Waar precies?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh heerlijk, waar ga je heen?
[..]
Was het lekker? spuit 11
[..]
Het voelt wel iets pijnlijker aan dan een blauwe plekEn die prik is helemaal hel
Jij hiert ?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Zo, ik heb eindelijk eens tijd om te posten.
Ha broekkie, hoe is het met je?quote:
Keelpijn en moe van reette veel pijn aan des lies.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ha broekkie, hoe is het met je?
GF![]()
Hoe is het aan die kant?
quote:
Lastig uit te leggen maar het zit ook niet echt op mijn heup maar eronderquote:
Hoi Fhaquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat heb je gedaan? Of wil ik het niet weten?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:43 schreef Ferb het volgende:
Keelpijn en moe van reette veel pijn aan des lies.![]()
Voor de rest, happy![]()
En met u?
Lastig bij het liggen, of niet?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]* LovelyLady knuffelt terug
[..]
Wat fijn al die knuffels![]()
* LovelyLady knuffelt MPG terug
[..]
Lastig uit te leggen maar het zit ook niet echt op mijn heup maar eronder
[..]
Hoi Fha
[..]![]()
Jept.quote:
Lies gescheurd begin februari..quote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Of wil ik het niet weten?
ja wel goed hoor, moe van stageDus lekker genieten van het eten zo
LovelyLady![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup rechts liggen is not doneen links is redelijk mogelijk (piercing is nog erg gevoelig
)
Au vervelendquote:Op donderdag 16 september 2010 17:47 schreef Ferb het volgende:
Lies gescheurd begin februari..
Lang verhaal.. 't Staat allemaal in 1901![]()
Maar, na een lange dag is lekker eten echt fijn
henkquote:Op donderdag 16 september 2010 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
prima LL zal zo wel hier zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ha broekkie, hoe is het met je?
GF![]()
Hoe is het aan die kant?
En dan het gevoel hebben dat je nog maar 1 dagje moet morgenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Au vervelend
Ja absoluut, daar leef ik echt naar toe
denk dat je liever op de piercing ligt dan op de andere zijdequote:Op donderdag 16 september 2010 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup rechts liggen is not doneen links is redelijk mogelijk (piercing is nog erg gevoelig
)
eet smakelijkquote:
Ik moet zaterdag ook gewoon werkenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:51 schreef Ferb het volgende:
En dan het gevoel hebben dat je nog maar 1 dagje moet morgen![]()
![]()
En dan weekend![]()
Morgen wordt het wel een lange dag voor mij trouwens
Groetjes doenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
prima LL zal zo wel hier zijn
Jeeejquote:
Mag ik ook wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |