ja nou dan kan je dus lang wachten. Ik fix niks meer zonder de juiste gegevens en ga niet zelf google af voor een postcode ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Eerst helpdesk bellen: "Hijdoetutniet! Fixen!! "
ik ben gestopt na de eerste paginaquote:
ow, ja, mijn postcode, die weet ik nog welquote:Op donderdag 16 september 2010 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja nou dan kan je dus lang wachten. Ik fix niks meer zonder de juiste gegevens en ga niet zelf google af voor een postcode ofzo.
Het is zo triest dat het wel weer komisch wordt. Sommige reacties ook...quote:Op donderdag 16 september 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben gestopt na de eerste pagina
quote:Cranky is that the place where all drugs are legal even the devil weed marijuana? I have heard( Never been there!) that they even have whores in store front windows dressed in very little clothing, is that true? What are they thinking, its not Wal-Mart.
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:27 schreef TJDoornbos het volgende:
ik wordt hier niet goed van: Eerst je eigen gevens goed hebben en dan eens een ander bellen!
ik ben wel verbaasd dat ze een computer hebben in hun grotquote:Op donderdag 16 september 2010 15:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is zo triest dat het wel weer komisch wordt. Sommige reacties ook...![]()
[..]
showboot en die licht toepasselijk in zaandijk (en das nie echt een dijkje)quote:Op donderdag 16 september 2010 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zaandam ofzo? Ergens die kant op, maard at weet ik ook niet meer preciesHet was op een dijk
en dat weet jij omdat.....quote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
showboot en die licht toepasselijk in zaandijk (en das nie echt een dijkje)
http://www.showboat.nl/showboat/
Deze ook:quote:Op donderdag 16 september 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben wel verbaasd dat ze een computer hebben in hun grot
...quote:All people of Holland need to repent and accept Jesus Christ as their savior! Until then, they will suffer and will burn in Hell along with other God-mocking countries like Denmark, Australia, England, The Netherlands, Scotland .....(enz)
... en dan eigenlijk gewoon het hele bericht.quote:Holland is an insignificant country between Turkey and Poland
Quote:quote:Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Deze ook:
[..]
...
Het begint al met de vlag die niet klopt... vervolgens
[..]
... en dan eigenlijk gewoon het hele bericht.. Best triest...
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
Het is toch gewoon een forummeet?
Tuurlijk wel, is echt leukquote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R durft nu zeker niet meer naar een Fok!meet te gaan
Mij niet hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zit alle vrouwkes hier te versieren.
Je moet gewoon komenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trouwens ALS wok gaat, niet MET
quote:
heey multiquoterquote:Op donderdag 16 september 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Tuurlijk wel, is echt leuk
[..]
Mij niet hoor![]()
[..]
Je moet gewoon komen
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer
whehehe ik zie hetquote:Op donderdag 16 september 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het MPG-en (soort van)
nee want ik weet niet of jij bent wie je zegt dat je bent en misschien ga ik je dan wel info geven/sturen die niet voor jou is.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kunnen ze best opzoeken voor je bij de HELPdesk
zou je dat willen dan......quote:
quote:[..]
Je moet gewoon komen
smakelijk toekquote:
Lovelyquote:Op donderdag 16 september 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Tuurlijk wel, is echt leuk
[..]
Mij niet hoor![]()
[..]
Je moet gewoon komen
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer
idd in en in triest dat er nog zulke mensen zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Deze ook:
[..]
...
Het begint al met de vlag die niet klopt... vervolgens
[..]
... en dan eigenlijk gewoon het hele bericht.. Best triest...
trevquote:Op donderdag 16 september 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
Lekker klaar met werken![]()
Middag Lui![]()
1 het ongeveer 1km bij mij vandaan ligtquote:
ja maar dat doe ik al vaak genoegquote:Op donderdag 16 september 2010 15:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik zie het
ik had er kalm 5 posts voor gemaakt
alles goed?
hahaha versierd worden is toch altijd leuk?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou je dat willen dan......
[..]
met echte mensen
das vet eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo laat nog?quote:GFquote:
Trevquote:Op donderdag 16 september 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
Lekker klaar met werken![]()
Middag Lui![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |