abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 september 2010 @ 23:44:59 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_86587209
:X Darn it.
Zei ik vanmiddag niet hier dat Sjon eindelijk goed ging qua zindelijkheid???
Boy, dat is vragen om problemen he...
Maar nu kon ie dr nog niks aan doen ook eigenlijk.
We hadden lang gewandeld vanmiddag, dus ik heb eigenlijk het voor het eten loopje overgeslagen.
Karel lag net voor de balkondeur te chillen, en Sjon sloop daar ineens heen en was wat aan het klieren daar, maar die twee spelen sinds kort met elkaar dus ik sloeg er niet al te veel acht op...
Rent ie inene rond door de kamer, beetje debiel. Ook niks geks voor Sjon, doet ie een paar keer per dag.
Maar toen kroop ie onder de bank, en met zijn onderdebankpis verleden ( dat deed ie als pup een paar keer per dag om me te plagen :') ) ging er toen wel een alarmbelletje rinkelen...
En ja hoor, een spoor door de hele kamer en ouderwets een compleet zwembad onder de bank, en Sjon zat daar bang te koekeloeren -O-
Had ie denk ik voor de balkondeur staan te dralen om naar buiten te mogen voor een plas, en daarna in paniek maar door de hele kamer gezeken.
Dus ik vond m zielig en was m onder de bank uit aan het lokken.
Komt ie dr eindelijk onderuit, springt in mn armen.
Met zn kletsnatte piessokken :r }:|
Dusch.
Net maar ff onder de douche gesprongen met tegenstribbelende hond ( want die was na de wandeling vanmiddag geschoren en uitvoerig gebadderd en hij haaaaaaaaaat zijn wekelijkse bad echt heel heel erg ) en de hele kamer gedweild.
Fijn ^O^ _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 19 september 2010 @ 10:29:25 #102
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_86593649
Aaah die Sjon O+
Hier ook heeeeeeel af en toe nog wel es een misser van Teun :(
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_86595618
@oh Oh:
Lijkt idd ongelukje. Die van ons doet alleen een plasje op de plaats of buiten. Poepen doet ie echt alleen buiten niet op de plaats ofzo. Dus zodra hij heel erg moet rent hij van deur tot deur, janken, en vraagt hij flink aandacht. Inmiddels weten we dus ook dat hij dan heel erg moet :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 19 september 2010 @ 12:28:44 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_86596294
oi oh-oh dat is echt ff minder :{
wij hadden gisteravond ook een poep en piesfestijn hier binnen, maarja, van een pup van 9 weken mag je dat soms verwachten.

wij zijn begonnen met stoppen met lopen als Noes trekt aan de lijn. gaat soms goed, soms nog niet. maargoed, we zijn er net mee begonnen. ze vind het wel irritant als je stopt, dus das goed :D
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 september 2010 @ 12:31:45 #105
176471 oh-oh
pi_86596369
Het was echt een ongelukje, dat weet ik dit keer wel zeker.
Hij heeft na het hele gebeuren nog een uur lang snikkend in mn armen gelegen , de dramaqueen _O-
We hebben net al een ochtendwandeling van een uur erop zitten, en zoooo gaaf, we hebben er een podenco bij in de flat. Jammer genoeg had ik mn camera niet bij me, ze is zo mooi en leuk O+
Sara heet ze O+
Ik zal zo nog wat foto's van het wipfestijn in het veld van gisteren uitzoeken.
Vanmiddag gaan we denk ik wel weer een paar uurtjes want de zon schijnt hier gewoon weer *O*
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_86596509
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef Belana het volgende:
thanks voor alle tips! ^O^

we hebben net lekker een stukkie gewandeld naar het park en daar gespeeld ff en toen weer terug en ze is nu natuurlijk helemaal opperdepop. Maar wat was het lekker zeg, het is hier ook heerlijk weer! De jongens zijn meteen ook uitgelaten, bij het veld is een enorme glijbaan dus die vermaken zich ook wel daar!

hier nog een filmpje van vanochtend, lekker spelen in de tuin

ahhh wat een schatje
en mooi is ze ook :Y
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 19 september 2010 @ 13:11:49 #107
176471 oh-oh
pi_86597607
Wij hadden gisteren een heeeeeeel megalief postpakket van mn liefste Nonneke trouwens O+

Op weg naar het veld werden we geroepen door mensen die puppies hadden en ze wilden laten zien :o

De papa is een chihuahua:

De mama is een petit brabancon:

Ik ben benieuwd hoe die gaan worden _O-
En in het veld kwamen we meteen onze vriendjes Angel en Lilly tegen *O*

Honden weer allemaal helemaal happy O+
Ook een golden en een jr die we nog niet kenden, maar die waren ook leuk!

Halloooooo vreemdeling, doe je mee polonaiselopen met ons :')

Samen Lilly duwen:

Chico en de klaprozen O+

Bij gebrek aan Jolie wilde Angel telkens Billy wippen, maar Billy wilde Lilly wippen en had geen zin om gesandwitcht te worden :')

_O- Sjon mocht wel achterop :o

Angel, OPZOUTEN!

Was weer gezellig!
( Groucho Marx )
  zondag 19 september 2010 @ 17:10:03 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_86605624
hahahaha, geweldige foto's weer!
Wij hebben Noes afgemat dit weekend denk ik, want die slaapt de hele middag al :D
Vandaag waren we eerst naar mijn schoonmoeder en daarna naar mijn moeder op verjaardag en ze heeft onverstoorbaar liggen meuren _O- en dat tussen 4 herrie makende kinderen en geklets van 7 volwassenen :o
Ik vind het knap!
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 september 2010 @ 20:15:22 #109
176471 oh-oh
pi_86611298
Whehehe das zo leuk aan puppies, die crashen echt compleet als ze moe zijn O+
Vandaag zijn we weer 2 uurtjes wezen wandelen met Lilly en Angel, en er werd amper gewipt, gewoon leuk gespeeld en gerend *O*
( Groucho Marx )
pi_86615627
Minder bericht van deze kant. Ik denk dat we de naam Puck kunnen schrappen en er Scarface van kunnen maken:

Ze heeft vandaag 'n oplawaai gekregen van 'n zwarte herder (van 'n bekende). Ging voorheen redelijk, hij wilde wel z'n dominantie tonen maar hield zich in. Vandaag na 'n half uur spelen had 'ie er genoeg van en heeft onze Puck goed geraakt. Ik was er zelf niet bij, anders had ik 'n rotschop uitgedeeld.

De herder heeft in z'n jeugd iets meegemaakt, waar wij geen weet van hebben. Maar één ding is zeker, die van ons komt niet meer in de buurt. Hoe ouder en groter Puck wordt, des te meer zal 't een bedreiging gaan vormen voor dat @#^$% beest.

Haar snuit is nu flink dik en de onderlip is ook ergens geraakt, daar reageert ze nogal gevoelig op bij aanraking. Verder kijkt ze nu nog zieliger dan ze al deed. Als morgen de zwelling niet verminderd is, gaan we even naar de dierenarts. Ze reageert nog redelijk enthousiast en ligt rustig op d'r kussen, dus ik denk dat 't meevalt (behalve dat ze pijn heeft en door de zwelling niet alles "goed" ziet).

Ik kan er wel zo ontzettend pislink van worden.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_86618424
Ahhh, arme golden Puck! Wat een rotbeest zeg die herder! Ik zou morgen zeker even naar de DA gaan, beetje pijnstilling en antibiotica tegen ontsteking is nooit weg in zo'n geval. Hopelijk knapt ze snel weer op.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_86618736
Mja, ben net nog met 'r wezen wandelen en merk weinig aan 'r. Behalve dat ze wat rustiger loopt, maar dat zal meer zijn dat 't "bonkt" des te harder ze loopt. De zwelling lijkt me ook normaal. Kijken morgenvroeg even hoe ze reageert en of ze goed eet. Als de zwelling ook wat minder is, dan laten we 't zo. Anders even naar de DA inderdaad.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_86618873
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Minder bericht van deze kant. Ik denk dat we de naam Puck kunnen schrappen en er Scarface van kunnen maken:

[ afbeelding ]

Ze heeft vandaag 'n oplawaai gekregen van 'n zwarte herder (van 'n bekende). Ging voorheen redelijk, hij wilde wel z'n dominantie tonen maar hield zich in. Vandaag na 'n half uur spelen had 'ie er genoeg van en heeft onze Puck goed geraakt. Ik was er zelf niet bij, anders had ik 'n rotschop uitgedeeld.

De herder heeft in z'n jeugd iets meegemaakt, waar wij geen weet van hebben. Maar één ding is zeker, die van ons komt niet meer in de buurt. Hoe ouder en groter Puck wordt, des te meer zal 't een bedreiging gaan vormen voor dat @#^$% beest.

Haar snuit is nu flink dik en de onderlip is ook ergens geraakt, daar reageert ze nogal gevoelig op bij aanraking. Verder kijkt ze nu nog zieliger dan ze al deed. Als morgen de zwelling niet verminderd is, gaan we even naar de dierenarts. Ze reageert nog redelijk enthousiast en ligt rustig op d'r kussen, dus ik denk dat 't meevalt (behalve dat ze pijn heeft en door de zwelling niet alles "goed" ziet).

Ik kan er wel zo ontzettend pislink van worden.
Ja ,en dat vormt een hond :N

Beterschap,
^O^

ik zou er ter controle zeker even naar laten kijken,liever een keer te veel bij de DA,.....

[ Bericht 3% gewijzigd door zeeeend op 19-09-2010 22:48:55 ]
pi_86618992
Ahw, arme Puck.. ;(
Beterschap! :*
pi_86619177
Beterschap met Puck.

Ons Sammy net:
Ligt rustig in zn mand te slapen .... begint in 1 keer uit het niks zn staart als een windmolen te kwispelen. En hij bleef maar door slapen haha. Zag er echt schattig uit. Daarna was hij wakker, probeerde hij voor de 7biljoenste keer een gat te graven in zn mand en toen hij merkte dat het weer niet lukte legde hij zn kop op de grond en zo met zn voetje erover, alsof hij zich schaamde O+

Nog even terugkomend op het trekken aan lijn verhaal:
Ons sammy is een echte jachthond (cockers spaniel) dus die legt zijn neus op de grond en als hij een spoor heeft stopt hij nergens voor. En blijft zn snuit op de grond. Heeft hij geen spoor dan luistert hij netjes, ziet andere honden en noem maar op. Dus denk dat het trekken ook veel met het ras te maken heeft.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_86625550
En weer wat sammy fotos (recent van deze maand)

Favoriete rust plekje:

Hallo

Nee, ik ga niet spelen

Even slapen:

Echt niet spelen

Ben je er weer?

Ga weg met je camera:

De mand en bot
Lekker slapen bij mn bot:

Naar bed
Even bij baasje liggen

Lijkt heel erg dat ik blauwe ogen heb maar is niet :P Denk vermoeidheid ofzo :)

Eventjes wassen:

En nog de voetjes schoonmaken:

Probeer vandaag ook nog filmpje te uploaden hoe hij probeert om een gat te graven op bed :P
Ik luister NL-Talig
pi_86625745
Bekijk deze YouTube-video

Even kijken of ik een gat kan graven hier ....
Ik luister NL-Talig
  maandag 20 september 2010 @ 07:41:37 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_86625915
arme Puck! beterschap!

je video staat prive Crazy-M
stormy waters...
sailin'
pi_86625987
quote:
Op maandag 20 september 2010 07:41 schreef Belana het volgende:
arme Puck! beterschap!

je video staat prive Crazy-M
Is aangepast als het goed is :)
Ik luister NL-Talig
  maandag 20 september 2010 @ 08:03:33 #120
24188 Belana
kloon van belana
pi_86626094
lekkere draaitol O+
stormy waters...
sailin'
pi_86626137
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:03 schreef Belana het volgende:
lekkere draaitol O+
Meestal 3 keer Rechtsom
Gaat hij linksom dan staat ie binnen minuut weer op om paar keer rechtsom te draaien :P
En is meestal 3 keer
Ik luister NL-Talig
  maandag 20 september 2010 @ 08:33:39 #122
176471 oh-oh
pi_86626388
-O- Arme Puck, ab kuurtje is vaak wel wenselijk hoor , in zo een geval.
En idd vormt iets wat een hond meemaakt in zn jonge maanden de hond vaak, hopenlijk geldt dat niet voor Puck nu, beterschap!
En Sam, die daar zo lekker ligt, en dan die bal die m ook nog uitlacht _O-
En die twee Duitsers op die bank, hoe knus O+
( Groucho Marx )
  maandag 20 september 2010 @ 11:41:13 #123
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_86630574
Oh-Oh,geweldige foto's weer :) _O-

Wat zielig voor Puck....Ik heb altijd begrepen dat honden een puppy-rem hebben zoals onze dierenarts het noemt.Gijs kan hier ook echt heel dominant zijn,vooral een andere hond bij ons in huis maar een pup gaat altijd goed!

Sam,wat is het toch een schatje O+

En de herders samen gezellig op de bank,das weer es wat anders dan 3 kleine hondjes :D
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_86630657
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:33 schreef Eric_Cantona het volgende:

Ging voorheen redelijk, hij wilde wel z'n dominantie tonen maar hield zich in.
Oei, dat blijft altijd oppassen.
En wat zielig voor Puck ;( :* Ik zou het ook toch even laten checken bij de DA. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_86630719
quote:
Op maandag 20 september 2010 05:24 schreef Crazy-M het volgende:
En weer wat sammy fotos (recent van deze maand)

Ik vind het zo'n leukerd! :D Die uitdrukkingen, leuke foto's ^O^ O+ En ik zat nog half naar het dekbedovertrek te kijken :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')