ik ken jouw telefoon ook nietquote:Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn telefoon kent gf niet en verbetert het fout.
Maar ik heb hem toch niet gemist.
na het eten ga ik je wel knuffelenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
prima... zolang ik maar aandacht knuffels krijg....
je hoeft niks te weten... maar ik heb gewoon geen kerel....quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moeten wij weten?
Ik weet van niks, ik ben onschuldig!
Eet smakelijkquote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
na het eten ga ik je wel knuffelen
maar nu eerst voedertijd
Die kan ik je ook wel gevenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
prima... zolang ik maar aandacht knuffels krijg....
stommmmmmmmmmmmmmmmmmmmm waar heb je dan de spoiler voor?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef DaMart het volgende:
Handig. In de mobiele layout zijn spoilers direct leesbaar en dus geen spoiler.
Komt ie nou achterquote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef DaMart het volgende:
Oooooooooow. Dawissikniequote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je hoeft niks te weten... maar ik heb gewoon geen kerel....
Maar mijn telefoon kent gf nu welquote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken jouw telefoon ook niet
* MPG knuffelt -Engel-quote:
voeder ze giertjequote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
na het eten ga ik je wel knuffelen
maar nu eerst voedertijd
PWNedquote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef DaMart het volgende:
laters droom en eet smakelijkquote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, en truste Pheno!
Ik ga zo naar huis, mijn moeder aflossen. Of beter gezegd, gezelschap houden en eten wat ze alvast gekookt heeft![]()
Je hebt de batsclub nu in je telefoonboek gezet, of watquote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn telefoon kent gf nu wel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, en truste Pheno!
Ik ga zo naar huis, mijn moeder aflossen. Of beter gezegd, gezelschap houden en eten wat ze alvast gekookt heeft![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn telefoon kent gf nu wel.
dan weten wij het nog nietquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt de batsclub nu in je telefoonboek gezet, of wat?
De batsclub....quote:Op donderdag 16 september 2010 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt de batsclub nu in je telefoonboek gezet, of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De batsclub....JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |