ik denk niet dat ze het vuilnis meenemen, maar er eerder een boete of waarschuwing op plakken helaas.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is wel ironisch![]()
Denken ze er een keer aan zonder onze hulp is het niet goed..
Ik fok tijdens het ontbijt, en oh, nu tijdens het tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:20 schreef Mikkie het volgende:
Dan snap ik niet dat één van jullie het niet even naar binnen haalt. Er wel over kunnen fokken, maar niet vijf minuten naar buiten lopen om een mogelijk boete te besparen_!
Addict.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik fok tijdens het ontbijt, en oh, nu tijdens het tandenpoetsen.
Dan nog kun je mij niet wijsmaken dat je ochtend zó strak volgepland zit dat je geen vijf minuten tijd ergens over hebtquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik fok tijdens het ontbijt, en oh, nu tijdens het tandenpoetsen.
Maar jij bent dan ook wel enorm baas natuurlijk. Daar kan het plebs niet tegenopquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jonguh, ik fok zelfs tijdens douchen
Dat ligt eraan hoe hard je loopt. Als je doorloopt kun je misschien wel vijf minuten winst boekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:40 schreef Dupje het volgende:
Weet iemand hoelang het lopen is van Arnhem station naar cafe Dudok (bij de kerk)?
kwartiertjequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:40 schreef Dupje het volgende:
Weet iemand hoelang het lopen is van Arnhem station naar cafe Dudok (bij de kerk)?
Nee joh, underwaterlaptop, kom op zeg, ik heb nog een nokia uit 1995quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |