Een beetje gentleman maakt die fles gewoon voor haar open.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:08 schreef Maanvis het volgende:
En idd best schattig hoor.. maar aan de andere kant heb ik het niet zo op zwakke vrouwen die geen fles wijn open kunnen maken.
En ook beter voor de wijn trouwensquote:
Dat geeft toch mogelijkheden... helpen "opruimen"quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:32 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
ach, zij heeft tot nu toe ook nog altijd iets over zichzelf heen gegooid dus wat dat betreft
En dan gelijk vol in haar kruis graaien?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat geeft toch mogelijkheden... helpen "opruimen"
Cue_ wat doe je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:49 schreef Cue_ het volgende:
En dan gelijk vol in haar kruis graaien?
Zeg, zo doorzichtig ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat geeft toch mogelijkheden... helpen "opruimen"
Na 4 dates en geen fysieke acties ben je inderdaad niet zo doorzichtig, maar het zou misschien wel eens kunnen werkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:52 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zeg, zo doorzichtig ben ik nou ook weer niet
Minidate omdat ze klein is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef Civilian het volgende:
Dit weekend een minidateMet een 28jarige Fillipijnse.
Ze woont hier net 1,5 maand in Nederland, dus het wordt een Engelstalige date
lol neequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:20 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Minidate omdat ze klein is?![]()
Succes
Ik heb ooit een engelstalige date gehad.. of eig 2.. en onlangs nog een soort van vakantiedingetje. Maar dat werkt toch niet echt voor mijquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef Silenus het volgende:
Met Engelstalige dates moet ik altijd veel langer nadenken om m'n grapjes.
moet je duitstalige eens proberenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef Silenus het volgende:
Met Engelstalige dates moet ik altijd veel langer nadenken om m'n grapjes.
Nice, succes!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef Civilian het volgende:
Dit weekend een minidateMet een 28jarige Fillipijnse.
Ze woont hier net 1,5 maand in Nederland, dus het wordt een Engelstalige date
Dat werkt dan weer wel bij mij, althans het versieren zelf. Mijn Duits ontstijgt het Jean-Marie Pfaff-niveau nauwelijks, zodat Duitse vrouwen ontzettend moeten lachen om mijn pogingen om Duits te praten. (Zodra ik het totaal niet meer weet ga ik Duitse evergreens zingen als '99 Luftballons' of 'Verdammt ich lieb dich, lieb dich nicht')quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:45 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
moet je duitstalige eens proberen
Succes!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:49 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga het vanavond weer in het echt proberen, dat RP'en.Als in, in real life. En oh ja volgend weekend al die speeddate. Begin een beetje spijt te krijgen.
Feestjes zijn dan weer anders he, feestje van een bekende? Jij ook succes alvast!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb het woensdag weer in het echt geprobeerd. Bij een borrel van mijn nieuwe sportclub, helaas waren alle dames al zo'n beetje bezet![]()
Vanavond nog een poging doen bij een feestje, hopelijk lukt het dan beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |