abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86694039
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Schroefset is bullshit; die stel je meestal één keer in en daarna nooit meer.. gewoon veren en dempers nemen met de verlaging die je wilt en klaar. Voor de helft van de prijs van een (fatsoenlijke)
schroefset koop je een topklasse wegliggingsset ;)
ja klopt, met de nadruk op GOEDE veren en dempers met verlaging naar keuze, want goedkope rommel (lees: Autostyle ed) zakt na een tijd vanzelf weer in elkaar :P en dan heb je bv ipv 60/40 > 80/60 :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_86701088
heb dus alleen een set 3cm verlagingsveren van Eibach, geen dempers etc. :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86701357
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Schroefset is bullshit; die stel je meestal één keer in en daarna nooit meer.. gewoon veren en dempers nemen met de verlaging die je wilt en klaar. Voor de helft van de prijs van een (fatsoenlijke)
schroefset koop je een topklasse wegliggingsset ;)
Das niet waar, bijv onder mijn Vento zit ook een schroefset... en die ligt zodanig laag, dat hij voor de APK elk jaar omhoog zou moeten. De brug is geen probleem, maar de remmenbank wel... putdeksels zijn al problemen...

Jij wil de kokers, krikrand en bodemplaat van die auto niet zien O-)
  woensdag 22 september 2010 @ 12:01:41 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86706070
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:22 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Das niet waar, bijv onder mijn Vento zit ook een schroefset... en die ligt zodanig laag, dat hij voor de APK elk jaar omhoog zou moeten. De brug is geen probleem, maar de remmenbank wel... putdeksels zijn al problemen...

Jij wil de kokers, krikrand en bodemplaat van die auto niet zien O-)
Ja ok, maar waarom moet het allemaal zo laag dat je auto minder bruikbaar wordt en er schade ontstaat ?? da's toch zonde ??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86717385
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja ok, maar waarom moet het allemaal zo laag dat je auto minder bruikbaar wordt en er schade ontstaat ?? da's toch zonde ??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom niet?

niks is mooier dan je voorbumper lekker horen krijzen over een dikke drempel

ja ja :P
-
pi_86723884
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef sjonwa het volgende:

[..]

waarom niet?

niks is mooier dan je voorbumper lekker horen krijzen over een dikke drempel

ja ja :P
of zoals mijn kameraad, die een Kever heeft, zou zeggen; niks is mooier dan na elke drempel je nummerplaat aan de voorkant weer recht moeten buigen :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86724467
:P tja, t staat wel leuk, maar praktisch is het allemaal niet :)

ik ga voor 60/40. best zat.
pi_86733840
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef FalleNk810i het volgende:
:P tja, t staat wel leuk, maar praktisch is het allemaal niet :)

ik ga voor 60/40. best zat.
60/40 heb ik zelf ook op me golf 2

goed genoeg

met een beetje geluk schuurt ie ook lekker op een hobbelige weg *O* *O*
-
pi_86733853
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

of zoals mijn kameraad, die een Kever heeft, zou zeggen; niks is mooier dan na elke drempel je nummerplaat aan de voorkant weer recht moeten buigen :P
^O^
-
pi_86741607
Nog niks van Bolku vernomen helaas, brandstofdruk zit wel goed denk ik (te zien aan het verbruik en de vlammen uit de uitlaat bij flink accelereren + schakelen) ;)
Dit weekend de oude ECU eens open schroeven om te kijken of dit een klik-chip is, is bij sommige Digifant computers namelijk wel het geval. Klik ik t ding er zelf wel in })
pi_86747658
Jij hier :D?

Tevens is een schroefset wel een must.
Lekker makkelijk, binnenkort moeten de winterwieltjes er weer onder dus dan kan ik ook even een cm of 2 omhoog voor de sneeuwveiligheid.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_86763163
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:47 schreef Rauw. het volgende:
Jij hier :D?

Tevens is een schroefset wel een must.
Lekker makkelijk, binnenkort moeten de winterwieltjes er weer onder dus dan kan ik ook even een cm of 2 omhoog voor de sneeuwveiligheid.
is wel super relaxed opzich, alleen zijn ze voor de polo 86c zo verschrikkelijk duur, iets met afwijkende veerpoten ofzo... beetje vervelend.
pi_86801519
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

is wel super relaxed opzich, alleen zijn ze voor de polo 86c zo verschrikkelijk duur, iets met afwijkende veerpoten ofzo... beetje vervelend.
voor den 6N2 is schroefset volgens mij rond de ¤ 279, maar dat geld geef ik op dit moment liever uit m'n (bijna) huisje :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86807278
voor de 86c ehm 2de hands 500 ofzo.. echt vervelend :P
pi_86830894
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef FalleNk810i het volgende:
voor de 86c ehm 2de hands 500 ofzo.. echt vervelend :P
das een beste bak met geld :o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86890197
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Als ik me niet vergis moet je de Fusee opsturen zodat er iets geperst kan worden. 600 euro kost hij volgens mij bij Stroeve Motorsport.
pi_86890218
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

voor den 6N2 is schroefset volgens mij rond de ¤ 279, maar dat geld geef ik op dit moment liever uit m'n (bijna) huisje :P
Voor de 6n2 heb je volgens mij ook al 200euro setjes.
Maar ik kies toch voor iets meer kwaliteit voor een beetje meer geld (V-maxx)
pi_86890273
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:10 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Voor de 6n2 heb je volgens mij ook al 200euro setjes.
Maar ik kies toch voor iets meer kwaliteit voor een beetje meer geld (V-maxx)
ik geef ook liever iets meer uit voor betere kwaliteit :Y maar waar doel je op, met die '200euro setjes'?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86890310
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik geef ook liever iets meer uit voor betere kwaliteit :Y maar waar doel je op, met die '200euro setjes'?
Tectuning/TA Technix etc etc.

JOM heeft trouwens ook een leuke set voor 200 euro. Misschien dat ik die nog eens probeer, hoewel ik erg te spreken ben over m'n V-maxx (die eigenlijk maar een fractie meer kost)
pi_86890746
JOM rijdt erg lekker, zit onder mijn Vento :)
Zaterdag weer een doos met onderdelen gescoord, GTI Hella's, framerandje voor het klapmechanisme van de stoel, knop-vervang dingen voor in t dashboard (om wat door de vorige eigenaar gemaakte schakelaars netjes af te werken), en nog meer klein spul :)
pi_86890765
TecTuning kost ¤ 279 bij SKG en die JOM kan ik ook alleen voor ¤ 270 of meer vinden...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86890786
JOM had ik voor de Vento (gelijk aan Golf 2, Golf 3 en nog meer) voor 180 eur :)
pi_86890894
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
TecTuning kost ¤ 279 bij SKG en die JOM kan ik ook alleen voor ¤ 270 of meer vinden...
Staan op MP wel flink wat setjes voor onder die prijs ;).
pi_86890927
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Intelligence het volgende:
JOM had ik voor de Vento (gelijk aan Golf 2, Golf 3 en nog meer) voor 180 eur :)
Was JOM goed stug?
pi_86891109
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:40 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Was JOM goed stug?
Ja, maar de Vmaxx onder de Golf is veeeel stugger (en 3 jaar ouder). Maar denk niet dat je dat kan vergelijken.
De Vento ligt zo laag, dat mijn bodemplaat en draagarmen contact heeft met de klinkers, stoeptegels, en doorgetrokken strepen (die blokjes daar tussen) op de weg :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')