Hoe kun je daar een grafiekje van maken dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je ook het hele lijstje, dan teken ik een grafiekje
Nee, maar je had al een keer eerder een lijstje met dates gepost, vandaar..quote:Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet met welke dames jij nog meer wil daten.
Tseh! Ik heb geen idee wie Nathalie is maar ik voel mij behoorlijk gepasseerd hier.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef picardmike het volgende:
Aangezien geen ene meid hier goed genoeg is voor mij wil ik met drie tegelijk daten: Nathalie,Spirit en Brunette22.![]()
die laatste...tja.....ik zou het niet doen....quote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef picardmike het volgende:
Aangezien geen ene meid hier goed genoeg is voor mij wil ik met drie tegelijk daten: Nathalie,Spirit en Brunette22.![]()
Ja, met twee namen ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef Arnax het volgende:
[..]
Nee, maar je had al een keer eerder een lijstje met dates gepost, vandaar..
Ooohh..ze vechten om je Brunette! Every girls dream...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die laatste...tja.....ik zou het niet doen....
Bitchfight!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooohh..ze vechten om je Brunette! Every girls dream...
Ze gaat bij mij op in geheel, bij jou blijft ze uniek. Ik heb ook haar kwaliteiten nodig dus vergeet haar.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die laatste...tja.....ik zou het niet doen....
nee, daar scoor je punten mee!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ze gaat bij mij op in geheel, bij jou blijft ze uniek. Ik heb ook haar kwaliteiten nodig dus vergeet haar.
Je zult er nog verbaasd van staan te kijken hoeveel vrouwen er voor zo'n aanpak vallen (maar dat zegt ook wel iets over de vrouw zelf...)quote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, daar scoor je punten mee!
Je wilt haar ook alleen maar om te scoren he?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, daar scoor je punten mee!
absoluut. ik wil over 5 jaar de meeste fokdames gehad hebben...en ik sta al op 0!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je wilt haar ook alleen maar om te scoren he?
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je wilt haar ook alleen maar om te scoren he?
Waarom perse fokdames, alleen om de naam of ook om iets anders?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut. ik wil over 5 jaar de meeste fokdames gehad hebben...en ik sta al op 0!
dan ga ik een nickchange aanvragen naar de Fokkelaar (combinatie van Fok en hosselaar)quote:Op donderdag 16 september 2010 22:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Waarom perse fokdames, alleen om de naam of ook om iets anders?
Met een programmaatje.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hoe kun je daar een grafiekje van maken dan?
en war sta ik?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met een programmaatje.
Dat wordt dan zoiets, over een weekje of wat::
[ afbeelding ]
Potentiėle dates dus!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:12 schreef brunette82 het volgende:
Als k het grafiekje mag geloven, al 4 dates dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |