quote:Ik weet niet welk hotel je bedoelt, er zijn erg veel hotels, dus lijkt me sterk dat ze allemaal niet te betalen zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Bizar duur die hotel op Gloucester ofzo:p
quote:Op booking.com zijn alle hotels in South Kensington boven de 300 euro voor 2 nachtenOp woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik weet niet welk hotel je bedoelt, er zijn erg veel hotels, dus lijkt me sterk dat ze allemaal niet te betalen zijn.
quote:Dat geloof ik graag, maar dat ben je in Londen sowieso snel kwijt voor 2 nachten. Goedkoper wordt het met hostels enzo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Op booking.com zijn alle hotels in South Kensington boven de 300 euro voor 2 nachten
quote:Nice, woon zelf ook in de buurt van Hyde Park. Toffe buurt!Op woensdag 20 oktober 2010 23:15 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb een appartement geboekt bij Paddington station. Op Gloucester Terrace. 3 Nachten, 111 Pond per persoon. Tot nu heb ik elke keer bij Hyde Park in de buurt gezeten.Top plek.
En ik kom ook steeds bij Whiteleys.![]()
quote:Daar heb ik ook pizza gegeten. En die grote kerstboom in het midden rond kerst.Op woensdag 20 oktober 2010 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nice, woon zelf ook in de buurt van Hyde Park. Toffe buurt!Alles een paar km rondom hyde park is top! Fijn s'ochtends hardlopen door het park.
En ik ben in mijn eerste 2 jaren vaak in Whiteleys geweest. Altijd geshopt bij de M&S bij de ingang, vaak met vrienden gegeten bij de pizzeria boven, die is echt lekkeren daarna filmpje meepakken bij Odeon.
quote:Ja, die oplopende trappen ook in het midden. Damn dat zou ik ook wel in mn toekomstige huis willen hebbenOp woensdag 20 oktober 2010 23:25 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook pizza gegeten. En die grote kerstboom in het midden rond kerst.
Heb er nu al zin in.Ben jaloers op jullie dat jullie daar wonen.
quote:Vast heel duur om er te wonen.Op woensdag 20 oktober 2010 23:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, die oplopende trappen ook in het midden. Damn dat zou ik ook wel in mn toekomstige huis willen hebben![]()
En je bent welkom om hier te wonen hoorPlek zat.
quote:Dat mag wel in de OP jaOp vrijdag 22 oktober 2010 00:08 schreef kalinhos het volgende:
1 tip voor iedereen hier: GA NOOIT, maar dan ook NOOOIT, met een bus naar Londen. Een 11 uur durende hel!
quote:Voor die fietsen betaal je een fee per dag/week/maand/jaar, die je recht geeft op gebruik (volgens mij £45 per jaar) en dan vervolgens is het eerste half uur elke keer gratis, geloof ik. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, heb mijn eigen lekkere fietsje.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:08 schreef kalinhos het volgende:
en terug van Londen:D
1e x dat ik er was. Aangekomen om 07.45 in de morgen. Wat vrienden opgezocht en rond 13.00 was het hele ploegje compleet. Rond 21.00 (denk ik) ging bij mij het lichtje van de herinnering uit en kan ik me niks meer herinneren. Ik weet dat we begonnen in een barretje in Camden en dat het daarna een redelijk zwart gat in mijn geheugen is. Ben nog altijd verbaasd dat ik totaal van de kaart in 1x de route naar mijn hostel, in King's Cross, gevonden heb. Dag erna in de avond weer naar huis dus feitelijk heb ik weinig van Londen gezien, maar het was het waard.
Die fietsen die je overal zie he...kan je die gratis huren als je steeds maar 10 minuten fietst?
1 tip voor iedereen hier: GA NOOIT, maar dan ook NOOOIT, met een bus naar Londen. Een 11 uur durende hel!
quote:Ik heb toen een straat verder gezeten, op Devonshire Terrace.Op woensdag 20 oktober 2010 23:15 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb een appartement geboekt bij Paddington station. Op Gloucester Terrace. 3 Nachten, 111 Pond per persoon. Tot nu heb ik elke keer bij Hyde Park in de buurt gezeten.Top plek.
En ik kom ook steeds bij Whiteleys.![]()
quote:Portobello road iig. niet. Sowieso is Notting Hill in het weekend niks. Het is daar in het weekend gewoon drukker dan tijdens de spits door de week in metroOp zaterdag 23 oktober 2010 11:05 schreef KingLysandus het volgende:
Weten de lokale Fok!kers nog een markt die het waard is om te bezoeken?![]()
Portobello Road, Brick Lane of Petticoat Lane?? Of een ander?
[ afbeelding ]
quote:Notting Hill is niet gehyped, best leuke buurtOp zaterdag 23 oktober 2010 17:47 schreef DUK het volgende:
Portobello Road en Notting Hill in het algemeen is IMO een beetje gehyped.
Borough Market is erg leuk daarentegen.
quote:Imperial war musuem in Lambeth? BFI IMAX filmpje pakken? Die grote ronde ton.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:59 schreef KingLysandus het volgende:
Weten jullie nog meer te doen? Big Ben en zo heb ik al vaak genoeg gezien.
Iets dat minder toeristisch is maar wel leuk.
quote:Mja, je hebt in Londen een overrated NL bar. Volgens mij kon je daar frikandellen eten. Genaamd de hems. Ik vond Windsor castle persoonlijk niets, misschien sommige hier wel?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:33 schreef KingLysandus het volgende:
Frikandel in London?![]()
Ik zie dat jullie ook in het kaaskoppen forum komen.
Is Windsor Castle leuk? Stonehenge lijkt me niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |