Darn it.
Zei ik vanmiddag niet hier dat Sjon eindelijk goed ging qua zindelijkheid???
Boy, dat is vragen om problemen he...
Maar nu kon ie dr nog niks aan doen ook eigenlijk.
We hadden lang gewandeld vanmiddag, dus ik heb eigenlijk het voor het eten loopje overgeslagen.
Karel lag net voor de balkondeur te chillen, en Sjon sloop daar ineens heen en was wat aan het klieren daar, maar die twee spelen sinds kort met elkaar dus ik sloeg er niet al te veel acht op...
Rent ie inene rond door de kamer, beetje debiel. Ook niks geks voor Sjon, doet ie een paar keer per dag.
Maar toen kroop ie onder de bank, en met zijn onderdebankpis verleden ( dat deed ie als pup een paar keer per dag om me te plagen

) ging er toen wel een alarmbelletje rinkelen...
En ja hoor, een spoor door de hele kamer en ouderwets een compleet zwembad onder de bank, en Sjon zat daar bang te koekeloeren
Had ie denk ik voor de balkondeur staan te dralen om naar buiten te mogen voor een plas, en daarna in paniek maar door de hele kamer gezeken.
Dus ik vond m zielig en was m onder de bank uit aan het lokken.
Komt ie dr eindelijk onderuit, springt in mn armen.
Met zn kletsnatte piessokken
Dusch.
Net maar ff onder de douche gesprongen met tegenstribbelende hond ( want die was na de wandeling vanmiddag geschoren en uitvoerig gebadderd en hij haaaaaaaaaat zijn wekelijkse bad echt heel heel erg ) en de hele kamer gedweild.
Fijn