Oh te geestig dit oh-oh, wat onwijs leuk, dit soort dingen maken je dag altijd goed, als mensen komen kijken en willen kroelen, heerlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
De boyz hadden een groot fan tussen de middag, deze meneer kwam me achterna en wilde perse met ze kroelen en foto's maken.
En terwijl hij dat deed stond er ineens een cameraploeg hun te filmen![]()
[ afbeelding ]
Hij was heeeeeeelemaal in luv met Billy, maar zijn vriend wilde liever een rottweiler of zo![]()
[ afbeelding ]
We zijn wel wat gewend qua toeristen maar deze was echt tha bomb![]()
Wat een ontzettende schatjes!! Die foto's zijn echt heel leuk, vooral die van hun samen. Hoe gaat het nu met senna?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:16 schreef Juup© het volgende:
Maar ik zal niet achterblijven met foto's posten
Paar oude foto's:
Zito
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Senna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel word niet vergoed,of een gedeelte.quote:Op zondag 26 september 2010 15:17 schreef Belana het volgende:
heeft iemand van jullie een dierenverzekering? Ik vraag me nou echt af of dat nut heeft?
Ikquote:Op zondag 26 september 2010 15:17 schreef Belana het volgende:
heeft iemand van jullie een dierenverzekering? Ik vraag me nou echt af of dat nut heeft?
Ja dat is ook iets om rekening mee te houden, premie verschilt per ras natuurlijk.quote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef zeeeend het volgende:
Denk dat je voor Noes 40 euro per maand kwijt ben,dat is 500 per jaar.
Is je hond al wat ouder? Zo ja, heb je die verzekering al sinds je hond jong is, of pas sinds hij vaker naar de dierenarts moet enzo?quote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IkM'n hond heeft 2 jaar geleden een MRI ondergaan, a 800,- euro.
Vorig jaar bijna hetzelfde bedrag uitgegeven aan meerdere röntgenfoto's, controles, opname en medicijnen.
Ben erg blij met de verzekering (afgesloten als pup) en zeker na dat soort momenten dat er iets gebeurd of de hond plotseling ziek wordt ben ik erg blij dat ik verzekerd ben en met zulke hoge bedragen maar een klein deel hoef te betalen of alles terug krijg.
Die premie haal ik er in 1 zo'n jaar al 4 keer uit.
Er zijn ook mensen die zelf elke maand een bedrag in een potje doen. Je weet ook niet of je hond veel gaat mankeren of niet. En het blijft persoonlijk verder of je het iets vindt
quote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is je hond al wat ouder? Zo ja, heb je die verzekering al sinds je hond jong is, of pas sinds hij vaker naar de dierenarts moet enzo?
Mijn hond is namelijk nooit ziek ofzo, en de afgelopen 2 jaar ben ik maar 2 keer naar de dierenarts geweest (voor vaccinaties), dus momenteel zou een verzekering mij alleen maar meer kosten. Maar misschien is het wel handig als hij wat ouder wordt?
Verzekerd vanaf pupquote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ben erg blij met de verzekering (afgesloten als pup)
quote:Op zondag 26 september 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Sjon dacht dat deze peruaan zijn vriendje Bink was![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde hem eigenlijk dus echt niet meenemen, voor het geval ie onwijs zou gaan flippen daar tussen al die honden. Maar meestal zijn ze zo onder de indruk als ze met duizenden honden in 1 hal lopen, en in t ergste geval had ik m de hele dag in de bench kunnen laten zitten of had ik m ff naar huis kunnen brengen.quote:Op zondag 26 september 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat leuk dat Sjon door iedereen geaaid wilde worden
Ohquote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Tis echt zo een statige dame vind ik
Hoe ziet een abricoos eruit?quote:Op zondag 26 september 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ze is geloof ik 11 of zo. En haar baasjes hebben een zwik chineesjes, maar madammeke is de baas in huis natuurlijk![]()
Echt ooit heb ik ook een poedel, mn eigenste Jean Marie![]()
Ik ben alleen nog niet uit de kleur, want wit vind ik t mooist eigenlijk, maar ook zo besmettelijk![]()
Zwart vind ik niks want daar zie je weinig aan, abricot vind ik wel mooi maar die worden vaak snel lelijk vaal, grijs is wat saai, ik denk dat het chocolade wordt, maar das ook meteen het moeilijkst om aan te komen natuurlijk
Het is net of ze een hoedje op heeftquote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Blue is echt een fantastische hond![]()
En Yara, die kennen we al jaren, daar waren we es een weekend mee in Noordwijk, tis een oude dame, maar ze is zo leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis echt zo een statige dame vind ik
quote:
Die foto van die dames met al die poedels op die tafels , dat zijn allemaal abricots, behalve die grote die met zn kont naar de camera onder tafel staat, die is chocoladequote:
Deze had ik nog niet gezien, queen afroquote:Op zondag 26 september 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Amai Gertje, zit mijn haar nu nog niet goed??????
[ afbeelding ]
Ik vind het zo een tegenstelling, dat opgedofte haar en dan zo een vies bakkesquote:Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet gezien, queen afro
Abrikoos lijkt voor mij net of het een kleurspoeling is.quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die foto van die dames met al die poedels op die tafels , dat zijn allemaal abricots, behalve die grote die met zn kont naar de camera onder tafel staat, die is chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |