blokkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb nog een 36-jarige jurist uit Antwerpen in de aanbieding. Hij stalkt mijn inbox op RP.
www.sexdates.nlquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, ik kreeg ongevraagd zijn mailadres. Waar zal ik hem eens gaan aanmelden?
thx, feestje is een flatfeest van een vriend. Dus komen een heleboel onbekende mensenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Feestjes zijn dan weer anders he, feestje van een bekende? Jij ook succes alvast!
Have funquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:44 schreef douche-eendje het volgende:
Tsja, ik kreeg ongevraagd zijn mailadres. Waar zal ik hem eens gaan aanmelden?
Dat deed ik ook bij iemand die berichtjes bleef sturen. Hielp, alleen op mijn verjaardag stuurde hij "gefeliciteerd". Maar hij staat nog steeds elke dag in de lijst met "wie bekeek je profiel?" Best freaky hoor. Elke dag he?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Prenzlauer het volgende:
of zeg hem gewoon dat je niet geïnteresseerd bent...
...voor hoelang al?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij iemand die berichtjes bleef sturen. Hielp, alleen op mijn verjaardag stuurde hij "gefeliciteerd". Maar hij staat nog steeds elke dag in de lijst met "wie bekeek je profiel?" Best freaky hoor. Elke dag he?
Weet niet, maand, anderhalf. Mag geen RP nummers meer posten hier he? Hij ziet er heel gewoon uit op zich.quote:
Das wel creepy... Of je bent gewoon echt superknapquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Weet niet, maand, anderhalf. Mag geen RP nummers meer posten hier he? Hij ziet er heel gewoon uit op zich.
Betrapt!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:14 schreef Natalie78 het volgende:
Hey topic is alweer bijna vol! *rent hard weg*![]()
Zit gewoon steekie los, best sneu eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Das wel creepy... Of je bent gewoon echt superknap
Ik heb deze nog in mijn AT, als je het weer verkloot help ik je wel hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij iemand die berichtjes bleef sturen. Hielp, alleen op mijn verjaardag stuurde hij "gefeliciteerd". Maar hij staat nog steeds elke dag in de lijst met "wie bekeek je profiel?" Best freaky hoor. Elke dag he?
Hey topic is alweer bijna vol! *rent hard weg*![]()
Ahhhh!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in mijn AT, als je het weer verkloot help ik je wel hoor.
Sinds wanneer mag dat niet meer en waarom niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Weet niet, maand, anderhalf. Mag geen RP nummers meer posten hier he? Hij ziet er heel gewoon uit op zich.
Zou gewoon afzeggen dan. Als ze niet wil, dan niet hoor... NIET ZO LIEF DOENquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:55 schreef Neelix het volgende:
Hmm, mijn date vanavond heeft cold feet en dat heeft ze hier voor ook al een paar keer gehad...en heeft er uiteindelijk bij vorige dates drie keer over gedaan om echt af te spreken.
Zeggen dat ik toch ga en dat ik wel zie of ze komt of niet zou ze zich erg schuldig over voelen en betwijfel of het echt gaat werken....
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zou gewoon afzeggen dan. Als ze niet wil, dan niet hoor... NIET ZO LIEF DOEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |