Zo heb je met elk merk wel reputatie.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:07 schreef ukga het volgende:
Corrado en golf zijn idd vette bakken. helaas is de reputatie verneukt door paupers en Marokkanen
Onzin. Als ik deze zou zien rijden zie je meteen dat stucadoor-tonnie niet de eigenaar is...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:28 schreef fathank het volgende:
Jammer van 't Xenon. Krijgt 't imo een pauper uitstraling van. 4300K staat een stuk beter bij zo'n auto. Voor de rest toffe wagen.
Alsof jij de rest van de auto ziet als het 22:00 's avonds is en hij komt in je binnenspiegel met z'n 8000K..quote:Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Onzin. Als ik deze zou zien rijden zie je meteen dat stucadoor-tonnie niet de eigenaar is...
Jij veroordeeld auto's/mensen als je nog niet alles weet? Waarschijnlijk kun je het alleen al aan het weggedrag zien...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof jij de rest van de auto ziet als het 22:00 's avonds is en hij komt in je binnenspiegel met z'n 8000K..
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
hey, dit topic komt me wel heel bekend voor
maar goed, hier ga ik even meelezen, benieuwd wat je er nog mee gaat doen![]()
Dat is ook het grote nadeel aan een golf, er hangt een hele slechte reputatie aan. Gelukkig krijg ik met deze aardig wat duimpjes omhoog, zelfs van ouderenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:07 schreef ukga het volgende:
Corrado en golf zijn idd vette bakken. helaas is de reputatie verneukt door paupers en Marokkanen
De chip heb ik nog, en rij wel echt eerst dit blok af voor de ABF er komt, heb nog een project staan he waar eerst het geld heen moetquote:Op donderdag 16 september 2010 14:18 schreef BroesWillems het volgende:
Probeer de Golf weer naar originele Wolfsburg Edition te brengen, dat is imo mooier.
waarom een andere chip als er uiteindelijk toch een ABF in gaat?
En als ze dat niet zien, boeit mij het niet, rij die auto voor mezelf, niet voor een anderquote:Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Onzin. Als ik deze zou zien rijden zie je meteen dat stucadoor-tonnie niet de eigenaar is...
Scheelt weer dat we op het moment 4 auto's hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:00 schreef guapo het volgende:
Nemen klanten jou nog serieus als eigenaar van een softwarebedrijf als jij met je Tokkie Golf voor komt rijden?
kerel groot auto bezitter wezen ofwa?!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:19 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Scheelt weer dat we op het moment 4 auto's hebben
kan ergerquote:Op donderdag 16 september 2010 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel groot auto bezitter wezen ofwa?!
Dan mag die 4e wel een hele mooie dikke grote zakelijke auto zijn, als je een Golf 2 GTi en 2 Charade's hebtquote:Op donderdag 16 september 2010 17:19 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Scheelt weer dat we op het moment 4 auto's hebben
Ik neem mensen met een nieuwe lease-Audi nog minder serieus dan iemand met een perfecte mk2quote:Op donderdag 16 september 2010 17:00 schreef guapo het volgende:
Nemen klanten jou nog serieus als eigenaar van een softwarebedrijf als jij met je Tokkie Golf voor komt rijden?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
@ TS : Ik vind wel dat je in je korte auto carriëre al aardig wat gemold hebt
als ik hier ff op in mag hakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:39 schreef 1299 het volgende:
Ok, ik zal het zo omschrijven dat mijn reactie niet weggemod wordt
Ik vind hem er een beetje sjonnie uitzien, ik vind het wel tof dat je ook daadwerkelijk motorisch iets veranderd hebt buiten een luchtfilter. Maar die ruitenwisser, lampen e.d. maken het echt een standaard sjonnie look hebben. Dat is erg jammer, waarom hou je het uiterlijk niet gewoon standaard, dat geeft een heel leuk verassingseffect bij het stoplicht
Volgens mij is overigens een Corrado VR6 de snelste volkswagen in die tijd toch? Was dat geen optie?
Ik vind deze golf mooier dan de gene in je OP... Maarja, ik hou van standaard...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Intelligence het volgende:
Idd deze is zo gekocht. Xenon blijft gewoon, goed zicht is me belangrijker dan of t origineel is. Verlaging, komt als t goed is nog andere set onder. Deze is gewoon echt te stug.
Ook wil ik er zeker nog een andere onderlip op. Helaas krijg ik de tjoener niet te pakken, en word hij morgen dus ook niet afgesteld
Morgen dus maar wat anders doen, bijv nog een MK2 ophalen, 1.8 GT op verbreed staal, vers in de lak, leder interieur, en helemaal nieuw opgebouwd incl nieuwe grill en logo's van de dealer
Denk dat ik de ruitenwissers dan ook overzet, 1-armig vind ik niet echt wat. Misschien komen dan ook de originele GTI achterlichten van Hella er dan weer in.
[ afbeelding ]
Dat was wel de bedoeling, maar er zat toch meer werk in die GT dan gedacht, dus we zoeken verderquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
je gaat die GT dus zeker kopen als vervanging voor de daily Charade?
Nee is verbreed staalquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:48 schreef FalleNk810i het volgende:
wow wat een mooie golfjes!
laat ze maar lullen hoor met hun sjonnie dit en dat
zijn dat ATC cups onder die mk2 GT die je gaat kopen? die zijn mooooooooii
Stootstrips waren inmiddels wel gemonteerd, de wielbogen ook, deze zaten er ook nog niet op op de foto'squote:Op zaterdag 18 september 2010 22:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik vind deze golf mooier dan de gene in je OP... Maarja, ik hou van standaard...
edit: Hij mist trouwens een stukje stootstrip op het spatscherm voor...
dat zijn geen ATS Cups.... dit zijn ATS cupsquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:48 schreef FalleNk810i het volgende:
wow wat een mooie golfjes!
laat ze maar lullen hoor met hun sjonnie dit en dat
zijn dat ATC cups onder die mk2 GT die je gaat kopen? die zijn mooooooooii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ze zo beetje nog allemaal staanquote:Op zondag 19 september 2010 16:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Op je 24e al 11 auto's versletenDonders... ik ben ook 24 en dit is mijn 3e auto
of totdat er een ander mooi bakkie voorbij komtquote:Op zondag 19 september 2010 04:09 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, maar er zat toch meer werk in die GT dan gedacht, dus we zoeken verder
Is geen haast mee, de charade gaat nog mee tot april
gemiddeld 186km per dag, dat is best veelquote:Op maandag 20 september 2010 09:36 schreef Intelligence het volgende:
Heb de auto inmiddels een week en de eerste 1300km zitten erop.
Reken jij altijd alles uit als Accountant?quote:Op maandag 20 september 2010 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gemiddeld 186km per dag, dat is best veel
ja, die neiging heb ik best vaakquote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Reken jij altijd alles uit als Accountant?
En dat te bedenken dat mijn werk maar 16km op een dag is
heb de auto op zaterdag opgehaald, dus eigenlijk is het 9 dagenDus 144km
quote:Op zondag 19 september 2010 14:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat zijn geen ATS Cups.... dit zijn ATS cups
[ afbeelding ]owja, stom van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie golf man!
Heb zelf een rode polo 2f
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
origineel of al aan gesleuteld?quote:
Eibach 3cm verlagingsetje en 16" Lenso BSX, meer nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
origineel of al aan gesleuteld?![]()
ben zelf meer van de oude Vw's
die heb ik ook gehad... ook rood, nouja, op sommige plekken dan nog...quote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
owja, stom van me
mooie golf man!
Heb zelf een rode polo 2f
3cm? alleen veren dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Eibach 3cm verlagingsetje en 16" Lenso BSX, meer nietding komt trouwens uit januari 2000...
haha, ja zijn rode niet metallic auto's nogal gevoelig voor ehquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
die heb ik ook gehad... ook rood, nouja, op sommige plekken dan nog...
ja, ik rijd een nieuwe auto; sorryquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:29 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
3cm? alleen veren dan?
mja 2000 is nieuw
ja klopt, met de nadruk op GOEDE veren en dempers met verlaging naar keuze, want goedkope rommel (lees: Autostyle ed) zakt na een tijd vanzelf weer in elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Schroefset is bullshit; die stel je meestal één keer in en daarna nooit meer.. gewoon veren en dempers nemen met de verlaging die je wilt en klaar. Voor de helft van de prijs van een (fatsoenlijke)
schroefset koop je een topklasse wegliggingsset
Das niet waar, bijv onder mijn Vento zit ook een schroefset... en die ligt zodanig laag, dat hij voor de APK elk jaar omhoog zou moeten. De brug is geen probleem, maar de remmenbank wel... putdeksels zijn al problemen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Schroefset is bullshit; die stel je meestal één keer in en daarna nooit meer.. gewoon veren en dempers nemen met de verlaging die je wilt en klaar. Voor de helft van de prijs van een (fatsoenlijke)
schroefset koop je een topklasse wegliggingsset
Ja ok, maar waarom moet het allemaal zo laag dat je auto minder bruikbaar wordt en er schade ontstaat ?? da's toch zonde ??quote:Op woensdag 22 september 2010 09:22 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Das niet waar, bijv onder mijn Vento zit ook een schroefset... en die ligt zodanig laag, dat hij voor de APK elk jaar omhoog zou moeten. De brug is geen probleem, maar de remmenbank wel... putdeksels zijn al problemen...
Jij wil de kokers, krikrand en bodemplaat van die auto niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom moet het allemaal zo laag dat je auto minder bruikbaar wordt en er schade ontstaat ?? da's toch zonde ??waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks is mooier dan je voorbumper lekker horen krijzen over een dikke drempel
ja ja
-
of zoals mijn kameraad, die een Kever heeft, zou zeggen; niks is mooier dan na elke drempel je nummerplaat aan de voorkant weer recht moeten buigenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef sjonwa het volgende:
[..]
waarom niet?
niks is mooier dan je voorbumper lekker horen krijzen over een dikke drempel
ja ja
60/40 heb ik zelf ook op me golf 2quote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef FalleNk810i het volgende:tja, t staat wel leuk, maar praktisch is het allemaal niet
ik ga voor 60/40. best zat.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of zoals mijn kameraad, die een Kever heeft, zou zeggen; niks is mooier dan na elke drempel je nummerplaat aan de voorkant weer recht moeten buigen
is wel super relaxed opzich, alleen zijn ze voor de polo 86c zo verschrikkelijk duur, iets met afwijkende veerpoten ofzo... beetje vervelend.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:47 schreef Rauw. het volgende:
Jij hier?
Tevens is een schroefset wel een must.
Lekker makkelijk, binnenkort moeten de winterwieltjes er weer onder dus dan kan ik ook even een cm of 2 omhoog voor de sneeuwveiligheid.
voor den 6N2 is schroefset volgens mij rond de ¤ 279, maar dat geld geef ik op dit moment liever uit m'n (bijna) huisjequote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
is wel super relaxed opzich, alleen zijn ze voor de polo 86c zo verschrikkelijk duur, iets met afwijkende veerpoten ofzo... beetje vervelend.
das een beste bak met geldquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef FalleNk810i het volgende:
voor de 86c ehm 2de hands 500 ofzo.. echt vervelend
Klopt inderdaad. Als ik me niet vergis moet je de Fusee opsturen zodat er iets geperst kan worden. 600 euro kost hij volgens mij bij Stroeve Motorsport.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
is wel super relaxed opzich, alleen zijn ze voor de polo 86c zo verschrikkelijk duur, iets met afwijkende veerpoten ofzo... beetje vervelend.
Voor de 6n2 heb je volgens mij ook al 200euro setjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor den 6N2 is schroefset volgens mij rond de ¤ 279, maar dat geld geef ik op dit moment liever uit m'n (bijna) huisje
ik geef ook liever iets meer uit voor betere kwaliteitquote:Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Voor de 6n2 heb je volgens mij ook al 200euro setjes.
Maar ik kies toch voor iets meer kwaliteit voor een beetje meer geld (V-maxx)
Tectuning/TA Technix etc etc.quote:Op maandag 27 september 2010 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik geef ook liever iets meer uit voor betere kwaliteitmaar waar doel je op, met die '200euro setjes'?
Staan op MP wel flink wat setjes voor onder die prijsquote:Op maandag 27 september 2010 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
TecTuning kost ¤ 279 bij SKG en die JOM kan ik ook alleen voor ¤ 270 of meer vinden...
Was JOM goed stug?quote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Intelligence het volgende:
JOM had ik voor de Vento (gelijk aan Golf 2, Golf 3 en nog meer) voor 180 eur
Ja, maar de Vmaxx onder de Golf is veeeel stugger (en 3 jaar ouder). Maar denk niet dat je dat kan vergelijken.quote:
M'n Jetta ligt niet veel hoger. Maar ik hoorde van verscheidene kanten dat JOM niet heel stug is. En dat ben ik wel nodig.quote:Op maandag 27 september 2010 09:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja, maar de Vmaxx onder de Golf is veeeel stugger (en 3 jaar ouder). Maar denk niet dat je dat kan vergelijken.
De Vento ligt zo laag, dat mijn bodemplaat en draagarmen contact heeft met de klinkers, stoeptegels, en doorgetrokken strepen (die blokjes daar tussen) op de weg
ik vind de onderste ook erg mooi, maar zou zelf voor de bovenste gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 10:44 schreef Intelligence het volgende:
Welke lichten zal ik in de auto doen? Ik vind de huidige ook wel mooi, maar vind originele Hella's ook wel mooi (de zwart/rode die origineel in een Wolfsburg horen).
Plus die ik nu heb, zit heel iets vocht in ...
Ik weet het niet. Wat zeggen jullie?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |