sorry Juupquote:Op donderdag 16 september 2010 15:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Joop?
Alle twee vuilnisbakkenras, kruising GR, Labrador en nog wat.
Triest,ik heb er hier ook 1 op halve dosering ,gaat goed tot nu toe.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kreeg zij ja 2 x per dag, maar daar werd zij zo suf en apathisch van dat wij er in overleg mee gestopt zijn. 2 x per dag 25mg Phenoral haalde niets uit.
Eerst een MRI volgende week en dan gaan we verder kijken met de DA.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Triest,ik heb er hier ook 1 op halve dosering ,gaat goed tot nu toe.
2 hele was ook veel te hoog hier
Er zijn nog minimaal 4 alternatieven ,he
Het poppetjequote:
Die spikkels zijn zó leukquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Die lieve boer had ze al voor ons geplukt![]()
Mjah, het viel mij pas op toen jij er over begonquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het poppetje
[..]
Die spikkels zijn zó leuk![]()
Die rommel is inmiddels weg...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:Ik vroeg het niet lief, ik eiste het
![]()
En ruim die rommel es op op je slaapkamer!
Tessy is zoooooooo adorable
Die oogjes, smeltquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
Nog wat fotos uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Ik wil die knuffel !!!
[ afbeelding ]
Ik wil ook bruin worden
[ afbeelding ]
Is dat een camera ???
[ afbeelding ]
Wie heeft hier gelopen? Ik was het niet ....
Sammy is de naamquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:40 schreef Belana het volgende:
Tessy is echt heel heel leuk zeg!
en CrazyM, ben zijn/haar naam even kwijt, maar ik vind dat ook een prachthond
Noes doet het goed! Met de zindelijkheid gata het ook heel goed, uiteraard zolang wij maar regelmatig naar buiten gaan, nou das geen probleem.
Vanmorgen lekker gewandeld naar school en daarna is ze alleen geweest een tijdje, ging harstikke goed en daarna lekker een heel end gewandeld en nu is ze kapot
Hij kan er heerlijk onschuldig mee kijken hahaquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:19 schreef Lau. het volgende:
[..]
Die rommel is inmiddels weg...
Ik was bezig geweest met een grote opruiming, allemaal prut en oude kleding in dozen enzo.
Maar nu is 't weer helemaal netjes
[..]
Die oogjes, smelt
Waarom moet ik aan Skippy denkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:14 schreef Faithfulness het volgende:
Ik was jullie kwijt
Inmiddels het hele topic doorgekeken! Leuke foto's (en filmpjes!) weer!
Bij deze een terugvindplaatje (ondanks de volg-functie)!
[ afbeelding ]
Het kussen is inmiddels weer haarloos hoor
Jeeeeeeemig wat een koe is datquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren kwamen we Lena weer tegen, 14 weekjes is ze nu, vorige keer, een week of 3 geleden, was ze nog even groot als mijn chineesjes![]()
Ze is zooooo leuk en lief, ze zal wel echt huge worden, tis een kruising St. Bernard Turkse herder.
Belana, ik denk dat Sjon Noes ook leuk zou vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |