abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87771037
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Bizar duur die hotel op Gloucester ofzo:p
Ik weet niet welk hotel je bedoelt, er zijn erg veel hotels, dus lijkt me sterk dat ze allemaal niet te betalen zijn.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_87771084
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik weet niet welk hotel je bedoelt, er zijn erg veel hotels, dus lijkt me sterk dat ze allemaal niet te betalen zijn.
Op booking.com zijn alle hotels in South Kensington boven de 300 euro voor 2 nachten
pi_87771296
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Op booking.com zijn alle hotels in South Kensington boven de 300 euro voor 2 nachten
Dat geloof ik graag, maar dat ben je in Londen sowieso snel kwijt voor 2 nachten. Goedkoper wordt het met hostels enzo.
pi_87771332
Ik heb ook wel wat hotels gevonden voor eurotje of 140. Ik moet alleen ff kijken hoe het met die locaties zit. Dus ik ga nog ff zoeken thanks voor je info:)
pi_87776531
Ik heb een appartement geboekt bij Paddington station. Op Gloucester Terrace. 3 Nachten, 111 Pond per persoon. Tot nu heb ik elke keer bij Hyde Park in de buurt gezeten. ^O^ Top plek.

En ik kom ook steeds bij Whiteleys. :Y)
----
pi_87776762
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:15 schreef KingLysandus het volgende:
Ik heb een appartement geboekt bij Paddington station. Op Gloucester Terrace. 3 Nachten, 111 Pond per persoon. Tot nu heb ik elke keer bij Hyde Park in de buurt gezeten. ^O^ Top plek.

Nice, woon zelf ook in de buurt van Hyde Park. Toffe buurt! ^O^ Alles een paar km rondom hyde park is top! Fijn s'ochtends hardlopen door het park.

En ik ben in mijn eerste 2 jaren vaak in Whiteleys geweest. Altijd geshopt bij de M&S bij de ingang, vaak met vrienden gegeten bij de pizzeria boven, die is echt lekker :9 en daarna filmpje meepakken bij Odeon.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87776940
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nice, woon zelf ook in de buurt van Hyde Park. Toffe buurt! ^O^ Alles een paar km rondom hyde park is top! Fijn s'ochtends hardlopen door het park.

En ik ben in mijn eerste 2 jaren vaak in Whiteleys geweest. Altijd geshopt bij de M&S bij de ingang, vaak met vrienden gegeten bij de pizzeria boven, die is echt lekker :9 en daarna filmpje meepakken bij Odeon.
Daar heb ik ook pizza gegeten. En die grote kerstboom in het midden rond kerst.
Heb er nu al zin in. *O* Ben jaloers op jullie dat jullie daar wonen. -O-
----
pi_87777197
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:25 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Daar heb ik ook pizza gegeten. En die grote kerstboom in het midden rond kerst.
Heb er nu al zin in. *O* Ben jaloers op jullie dat jullie daar wonen. -O-
Ja, die oplopende trappen ook in het midden. Damn dat zou ik ook wel in mn toekomstige huis willen hebben :P

En je bent welkom om hier te wonen hoor ;) Plek zat.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_87777309
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja, die oplopende trappen ook in het midden. Damn dat zou ik ook wel in mn toekomstige huis willen hebben :P

En je bent welkom om hier te wonen hoor ;) Plek zat.
Vast heel duur om er te wonen.
----
pi_87816776
en terug van Londen :D:D
1e x dat ik er was. Aangekomen om 07.45 in de morgen. Wat vrienden opgezocht en rond 13.00 was het hele ploegje compleet. Rond 21.00 (denk ik) ging bij mij het lichtje van de herinnering uit en kan ik me niks meer herinneren. Ik weet dat we begonnen in een barretje in Camden en dat het daarna een redelijk zwart gat in mijn geheugen is. Ben nog altijd verbaasd dat ik totaal van de kaart in 1x de route naar mijn hostel, in King's Cross, gevonden heb. Dag erna in de avond weer naar huis dus feitelijk heb ik weinig van Londen gezien, maar het was het waard.

Die fietsen die je overal zie he...kan je die gratis huren als je steeds maar 10 minuten fietst?

1 tip voor iedereen hier: GA NOOIT, maar dan ook NOOOIT, met een bus naar Londen. Een 11 uur durende hel!
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_87818817
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:08 schreef kalinhos het volgende:
1 tip voor iedereen hier: GA NOOIT, maar dan ook NOOOIT, met een bus naar Londen. Een 11 uur durende hel!
Dat mag wel in de OP ja ;)
pi_87820562
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:08 schreef kalinhos het volgende:
en terug van Londen :D:D
1e x dat ik er was. Aangekomen om 07.45 in de morgen. Wat vrienden opgezocht en rond 13.00 was het hele ploegje compleet. Rond 21.00 (denk ik) ging bij mij het lichtje van de herinnering uit en kan ik me niks meer herinneren. Ik weet dat we begonnen in een barretje in Camden en dat het daarna een redelijk zwart gat in mijn geheugen is. Ben nog altijd verbaasd dat ik totaal van de kaart in 1x de route naar mijn hostel, in King's Cross, gevonden heb. Dag erna in de avond weer naar huis dus feitelijk heb ik weinig van Londen gezien, maar het was het waard.

Die fietsen die je overal zie he...kan je die gratis huren als je steeds maar 10 minuten fietst?

Voor die fietsen betaal je een fee per dag/week/maand/jaar, die je recht geeft op gebruik (volgens mij £45 per jaar) en dan vervolgens is het eerste half uur elke keer gratis, geloof ik. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, heb mijn eigen lekkere fietsje.
pi_87822135
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:15 schreef KingLysandus het volgende:

Ik heb toen een straat verder gezeten, op Devonshire Terrace.

Gave buurt inderdaad! Lekker centraal en de tube is 5 min lopen :)
pi_87861273
Weten de lokale Fok!kers nog een markt die het waard is om te bezoeken? :)

Portobello Road, Brick Lane of Petticoat Lane?? Of een ander?

----
pi_87861994
Ligt eraan waar je naar op zoek bent, maar mijn favoriet is al jaren de Borough Market. De beste markt voor voedsel, maar ook voor een beetje slenteren en stalletjes kijken.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:15:31 #191
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_87862722
Wat Drive-r zegt en:

Greenwich Market, Blackheath Farmers' Market en natuurlijk alle 'normale' markten.

reset
pi_87864113
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:05 schreef KingLysandus het volgende:
Weten de lokale Fok!kers nog een markt die het waard is om te bezoeken? :)

Portobello Road, Brick Lane of Petticoat Lane?? Of een ander?

[ afbeelding ]
Portobello road iig. niet. Sowieso is Notting Hill in het weekend niks. Het is daar in het weekend gewoon drukker dan tijdens de spits door de week in metro :')

Mocht je er toch heen gaan dan kan ik je adviseren wat te eten bij Manzara. Klein pitoresk turks restaurant waar ik vaak pizza's vandaan haal. 4.45 pond per pizza, en ze worden voor je neus klaar gemaakt en erg snel klaar. Als je 2 pizza's haalt krijg je de 3e gratis.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:31:22 #193
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_87864514
Hier een flinke lijst met markten hoewel deze niet volledig is: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_markets_in_London
reset
pi_87871926
Portobello Road en Notting Hill in het algemeen is IMO een beetje gehyped.

Borough Market is erg leuk daarentegen.
pi_87872158
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 17:47 schreef DUK het volgende:
Portobello Road en Notting Hill in het algemeen is IMO een beetje gehyped.

Borough Market is erg leuk daarentegen.
Notting Hill is niet gehyped, best leuke buurt 8-) . Portobello is in die zin wel gehyped. Drama is dat :{

Uiteraard ben ik bevooroordeeld omdat ik meer dan 2 jaar in NH heb gezeten :7
pi_87872489
Ik heb eindelijk geboekt, het is dit hotel geworden:

http://www.booking.com/ho(...)a.nl.html?aid=311093;label=hotel-102970-gb-KnxCmnLZWxFTe9DW9RErigS3728026254;ws=&gclid=CIOQv_qu6aQCFUY-3god3BJf2Q

Bij weekendjeweg veel goedkoper kunnen vinden nog. Lijkt mij een perfecte locatie?
pi_87880698
Weten jullie nog meer te doen? Big Ben en zo heb ik al vaak genoeg gezien.

Iets dat minder toeristisch is maar wel leuk.
----
pi_87881146
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:59 schreef KingLysandus het volgende:
Weten jullie nog meer te doen? Big Ben en zo heb ik al vaak genoeg gezien.

Iets dat minder toeristisch is maar wel leuk.
Imperial war musuem in Lambeth? BFI IMAX filmpje pakken? Die grote ronde ton.
Frikandel eten bij de Hems? Urban golf in Londen?
pi_87881604
Frikandel in London? :D

Ik zie dat jullie ook in het kaaskoppen forum komen.

Is Windsor Castle leuk? Stonehenge lijkt me niets.
----
pi_87881847
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:33 schreef KingLysandus het volgende:
Frikandel in London? :D

Ik zie dat jullie ook in het kaaskoppen forum komen.

Is Windsor Castle leuk? Stonehenge lijkt me niets.
Mja, je hebt in Londen een overrated NL bar. Volgens mij kon je daar frikandellen eten. Genaamd de hems. Ik vond Windsor castle persoonlijk niets, misschien sommige hier wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')