ja klopt, met de nadruk op GOEDE veren en dempers met verlaging naar keuze, want goedkope rommel (lees: Autostyle ed) zakt na een tijd vanzelf weer in elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Schroefset is bullshit; die stel je meestal één keer in en daarna nooit meer.. gewoon veren en dempers nemen met de verlaging die je wilt en klaar. Voor de helft van de prijs van een (fatsoenlijke)
schroefset koop je een topklasse wegliggingsset
Das niet waar, bijv onder mijn Vento zit ook een schroefset... en die ligt zodanig laag, dat hij voor de APK elk jaar omhoog zou moeten. De brug is geen probleem, maar de remmenbank wel... putdeksels zijn al problemen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Schroefset is bullshit; die stel je meestal één keer in en daarna nooit meer.. gewoon veren en dempers nemen met de verlaging die je wilt en klaar. Voor de helft van de prijs van een (fatsoenlijke)
schroefset koop je een topklasse wegliggingsset
Ja ok, maar waarom moet het allemaal zo laag dat je auto minder bruikbaar wordt en er schade ontstaat ?? da's toch zonde ??quote:Op woensdag 22 september 2010 09:22 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Das niet waar, bijv onder mijn Vento zit ook een schroefset... en die ligt zodanig laag, dat hij voor de APK elk jaar omhoog zou moeten. De brug is geen probleem, maar de remmenbank wel... putdeksels zijn al problemen...
Jij wil de kokers, krikrand en bodemplaat van die auto niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom moet het allemaal zo laag dat je auto minder bruikbaar wordt en er schade ontstaat ?? da's toch zonde ??waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks is mooier dan je voorbumper lekker horen krijzen over een dikke drempel
ja ja
-
of zoals mijn kameraad, die een Kever heeft, zou zeggen; niks is mooier dan na elke drempel je nummerplaat aan de voorkant weer recht moeten buigenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef sjonwa het volgende:
[..]
waarom niet?
niks is mooier dan je voorbumper lekker horen krijzen over een dikke drempel
ja ja
60/40 heb ik zelf ook op me golf 2quote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef FalleNk810i het volgende:tja, t staat wel leuk, maar praktisch is het allemaal niet
ik ga voor 60/40. best zat.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of zoals mijn kameraad, die een Kever heeft, zou zeggen; niks is mooier dan na elke drempel je nummerplaat aan de voorkant weer recht moeten buigen
is wel super relaxed opzich, alleen zijn ze voor de polo 86c zo verschrikkelijk duur, iets met afwijkende veerpoten ofzo... beetje vervelend.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:47 schreef Rauw. het volgende:
Jij hier?
Tevens is een schroefset wel een must.
Lekker makkelijk, binnenkort moeten de winterwieltjes er weer onder dus dan kan ik ook even een cm of 2 omhoog voor de sneeuwveiligheid.
voor den 6N2 is schroefset volgens mij rond de ¤ 279, maar dat geld geef ik op dit moment liever uit m'n (bijna) huisjequote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
is wel super relaxed opzich, alleen zijn ze voor de polo 86c zo verschrikkelijk duur, iets met afwijkende veerpoten ofzo... beetje vervelend.
das een beste bak met geldquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef FalleNk810i het volgende:
voor de 86c ehm 2de hands 500 ofzo.. echt vervelend
Klopt inderdaad. Als ik me niet vergis moet je de Fusee opsturen zodat er iets geperst kan worden. 600 euro kost hij volgens mij bij Stroeve Motorsport.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
is wel super relaxed opzich, alleen zijn ze voor de polo 86c zo verschrikkelijk duur, iets met afwijkende veerpoten ofzo... beetje vervelend.
Voor de 6n2 heb je volgens mij ook al 200euro setjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor den 6N2 is schroefset volgens mij rond de ¤ 279, maar dat geld geef ik op dit moment liever uit m'n (bijna) huisje
ik geef ook liever iets meer uit voor betere kwaliteitquote:Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Voor de 6n2 heb je volgens mij ook al 200euro setjes.
Maar ik kies toch voor iets meer kwaliteit voor een beetje meer geld (V-maxx)
Tectuning/TA Technix etc etc.quote:Op maandag 27 september 2010 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik geef ook liever iets meer uit voor betere kwaliteitmaar waar doel je op, met die '200euro setjes'?
Staan op MP wel flink wat setjes voor onder die prijsquote:Op maandag 27 september 2010 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
TecTuning kost ¤ 279 bij SKG en die JOM kan ik ook alleen voor ¤ 270 of meer vinden...
Was JOM goed stug?quote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Intelligence het volgende:
JOM had ik voor de Vento (gelijk aan Golf 2, Golf 3 en nog meer) voor 180 eur
Ja, maar de Vmaxx onder de Golf is veeeel stugger (en 3 jaar ouder). Maar denk niet dat je dat kan vergelijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |