abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86519723
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:20 schreef Prachtig. het volgende:

[..]

En hoe zou je er uit zien zonder dat cremetje denk je? juist precies hetzelfde.
Geen idee. Maar ik kan ook standaard kleding kopen, niet 1x in de week een zonnebankje pakken, standaard horloges dragen en mijn haren gewoon in stekeltjes doen. Maar dan zie ik er toch heel anders uit hoor.
pi_86519896
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geen idee. Maar ik kan ook standaard kleding kopen, niet 1x in de week een zonnebankje pakken, standaard horloges dragen en mijn haren gewoon in stekeltjes doen. Maar dan zie ik er toch heel anders uit hoor.
Door een horloge of nieuw paar schoenen ga je er echt niet anders uitzien,

Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding...vat je n hem?
pi_86520724
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:26 schreef Prachtig. het volgende:

[..]

Door een horloge of nieuw paar schoenen ga je er echt niet anders uitzien,

Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding...vat je n hem?
Dat is echt niet waar. Ik zou haast een foto van mezelf willen posten te vergelijking maar ik ben daar niet zo happig op op een forum zoals fok.
pi_86521117
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is echt niet waar. Ik zou haast een foto van mezelf willen posten te vergelijking maar ik ben daar niet zo happig op op een forum zoals fok.
Stuur hem maar naar mijn pm. :P
pi_86521531
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef Prachtig. het volgende:

[..]

Stuur hem maar naar mijn pm. :P
Ja, en dan hier posten :s)
pi_86521587
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja, en dan hier posten :s)
Waarom zou ik hem hier moeten posten?
pi_86521687
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef Prachtig. het volgende:

[..]

Waarom zou ik hem hier moeten posten?
Geen idee. Maar feit is wel dat een man wel wat aan zijn uiterlijk kan doen. En als het uiterlijk in zijn gedachte goed is dan krijgt hij ook meer zelfvertrouwen. Mij zie je echt niet met oude rommel en zonder gell in de haren de straat op gaan hoor. Dan voel ik me echt niet goed in mijn vel.
pi_86521823
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geen idee. Maar feit is wel dat een man wel wat aan zijn uiterlijk kan doen. En als het uiterlijk in zijn gedachte goed is dan krijgt hij ook meer zelfvertrouwen. Mij zie je echt niet met oude rommel en zonder gell in de haren de straat op gaan hoor. Dan voel ik me echt niet goed in mijn vel.
Zonder foto geloof ik je niet :P

En nee, ik zou nooit misbruik maken van iemand anders foto.zo zit ik niet in mekaar.
pi_86525348
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan zeg ik, leer eens hoe je je ook lekker in je vel voelt zitten in een oud kloffie zonder al te veel aan je haar te hebben gedaan.
pi_86525431
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Volgens mij werkt dat averechts. Dan ben je juist de hele avond bezig om aanspraak te krijgen van vrouwen.
Tevens lijkt mij dat oersaai om naar een feest te gaan waar je niemand kent. Je wilt toch ook gewoon ouwehoeren met je vrienden?
Dat vind ik dan weer grote onzin. Zoiets dacht ik ook ooit en dus vermeed ik die dingen altijd, maar gelukkig weet ik nu beter, gewoon gaan en vaak zijn dat de gezelligste avonden. Kun je alleen maar praten met je vrienden dan? Die andere mensen bijten niet.
Don't let my username fool you...
pi_86526654
Zet gewoon je 'dont give a fuck' masker op en wees wat zelfverzekerder. Dat straal je uit en dat trekt vrouwen aan :Y
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_86528922
Inderdaad, of train een beetje.
Vrouwen zien alles wat dat betreft.
404 - Not Found
pi_86532377
Waar maak je je nou eigenlijk druk om?
Ben je zo verslaafd aan aandacht?
pi_86544753
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef Zwappel het volgende:
Inderdaad, of train een beetje.
Vrouwen zien alles wat dat betreft.
Ja maar ik zit met een ander kleine probleem ik heb verder geen vrienden waar ik mee kan optrekken in het dagelijks leven maar verder sport ik soms, ik doe aan fitness maar ik zie toch nog geen verschil in die opzichte qua aantrekkelijkheid rond dames.
pi_86544936
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef witte_fantasie het volgende:
Waar maak je je nou eigenlijk druk om?
Ben je zo verslaafd aan aandacht?
Elke jongen vind aandacht van mooie dames prettig en het is goed voor je ego ook maar aangezien heel weinig meiden de laatste tijd naar me kijken voel ik me er niet beter door.
pi_86547430
De aandacht die je op straat krijgt heb je toch niet veel aan.
Wat draag je qua kleding?
En of je fietst of op een scooter zit maakt meestal ook nog verschil.

Vrouwen versieren etc gaat allemaal veel makkelijker tijdens het stappen dan gewoon zomaar op straat, zo is het gewoon.
Maar dat gaat inderdaad ook vrij moeilijk in je eentje.
404 - Not Found
pi_86547497
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef hannekam het volgende:

[..]

Elke jongen vind aandacht van mooie dames prettig en het is goed voor je ego ook maar aangezien heel weinig meiden de laatste tijd naar me kijken voel ik me er niet beter door.
Boehoe. Als je daar afhankelijk van bent om je goed te voelen, vind ik je maar een zielig mannetje.
pi_86549614
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:30 schreef Zwappel het volgende:
De aandacht die je op straat krijgt heb je toch niet veel aan.
Wat draag je qua kleding?
En of je fietst of op een scooter zit maakt meestal ook nog verschil.

Vrouwen versieren etc gaat allemaal veel makkelijker tijdens het stappen dan gewoon zomaar op straat, zo is het gewoon.
Maar dat gaat inderdaad ook vrij moeilijk in je eentje.
Nee maar het geeft je wel een goed gevoel.

qua merkkleding als g-star, replay, levi als vb
pi_86550445
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef hannekam het volgende:

[..]

Nee maar het geeft je wel een goed gevoel.

qua merkkleding als g-star, replay, levi als vb
Drugs geeft je vast ook een goed gevoel.
pi_86555169
Suit up.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:21:41 #71
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_86557257
Al die onzin over zelfvertrouwen altijd, gewoon een leuk meisje op je werk aanspreken tijdens de pauze, beetje lullen over bullshit en gewoon jezelf wezen. Als ze jou leuk vind vind ze dat al bij de 1e keer dat ze je ziet, dat heeft niks met de arrogante mooiboy uithangen te maken.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_86662750
Maak je niet druk jonge. Zit in dezelfde situatie als jij(ook 20jr), maar ik lig er niet van wakker, al hoewel tis nu al bijna half 3, whats wrong with meeee?!?!? :')

Edit: mooie kick trouwens :') EXCUSEZ MOI ik ga pitten
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:51:15 #73
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86668957
En eerst vonden meiden je wel aantrekkelijk? Hoe kan het dan dat je nog maagd bent?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_86684355
Misschien moest je inderdaad gewoon maar eens proberen niet zo krampachtig met die meiden bezig te zijn?
Onzekerheid is voor mij geen afknapper, beetje de mooiboy uithangen en 'kijk-mij-eens-zelfverzekerd-zijn'-gedrag daarentegen wél.
Ontspan, haal adem, teveel aandacht van meiden zorgt toch alleen maar voor relatieproblemen met je toekomstige vriendin :P
pi_86684387
gewoon een envelopje van postalgold over je hoofd heen trekken komt t vanzelf goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')