korte versiequote:
Das geen lang verhaalquote:Op donderdag 16 september 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
korte versie
hernia - geopereerd - auto ongeluk - ander werk moeten zoeken - hobby
ik zit aan de bar of aan de kassaquote:Op donderdag 16 september 2010 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vertel![]()
[..]
Omdat je dus als je werkt tussen de neukende mensen zit
Dat is bij de meeste banen niet.
Of vind jij dat maar heel normaal?
daarom is het ook de korte versiequote:
wat deed je eerst voor werk dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
korte versie
Meestal.....quote:Op donderdag 16 september 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit aan de bar of aan de kassa![]()
neuken doen ze meestal boven in de relaxruimte's
quote:
levert t nou nog wat op?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
korte versie
Nou ja, je snapt mn puntquote:Op donderdag 16 september 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit aan de bar of aan de kassa![]()
neuken doen ze meestal boven in de relaxruimte's
ik had een pakketdienstquote:Op donderdag 16 september 2010 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat deed je eerst voor werk dan?
iddquote:
ik kan ervan levenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
levert t nou nog wat op?
Ik hou van duidelijkheidquote:Op donderdag 16 september 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
korte versie
Wat was de vraag ook al weer?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
meneer MPG geef eens antwoord op mij.
70 % vast en 30 % nieuwequote:Op donderdag 16 september 2010 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vaste kliek die altijd komt, of veel afwisseling?
Ben een keer bij ene parenclub geweest waar je niet tussen kwam omdat iedereen elkaar kende, dat vond ik niet leukquote:Op donderdag 16 september 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
70 % vast en 30 % nieuwe
jij stelde dat ik een parenclub wou beginnen en ik zei ja hoor als jij het geld stort (beginkapitaal)quote:
Ow, ik las iets andersquote:Op donderdag 16 september 2010 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij stelde dat ik een parenclub wou beginnen en ik zei ja hoor als jij het geld stort (beginkapitaal)
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij stelde dat ik een parenclub wou beginnen en ik zei ja hoor als jij het geld stort (beginkapitaal)
Ik vrees dat ik jou en Ll om de één of andere reden op 1 hoop geschaard heb in mijn hoofd. Het zal je avatar wel geweest zijnquote:
dat hoor ik wel vaker van parenclubsquote:Op donderdag 16 september 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben een keer bij ene parenclub geweest waar je niet tussen kwam omdat iedereen elkaar kende, dat vond ik niet leuk![]()
dan moet hij een hele bom met duiten stortenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ajoh dat is geen probleem voor hem. Rijke Aspergeheld, althans gezien zijn woonplaats.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet hij een hele bom met duiten storten
Wat een kutsmoesquote:Op donderdag 16 september 2010 14:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik jou en Ll om de één of andere reden op 1 hoop geschaard heb in mijn hoofd. Het zal je avatar wel geweest zijn
Dus je bent in de diensten gebleven... alleen de pakketten zijn veranderd in dozenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had een pakketdienst![]()
[..]
idd
Dan nog altijd in vastelaovend.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat jij dat geld liever in carnaval stopt.
quote:
Sowieso lijkt geen enkel horecabedrijf me leuk om te hebben hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat jij dat geld liever in carnaval stopt.
waarom lijkt het je niks JB?
iedereen is stil van je reactiequote:Op donderdag 16 september 2010 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sowieso lijkt geen enkel horecabedrijf me leuk om te hebben hoorveel tijd, rare tijden, veel werk... En dan bij een parenclub ook nog allemaal sex
Kweet niet, houd best van sex, maar om dat steeds om me heen te zien... Vind het raar, zal wel wennen, maar denk niet dat ik dat zou willen
(Ik zeg het nu even wat cru, ik vind feestjes waar mensen sex hebben best ok, alleen houd ik niet van hele bergen naakte lijven, kweet niet, niet mijn ding)
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je bent in de diensten gebleven... alleen de pakketten zijn veranderd in dozen
Horeca lijkt mij bijzonder leuk maar vermoeiend ivm wisselende diensten e.d.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sowieso lijkt geen enkel horecabedrijf me leuk om te hebben hoorveel tijd, rare tijden, veel werk... En dan bij een parenclub ook nog allemaal sex
Kweet niet, houd best van sex, maar om dat steeds om me heen te zien... Vind het raar, zal wel wennen, maar denk niet dat ik dat zou willen
(Ik zeg het nu even wat cru, ik vind feestjes waar mensen sex hebben best ok, alleen houd ik niet van hele bergen naakte lijven, kweet niet, niet mijn ding)
Is ook wel leuk, maar idd, vermoeiend, lastig combineren met kinderen enzo...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Horeca lijkt mij bijzonder leuk maar vermoeiend ivm wisselende diensten e.d.
Mensen zijn wel relaxt, maar toch... Ik zei al, ik vind sex zien, en dan met meerdere mensen niet leukquote:En tsja lijkt me dat iedereen die daar is redelijk relaxt is en het dus relaxt werken is. Zeker als je als GF alleen maar beetje muntjes poetst.
horeca werk is idd geen 8 tot 5 baantjequote:Op donderdag 16 september 2010 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was het maar alleen maar geld tellenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Horeca lijkt mij bijzonder leuk maar vermoeiend ivm wisselende diensten e.d.
En tsja lijkt me dat iedereen die daar is redelijk relaxt is en het dus relaxt werken is. Zeker als je als GF alleen maar beetje muntjes poetst.
Hij kijkt toe hoe anderen hun pakketjes afleveren in dozen. Op eoa manier schijnt dat ook best redelijk te verdienenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je bent in de diensten gebleven... alleen de pakketten zijn veranderd in dozen
*proestquote:Op donderdag 16 september 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kijkt toe hoe anderen hun pakketten afleveren in dozen. Op eoa manier schijnt dat ook best redelijk te verdienen
Dweilen, de parking vegen, boodschappen doen, klusjes doen, dweilen, de relaxruimtes poetsen, dweilen, etc...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
horeca werk is idd geen 8 tot 5 baantje![]()
[..]
was het maar alleen maar geld tellen
En dan maar hopen dat die pakketjes in de dozen passen, anders wordt het zo'n zooitje!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kijkt toe hoe anderen hun pakketjes afleveren in dozen. Op eoa manier schijnt dat ook best redelijk te verdienen
Maar als je niet wil, hoef je ze dus ook niet bezig te zien?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
daar ging dus me koffie
Dan moet hij dweilenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die pakketjes in de dozen passen, anders wordt het zo'n zooitje!
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dweilen, de parking vegen, boodschappen doen, klusjes doen, dweilen, de relaxruimtes poetsen, dweilen, etc......
idd ik kom zelden in de relaxruimte's als we open zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar als je niet wil, hoef je ze dus ook niet bezig te zien?
ze ruimen hun rotzooi maar mooi zelf opquote:
Pakketjes die niet in de dozen passen?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd ik kom zelden in de relaxruimte's als we open zijn![]()
als ik daar moet zijn dan is dat als er problemen zijn
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat scheelt.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Gewoon wat harder proppenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pakketjes die niet in de dozen passen?
nuutquote:
dan zijn ze gestolenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Meester, de condooms zijn op!"
Ahhh.. helpen de pakketjes passend te makenquote:
Die liggen er toch gewoon om te gebruikenquote:
rekt het niet.....quote:
zie mijn editquote:
je wil niet weten wat mensen jatten ook al lopen ze in hun ondergoedquote:Op donderdag 16 september 2010 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die liggen er toch gewoon om te gebruiken
Mensen hebben neem ik aan weinig zakken om ze in mee te nemen
Waar laten ze die spullen dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil niet weten wat mensen jatten ook al lopen ze in hun ondergoed
een appel is gezonderquote:Op donderdag 16 september 2010 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers, zal ik een appel pakken ipv een stuk chocolade oid?
dat vragen wij ons ook afquote:Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar laten ze die spullen dan?
giertjequote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar laten ze die spullen dan?
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vragen wij ons ook af![]()
per jaar verdwijnen er ongeveer 50 handdoeken
Ik niet. Enlighten us.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga jij zelf weleens naar feestjes en/of andere parenclubs?
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niet? Mijn info is anders.
tegenwoordig nog maar zelden.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga jij zelf weleens naar feestjes en/of andere parenclubs?
Ja, dat zou kunnen ja... lang leve de pakketdiensten van GF!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pakketjes die niet in de dozen passen?
Huh?quote:
Kan ik me voorstellen. Vind je t jammer?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegenwoordig nog maar zelden.
weinig tijd plus meestal werken
in je uppie om een avondje te zuipen met GFquote:Op donderdag 16 september 2010 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Met wie zou ik dan naar de parenclub moeten, lamp?
somsquote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Vind je t jammer?
Ga je een keer met mij mee?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Met wie zou ik dan naar de parenclub moeten, lamp?
Ik bezoek geen parenclubs. Dus ik ben wel benieuwd naar jouw ervarigen met het laten verdwijnen van handdoekenquote:
Weet je wel wat dat kostquote:Op donderdag 16 september 2010 14:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
in je uppie om een avondje te zuipen met GF
wat hap je makkelijk
Maar maar maar, is er dan geen LovelyMister waar ik ruzie mee ga krijgenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je een keer met mij mee?Ik ben nog nooit in een parenclub geweest
iddquote:Op donderdag 16 september 2010 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En in je eigen club kun je natuurlijk niet 'meedoen'?
Geen idee precies, ben geen expert.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:54 schreef MPG het volgende:
Weet je wel wat dat kost? Een goeie fles single malt whisky is goedkoper
...
Altijd, ik ben altijd hongerig, weet je nog?
Die vertel ik niks natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef MPG het volgende:
Maar maar maar, is er dan geen LovelyMister waar ik ruzie mee ga krijgen?
Ooooooow. OK.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die vertel ik niks natuurlijk
jij komt ook "overwerken"quote:Op donderdag 16 september 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die vertel ik niks natuurlijk
ssshhtquote:
Nee want dan val ik zo door de mand (ik werk thuisquote:Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij komt ook "overwerken"
Het is toch gewoon een forummeet?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij komt ook "overwerken"
Temptation, wist het niet meer, alleen nog waar het was, even opgezocht. Is ook al lang geleden (jaar of 5? ) Vond het dus niks.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
welke club ben jij geweest JB?
*proest*quote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een forummeet?
laters lovelyquote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssshht
[..]
Nee want dan val ik zo door de mand (ik werk thuis)
Ik ga op bezoek bij een goede vriendin![]()
En nu naar schooltot later
My lips are sealed.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssshht
[..]
Nee want dan val ik zo door de mand (ik werk thuis)
Ik ga op bezoek bij een goede vriendin![]()
En nu naar schooltot later
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een forummeet?
quote:
Het is toch gewoon de waarheid...quote:
we zijn heel normaal!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R durft nu zeker niet meer naar een Fok!meet te gaan
in beek en donkquote:Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Temptation, wist het niet meer, alleen nog waar het was, even opgezocht. Is ook al lang geleden (jaar of 5? ) Vond het dus niks.
Daarna nog een keer naar een feestje geweest (maar weet niet meer hoe het heette, werd meegenomen door een vriend) iedereen zag er heel mooi uit (kostuums enzo) en de muziek was lekker, veel gedanst, naakt meisje dat me ineens begon te zoenen![]()
en dat was errug leuk. Dat wil ik wel weer een keer
![]()
Zolang het niet in Belgie is, kan je gerust gaan volgens mij hoor...quote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
wie speelt er dit jaar sinterklaasquote:Op donderdag 16 september 2010 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Het is toch gewoon de waarheid...
waarom nietquote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
in nederland zitten ook genoeg collega's van mijquote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zolang het niet in Belgie is, kan je gerust gaan volgens mij hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |