abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86502634
Het zit namelijk zo, ik voel me nu een paar dagen niet zo lekker in me vel zitten want ik merk dat andere mensen de buitenwereld me links laten liggen en in mijn ogen lijkt het alsof meiden me niet meer echt zien zitten, voorheen werd ik regelmatig door meiden aangekeken waar ik kwam maar nu word me oogcontact genegeerd of ik krijg van heel weinig meiden bekijk treks wat voorheen niet het geval was. wat bij me opvalt ik krijg nu op een dag van een paar meiden oogcontact.

en het ligt absoluut niet aan me uiterlijk want ik zie er niet lelijk uit maar toch lopen merendeels van de meiden me straal voorbij en zo krijg ik het gevoel alsof meiden me niet meer zien staan. soms zijn er een paar dagen dat er best wel wat meiden naar me kijken en andere dagen krijg ik heel weinig oogcontact ook als ik die zoekt en daar snap ik geen bal van?

waar kan ik aan werken of wat te doen zodat ik bij veel meiden weer zal opvallen, dat ik weer aantrekkelijk gevonden word?
  donderdag 16 september 2010 @ 16:33:34 #2
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_86502682
Ga weer lekker sporten ofzo, voel je jezelf beter en ga je dus ook meer zelfvertrouwen uitstralen.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_86502799
Pics :P
dag
pi_86502857
Als je zelfvertrouwen uitstraalt zien de dames het want dan val je op :Y Nu val je niet op omdat je zo onzeker bent blijkbaar ?

Ik heb er ook van geleerd, zeker zijn van mezelf, stralen, en genieten :Y
en ik merk super veel verschil *O*
niet van de dames dan maar andersom :P
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  donderdag 16 september 2010 @ 16:37:17 #5
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_86502885
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je zelfvertrouwen uitstraalt zien de dames het want dan val je op :Y Nu val je niet op omdat je zo onzeker bent blijkbaar ?

Vandaar dat je geen foto`s in je fobo hebt natuurlijk :9
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_86502938
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Vandaar dat je geen foto`s in je fobo hebt natuurlijk :9
Mijn telefoon is dood en die luitjes daar laten steeds niets horen over het terugsturen van mijn telefoon :(
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86503057
De onzekere medemens zal hier wel reageren dat je lekker arrogant moet zijn en dan komen de vrouwen als vliegjes op je af.
Ik geloof best dat je niet lelijk bent, dus het ligt aan je uitstraling. Zelfverzekerd zijn is natuurlijk moeilijk om zo 1-2-3 te krijgen, dus kijk toch eens kritisch naar jezelf. Nieuw kapsel, andere kledingkeuze en misschien een wat verzorgder uiterlijk. Dan heb je gelijk meer zelfvertrouwen en komen je 'skills' wel terug.
pi_86503513
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

Eerst werd ik door veel meiden aangekeken waar ik ook op plekken kwam en meestal bleven ze me ook lang aankijken maar nu negeren de meeste meiden me oogcontact waanneer ik ze tegemoet komt of kijken effe vlug wie er aan komt en houden hun hoofd weer voorzich uit of gaan weer bezig met wat ze doen. Andere jongens krijgen wel aandacht van die meiden merk ik.

Ik ben wel een beetje onzekere persoon maar als je het gevoel krijgt niet aantrekkelijk gevonden te worden dan maakt het niet beter voor je zelfvetrouwen.
r
wat ik gemerkt hebt dat er nu een paar meiden zijn die nog oogcontact met me maken maar de meeste tonen geen interesse meer of kijken langs me heen waanneer ik die oogcontact zelf opzoekt. ook op het werk merk ik het aan vele dames dat ze vreemd naar me toe reageren waanneer ik langs ze loopt/tegemoet komt en dat maakt me onzekerder.

zoals ik al aangaf soms zijn er dagen dat er weer veel dames waar ik veel bekijk treks van krijgt en andere dagen krijg ik heel weinig oogcontact van mooie dames.
  donderdag 16 september 2010 @ 16:53:58 #9
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_86503651
Wat dacht je van - niet zo onzeker zijn?
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_86503665
Oh en constant proberen oogcontact te zoeken met dezelfde meisjes is een beetje eng.
pi_86503682
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef hannekam het volgende:

[..]

Eerst werd ik door veel meiden aangekeken waar ik ook op plekken kwam en meestal bleven ze me ook lang aankijken maar nu negeren de meeste meiden me oogcontact waanneer ik ze tegemoet komt of kijken effe vlug wie er aan komt en houden hun hoofd weer voorzich uit of gaan weer bezig met wat ze doen. Andere jongens krijgen wel aandacht van die meiden merk ik.

Ik ben wel een beetje onzekere persoon maar als je het gevoel krijgt niet aantrekkelijk gevonden te worden dan maakt het niet beter voor je zelfvetrouwen.
r
wat ik gemerkt hebt dat er nu een paar meiden zijn die nog oogcontact met me maken maar de meeste tonen geen interesse meer of kijken langs me heen waanneer ik die oogcontact zelf opzoekt. ook op het werk merk ik het aan vele dames dat ze vreemd naar me toe reageren waanneer ik langs ze loopt/tegemoet komt en dat maakt me onzekerder.

zoals ik al aangaf soms zijn er dagen dat er weer veel dames waar ik veel bekijk treks van krijgt en andere dagen krijg ik heel weinig oogcontact van mooie dames.
maar is dat niet altijd zo. Je hebt niet elke dag de aandacht van de ladys hoor, dat is andersom toch ook niet :D ?
pi_86504123
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef Adames het volgende:
Oh en constant proberen oogcontact te zoeken met dezelfde meisjes is een beetje eng.
Ik kom niet steeds dezelfde meisjes tegen maar meisjes die ik niet eerder tegenkom. je kijkt vanzelf naar mooie dames daar is niks ergs aan.
pi_86504207
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ga weer lekker sporten ofzo, voel je jezelf beter en ga je dus ook meer zelfvertrouwen uitstralen.
Ik doe al een sport maar ik merk toch geen verschil daarin behalve als ik me goede dagen heb maar met dames lijk ik geen geluk te hebben.
pi_86504346
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

maar is dat niet altijd zo. Je hebt niet elke dag de aandacht van de ladys hoor, dat is andersom toch ook niet :D ?
Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen ook als ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig dames terug in die periode krijg ik heel weinig aandacht van dames. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken van krijgt waar ik op straat loopt maar dat duurt niet lang . ik weet niet waar het aan zou liggen :?
pi_86504392
Misschien moet je je hannekam afmaaien.
pi_86504461
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef hannekam het volgende:

[..]

Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen ook als ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig dames terug in die periode krijg ik heel weinig aandacht van dames. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken van krijgt waar ik op straat loopt maar dat duurt niet lang . ik weet niet waar het aan zou liggen :?
Nou dan vinden die mensen die je die dag tegen komt misschien je kledingkeuze niet mooi of noem maar op. Als ik een minijurkje aan doe e n noem maar op krijg ik ook meer aandacht dan dat ik een wat langere jurk aan trek :')
pi_86504470
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:13 schreef tho_Omas het volgende:
Misschien moet je je hannekam afmaaien.
kan inderdaad wel. Ik weet niet hoe oud je bent TS, maar een hanekam op je 16e is lekker stoer. Een hanekam op je 26e is een beetje te alto voor velen.
pi_86504580
Uitstralen dat je zelfverzekerd bent. Klaar
pi_86504614
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:15 schreef Adames het volgende:

[..]

kan inderdaad wel. Ik weet niet hoe oud je bent TS, maar een hanekam op je 16e is lekker stoer. Een hanekam op je 26e is een beetje te alto voor velen.
Ik ben inmiddels 20, maar het ligt niet aan me kapsel.
pi_86504660
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Uitstralen dat je zelfverzekerd bent. Klaar
Maar daar moet je ook werk voor doen. ik wil meer en beter advies zodat ik me weer beter kan voelen en ook weer meer bekijk treks van mooie dames krijg
pi_86504713
Hou eens op met oogcontact zoeken op straat, freak. Laat mensen gewoon hun eigen ding doen, en doe jij het jouwe. Als er gelegenheid tot contact is, zoals in de winkel, of in de bar, dan doe je maar waar je zin hebt. Maar oogcontact zoeken met jan en alleman :') Wanhopig hoor
Ik wens je een dolfijne dag
pi_86504757
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:20 schreef hannekam het volgende:

[..]

Maar daar moet je ook werk voor doen. ik wil meer en beter advies zodat ik me weer beter kan voelen en ook weer meer bekijk treks van mooie dames krijg
Daar moet je idd werk voor doen ja. En dat is niet eens zo heel lastig.
Zorg er gewoon voor dat je er tot de puntjes verzorgd uit ziet en trek kleren aan die een beetje in de mode zijn. Als je niet echt verstand van kleding hebt dan stap je gewoon naar een Score, Chasin etc toe en laat je je daar even aankleden. Ik weet voor 200% zeker dat je dan meer zelfvertrouwen krijgt.
  donderdag 16 september 2010 @ 17:28:45 #23
301580 paranoia
Reaching out to outer space
pi_86504914
Sport je ook? Want sporten vergroot je zelfvertrouwen, je gaat erdoor veel beter in je vel zitten.

En verder even wat meer afwisseling in je leven brengen ja, meer dingen doen die je normaal niet doet (of juist naar bepaalde situaties gaan die je normaal zou ontlopen, zoals naar een feestje gaan waar je maar 1 iemand kent, of niemand). Meer uitdaging zoeken.
  donderdag 16 september 2010 @ 17:29:12 #24
301580 paranoia
pi_86504928
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:28 schreef paranoia het volgende:
Sport je ook? Want sporten vergroot je zelfvertrouwen, je gaat erdoor veel beter in je vel zitten.

En verder even wat meer afwisseling in je leven brengen. Meer dingen doen die je normaal niet doet (of juist naar bepaalde situaties gaan die je normaal zou ontlopen, zoals naar een feestje gaan waar je maar 1 iemand kent, of niemand). Meer uitdaging zoeken.
  donderdag 16 september 2010 @ 17:29:48 #25
301580 paranoia
pi_86504946
Hahaha, ik wilde 'm niet quoten maar bewerken. Foutje! Die "Ja" moest weg.
pi_86504974
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:28 schreef paranoia het volgende:
En verder even wat meer afwisseling in je leven brengen ja, meer dingen doen die je normaal niet doet (of juist naar bepaalde situaties gaan die je normaal zou ontlopen, zoals naar een feestje gaan waar je maar 1 iemand kent, of niemand). Meer uitdaging zoeken.
Volgens mij werkt dat averechts. Dan ben je juist de hele avond bezig om aanspraak te krijgen van vrouwen.
Tevens lijkt mij dat oersaai om naar een feest te gaan waar je niemand kent. Je wilt toch ook gewoon ouwehoeren met je vrienden?
  donderdag 16 september 2010 @ 17:35:51 #27
301580 paranoia
pi_86505118
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Volgens mij werkt dat averechts. Dan ben je juist de hele avond bezig om aanspraak te krijgen van vrouwen.
Tevens lijkt mij dat oersaai om naar een feest te gaan waar je niemand kent. Je wilt toch ook gewoon ouwehoeren met je vrienden?
Oh, ja maar TS moet ook niet heel veel bezig zijn met de 'vrouwen'. Het ging mij meer om het naar bepaalde situaties gaan die sociaal gezien lastig kunnen zijn. En meestal vallen die situaties achteraf erg mee, en daarmee vergroot je je zelfvertrouwen: "Zie je nou wel dat ik ook goed met vreemden kan kletsen!/ Dat ik makkelijk nieuwe mensen kan leren kennen / etc.". Iedereen heeft wel dingen waar hij/zij tegenop ziet, zoals bijvoorbeeld naar een feestje gaan waarbij je alleen de jarige kent (is alleen een voorbeeld, er zijn meer van dat soort situaties). En natuuurlijk is ouwehoeren met je vrienden/vriendinnen heel leuk. Nieuwe/spannende situaties ontlopen/mijden is echter ook weer niet nodig. Toch naar dingen gaan waar je tegenop kijkt kan je zelfvertrouwen dus vergroten. Het verruimt je blik, je wordt zelfverzekerder... het zijn uitdagingen.
pi_86505185
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef paranoia het volgende:

[..]

Oh, ja maar TS moet ook niet heel veel bezig zijn met de 'vrouwen'. Het ging mij meer om het naar bepaalde situaties gaan die sociaal gezien lastig kunnen zijn. En meestal vallen die situaties achteraf erg mee, en daarmee vergroot je je zelfvertrouwen: "Zie je nou wel dat ik ook goed met vreemden kan kletsen!/ Dat ik makkelijk nieuwe mensen kan leren kennen / etc.". Iedereen heeft wel dingen waar hij/zij tegenop ziet, zoals bijvoorbeeld naar een feestje gaan waarbij je alleen de jarige kent (is alleen een voorbeeld, er zijn meer van dat soort situaties). En natuuurlijk is ouwehoeren met je vrienden/vriendinnen heel leuk. Nieuwe/spannende situaties ontlopen/mijden is echter ook weer niet nodig. Toch naar dingen gaan waar je tegenop kijkt kan je zelfvertrouwen dus vergroten. Het verruimt je blik, je wordt zelfverzekerder... het zijn uitdagingen.
Maar als dat bij het begin misgaat doordat je niet veel zelfvertrouwen hebt, dan werkt het wel averechts.
pi_86505308
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:22 schreef Pinterman het volgende:
Hou eens op met oogcontact zoeken op straat, freak. Laat mensen gewoon hun eigen ding doen, en doe jij het jouwe. Als er gelegenheid tot contact is, zoals in de winkel, of in de bar, dan doe je maar waar je zin hebt. Maar oogcontact zoeken met jan en alleman :') Wanhopig hoor
Luister dude, ik zoek geen oogcontact met ieder meisje maar alleen meisjes die ik aantrekkelijk uit vind zien. ik weet niet hoe je het woord jan en alleman in je gedachte hebt geprikt.
  donderdag 16 september 2010 @ 17:45:05 #30
301580 paranoia
pi_86505355
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:38 schreef Adames het volgende:

[..]

Maar als dat bij het begin misgaat doordat je niet veel zelfvertrouwen hebt, dan werkt het wel averechts.
Haha, ja dat is waar. Maar dat weet je niet aan het begin, dus ik vind toch dat TS het moet proberen :P.
pi_86505380
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daar moet je idd werk voor doen ja. En dat is niet eens zo heel lastig.
Zorg er gewoon voor dat je er tot de puntjes verzorgd uit ziet en trek kleren aan die een beetje in de mode zijn. Als je niet echt verstand van kleding hebt dan stap je gewoon naar een Score, Chasin etc toe en laat je je daar even aankleden. Ik weet voor 200% zeker dat je dan meer zelfvertrouwen krijgt.
Met mijn kleding zit het wel mee en verder verzorg ik me goed maar toch is die aandacht van meiden veel minder en dat snap ik niet. naar andere jongens niet iedere zie ik die meiden best veel naar kijken
pi_86505482
Misschien kun je proberen om weer aantrekkelijk te worden voor 1 meid en het vanaf daar verder opbouwen?
  donderdag 16 september 2010 @ 17:49:57 #33
301580 paranoia
pi_86505495
... het komt dus doordat je minder zelfvertrouwen uitstraalt en onzekerder overkomt. Dat pikken mensen/vrouwen gewoon op. Als je je dus nu even wat minder op de vrouwtjes focust en wat meer op jezelf (en ervoor zorgt dat je lekkerder in je vel gaat zitten) dan komt die aandacht vanzelf wel weer ;).
pi_86505667
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:49 schreef zovty het volgende:
Misschien kun je proberen om weer aantrekkelijk te worden voor 1 meid en het vanaf daar verder opbouwen?
Hoe bedoel je dat?
pi_86506459
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Uiteindelijk hoef je maar met 1 dame een relatie te hebben, de rest boeit dan niet zo (is mijn sociaal-ethische mening, genoeg fokkers die er meerdere op na houden :') ).
Dus kijk om je heen en mocht je bij een dame een speciale aantrekkingskracht voelen, maak er dan eens een praatje mee, wees spontaan en open.. wie weet komt er wat moois uit ;)
Lukt het niet? Kijk je verder.. een echte man (TS dus ook) gaat niet huilen in een hoekje, maar incasseert een tegenslag, verwerkt 'em in no-time en gaat weer de strijd aan! :7
pi_86506818
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:23 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Uiteindelijk hoef je maar met 1 dame een relatie te hebben, de rest boeit dan niet zo (is mijn sociaal-ethische mening, genoeg fokkers die er meerdere op na houden :') ).
Dus kijk om je heen en mocht je bij een dame een speciale aantrekkingskracht voelen, maak er dan eens een praatje mee, wees spontaan en open.. wie weet komt er wat moois uit ;)
Lukt het niet? Kijk je verder.. een echte man (TS dus ook) gaat niet huilen in een hoekje, maar incasseert een tegenslag, verwerkt 'em in no-time en gaat weer de strijd aan! :7
Dat is nou juist zijn probleem. Het lukt hem niet om een interessant praatje te houden met een griet. Hij voelt geen aantrekkingskracht.
En ik weet niet of TS uit is op een relatie of niet?
pi_86507169
-neuh-

[ Bericht 93% gewijzigd door liesje1979 op 16-09-2010 22:28:53 ]
''Altijd trek in een pilsje''
pi_86507916
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef hannekam het volgende:
Het zit namelijk zo, ik voel me nu een paar dagen niet zo lekker in me vel zitten want ik merk dat andere mensen de buitenwereld me links laten liggen en in mijn ogen lijkt het alsof meiden me niet meer echt zien zitten, voorheen werd ik regelmatig door meiden aangekeken waar ik kwam maar nu word me oogcontact genegeerd of ik krijg van heel weinig meiden bekijk treks wat voorheen niet het geval was. wat bij me opvalt ik krijg nu op een dag van een paar meiden oogcontact.

en het ligt absoluut niet aan me uiterlijk want ik zie er niet lelijk uit maar toch lopen merendeels van de meiden me straal voorbij en zo krijg ik het gevoel alsof meiden me niet meer zien staan. soms zijn er een paar dagen dat er best wel wat meiden naar me kijken en andere dagen krijg ik heel weinig oogcontact ook als ik die zoekt en daar snap ik geen bal van?

waar kan ik aan werken of wat te doen zodat ik bij veel meiden weer zal opvallen, dat ik weer aantrekkelijk gevonden word?
Je geeft zelf het antwoord al, je zit niet goed in je vel, daar moet je dan wat aan doen.
Een vrolijk iemand die lekker in zijn vel zit is leuker om naar te kijken dan iemand die eruit ziet alsof hij niet lekker in zijn vel zit.

Maar waarom heb je die aandacht zo nodig, in zo'n mate dat het je zo dwars zit als een dagje meisjes je wat minder opmerken?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_86508727
You reek of desperation, daarom. :') nee seriously is moeilijk om iemand te 'helpen' als je diegene niet kent. Hoe je bent als persoon, hoe je je kleedt, wat je uitstraalt, opstelt.. etc.

Maar zoals al vaker is aangegeven, gewoon zelfverzekerheid uitstralen met een 'idontgiveafuck' blik, dan gaat het vanzelf, je moet het niet opzoeken.
pi_86508897
- Ga je anders en strakker/netter/fashionabler kleden.
- Ga sporten, verlies een paar kilo.
- Houd het niet bij oogcontact, wees niet bang om een paar blauwtjes te lopen. (de eerste 10 keer is verschrikkelijk, daarna went het, en nog ene keer of 10 en je kunt een blauwtje omzetten in een date) :Y
- Oefen met flirten. :)
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_86510611
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is nou juist zijn probleem. Het lukt hem niet om een interessant praatje te houden met een griet. Hij voelt geen aantrekkingskracht.
En ik weet niet of TS uit is op een relatie of niet?
Voor sommige is het ook lastig om 'zomaar' een praatje te houden.. ik ben er zelf mee gaan oefenen, door bijna elke aanleiding tot een praatje mee te pakken. En met aanleiding kan je echt aan alles denken! In het begin gaat het misschien moeizaam, maar door ervaring gaat het steeds beter. Daardoor creeer je meer zelfvertrouwen (wat je ook weer uitstraalt), voel je je meer op je gemak bij dames etc.
Niet iedereen is een geboren casanova, dus dan zal je je iets meer je best moeten doen!

Wat betreft de aantrekkingskracht.. dat geloof ik niet hr. Al zie ik (plat gezegd :P) een enorm lekker wijf, dan schiet de sexuele aantrekkingskracht door mn aderen :7 Als TS dat niet heeft, zal ie eens moeten gaan stappen bij gaypalace :P
Maar er zijn genoeg aantrekkelijke dames met inhoud, waarbij je na een praatje een bepaalde aantrekkingskracht is ontstaan dankzij bijv. dezelfde intresses, hobbies, sport, studie etc.

Moraal van het verhaal: oefenen, oefenen & oefenen.
pi_86510824
Het gaat niet zozeer om het uiterlijk, het gaat erom hoe je om gaat met meiden :P wees lief en doe leuke dingen of koop iets liefs, doe iets. helpt vast wel ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86511470
Je bent veel te druk bezig met de aandacht die je krijgt van andere mensen. Dus je bent een paar dagen depri en het valt je meteen al op dat je minder oogcontact maakt? Dat is toch wel een beetje obsessief hoor.
pi_86511561
time to get a life
Jusqu'ici tout va bien...
pi_86515417
Mischien wat mascara gebruiken, nee een flauw grapje.
Je bent een man dus leuker kan je echt niet worden.je hebt het of je hebt niet en blijkbaar heb jij het niet.
pi_86516650
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef Prachtig. het volgende:
Je bent een man dus leuker kan je echt niet worden.je hebt het of je hebt niet en blijkbaar heb jij het niet.
Ken je me om al een conclusie te trekken. als je iemand niet kent kan je niet meteen al oordelen.

ik vind mijzelf wel een leuke jongen maar toch heb ik de laatste tijd weinig bekijk treks van mooie dames die ik tegemoet komt en daardoor ben ik me onzekerder gaan voelen.
pi_86517162
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef hannekam het volgende:

[..]

Ken je me om al een conclusie te trekken. als je iemand niet kent kan je niet meteen al oordelen.

ik vind mijzelf wel een leuke jongen maar toch heb ik de laatste tijd weinig bekijk treks van mooie dames die ik tegemoet komt en daardoor ben ik me onzekerder gaan voelen.
Nee, ik ken je inderdaad niet, en zowieso mannen die onzeker zijn wil ik niet eens kennen,

Van een vrouw kan ik nog goed begrijpen dat ze op de ene dag meer of minder sjans heeft dan op een ander dag.als je je als vrouwzijnde optut val je meer in de smaak dan als je bv je niks aan je uiterlijk hebt gedaan,bij mannen kan ik dat niet begrijpen een man is een man je kan het niet met behulp van makeup of wat dan ook fixen.dus vandaar dat ik zeg je bent wie je bent je zal echt niet leuker worden morgen.dat is waar jij op zit te wachten, jij zit te wachten op een tijd waar jij je weer een lekkeridng voelt.zo werkt het helaas voor jullie mannen niet schatje.
pi_86517955
*opflikkeren*

[ Bericht 86% gewijzigd door Myraela op 16-09-2010 22:58:38 ]
heb ik niet
pi_86519342
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef Prachtig. het volgende:
Dus een man is altijd maar zoals hij is? Wat een onzin zeg :')
Een man kan echt wel wat aan zijn uiterlijk doen. Ik ben van mezelf ook best wel ijdel. Ik ga 1x in de week onder de zonnebank, laat mijn haren in model knippen, smeer 's avonds altijd mezelf in met creme en ik zorg dat ik trendy gekleed ben. Nee ik ben geen homo, maar ik wil er wel gewoon goed verzorgd uit zien.
pi_86519638
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dus een man is altijd maar zoals hij is? Wat een onzin zeg :')
Een man kan echt wel wat aan zijn uiterlijk doen. Ik ben van mezelf ook best wel ijdel. Ik ga 1x in de week onder de zonnebank, laat mijn haren in model knippen, smeer 's avonds altijd mezelf in met creme en ik zorg dat ik trendy gekleed ben. Nee ik ben geen homo, maar ik wil er wel gewoon goed verzorgd uit zien.
En hoe zou je er uit zien zonder dat cremetje denk je? juist precies hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')