ow god...quote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef PteV het volgende:
Vanaf morgen werk ik sowieso voor 5 weken bij de telefonische helpdesk van Ikea
De kans is heel groot dat ze dat hebben staan daar. Maar garanderen kan niemand dat...quote:Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef Fixers het volgende:
Is er een standaard in opstellingen in de Ikea winkels?
Ik overweeg een Liatorp boekenkast (artikelnummer: 00116595) met hoge deuren (artikelnummer:60173069). Maar wil deze combi graag in het echt zien. Kan dat in Breda?
Als je deze bedoelt, die verkopen ze echt wel bij de Gamma, Praxis, Lenta, Karwei, Handyman.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Whiskers het volgende:
Weet iemand toevallig of die ijzeren plankdragers/pennetjes van de Billy en Bennokasten ook los verkrijgbaar zijn bij bouwmarkten? De Gamma heeft ze niet... Het bonnetje van mijn cd-/boekenkasten is niet meer te vinden en best oud, dus bij de 'ontbrekende onderdelenservice' gaat het ook niet lukken. (En ik heb er 12 nodig)
Die jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als je deze bedoelt, die verkopen ze echt wel bij de Gamma, Praxis, Lenta, Karwei, Handyman.
[ link | afbeelding ] (klik voor andere dragers)
Die kan je voor gratis geld uit de onderdelenkast plukken tegenover de transport-/ retourbalie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als je deze bedoelt, die verkopen ze echt wel bij de Gamma, Praxis, Lenta, Karwei, Handyman.
[ link | afbeelding ] (klik voor andere dragers)
Twee APPLAD zwarte bovenkastjes op pootjes, met zo te zien drie lades. Ik gok 60 cm. breed. Met APPLAD zwarte zijpanelen en een PRAGEL steenpatroon zwart werkblad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 06:55 schreef static het volgende:
http://onlinecatalogue.ikea.com/2011/range_brochure_kitchen/NL/
Dat zwarte kastje aan de rechterkant op pagina 5, welke is dat?
Sjorren. Eventueel met een tangetje. Of met een vork (stekker uit de lamp!).quote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef Mpdrichel het volgende:
Ik denk dat dit de beste plek is om het te vragen dus vraag ik het hier.
Ik heb hier een FLYGEL lamp van Ikea waar het lampje van kapot is.
Ik heb nu een nieuw lampje gekocht (OSRAM Halopin 25 Watt, zo'n lampje zat er ook in) , maar ik krijg met geen mogelijkheid het oude lampje eruit.
Alles er omheen heb ik los kunnen halen, maar het lampje is met geen mogelijkheid uit de "fitting" te krijgen.
Wel kan ik hem ietsje omhoog schuiven zodat hij los lijkt, maar eruit krijg ik hem niet.
Dus... hoe krijg ik het lampje eruit?
Ow ja,
De lamp
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40079195
Bij ons heet hij "bruinzwart". Materialen Lijst: massief berken, Beits, Blanke acryllak. Ik durf te gokken dat het ding echt bruinzwart is, en niet pikzwart.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:29 schreef Wokkel het volgende:
Als er iemand toevallig de breedte weet van de zwarte rand van de Fjallstra lijst 30x40cm? Is die rand echt zwart?
[ afbeelding ]
In Delft kon ik deze lijst niet vinden daarom vraag ik het hier even.
"Waarom komen er dan zo weinig lekkere vrouwen?"quote:
Vroegah wel, nu helaas niet meer...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef Whiskers het volgende:
En... is de bekleding voor een pallbo voetenbankje los te koop? Vroeger volgens mij wel? Ik kan het niet herleiden op de site...
Ok bedankt. Heb wel eens zo'n lijst gekocht maar die is wel zwart..en nu niet meer te vinden bij Ikeaquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:35 schreef Snarf het volgende:
[..]
Bij ons heet hij "bruinzwart". Materialen Lijst: massief berken, Beits, Blanke acryllak. Ik durf te gokken dat het ding echt bruinzwart is, en niet pikzwart.
Omdat er alleen te dikke tienermeisjes lopen, die een kinderwagentje voortduwen met een halfbloedje erin,quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:36 schreef Snarf het volgende:
[..]
"Waarom komen er dan zo weinig lekkere vrouwen?"
Had gehoopt dat het simpel zou zijn, krijg maar 355 hits op 'APPLAD '.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef Snarf het volgende:
[..]
Twee APPLAD zwarte bovenkastjes op pootjes, met zo te zien drie lades. Ik gok 60 cm. breed. Met APPLAD zwarte zijpanelen en een PRAGEL steenpatroon zwart werkblad.
http://onlinecatalogue.ikea.com/2011/range_brochure_kitchen/NL/quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:50 schreef static het volgende:
[..]
Had gehoopt dat het simpel zou zijn, krijg maar 355 hits op 'APPLAD '.
Gross.quote:
Al sla je me dood. Wat je overigens niet moet doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:14 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ok bedankt. Heb wel eens zo'n lijst gekocht maar die is wel zwart..en nu niet meer te vinden bij IkeaWeet je ook hoe breed dat latje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |