Aanpakken die gastenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zou gewoon afzeggen dan. Als ze niet wil, dan niet hoor... NIET ZO LIEF DOEN
Goed dat je het er even bij zegtquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad Neelix, laat je ballen zien! (Niet letterlijk)
Ik zou haar gewoon een kaartje sturen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Weet niet, maand, anderhalf. Mag geen RP nummers meer posten hier he? Hij ziet er heel gewoon uit op zich.
nietes...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Goed dat je het er even bij zegtNeelix is zo volgzaam...
quote:
Ja toe maar, beledig mijn intelligentie ook nog maar even.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:31 schreef Arnax het volgende:
[..]
Hij heeft het al moeilijk genoeg hoor, als hij ook nog hard moet nadenken over hetgeen waar hij voor uit wordt gemaakt...
Jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:31 schreef Neelix het volgende:
[..]! Je blijft wel stug doorgaan he, jaloerse tante.
Awww....Spirit heeft stiekem een klein hartje...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaEigenlijk wil ik je heel stiekem gewoon voor mezelf, maar ik ben een te grote lafaard om dat hardop zo te schrijven omdat ik stiekem bang ben voor afwijzigingen
spot er maar meequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaEigenlijk wil ik je heel stiekem gewoon voor mezelf, maar ik ben een te grote lafaard om dat hardop zo te schrijven omdat ik stiekem bang ben voor afwijzigingen
Nee dank je, je bent mn type nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Awww....Spirit heeft stiekem een klein hartje...![]()
Nou vanavond ben ik dus vrij, daten?
Ik heb zondag nog vrij? Daten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee dank je, je bent mn type niet
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Je hebt een stiekeme crush op Neelix!!!
Jij weet ook niet wat je wil.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee dank je, je bent mn type niet
Zondag zit ik in Boston, maar ik heb even in je fobo gelurkt en kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ook U niet valt in de categorie "mijn type"quote:
"Ik vertel tussen neus en lippen door even dat ik zomaar een weekendje in de Verenigde Staten zit, kijk mij eens living the gooddd lifeee".quote:
Das heel niet subtiel want dat heb ik al zo ongeveer overal lopen spammenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ik vertel tussen neus en lippen door even dat ik zomaar een weekendje in de Verenigde Staten zit, kijk mij eens living the gooddd lifeee".
Subtiel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |