Bel ze gewoon even op. Waarom wil je uberhaupt eigenlijk niet gewoon met de trein via de tunnel?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:17 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand mij vertellen of (en zo ja waar) het mogelijk is via de Nederlandse site van Stenaline Trein + Ferry vanuit Londen naar Hoek v Holland te boeken? Op de .co.uk versie kan het wel, daar hebben ze echter geen iDeal.
Niet echt een reden voor, dat willen we gewoonquote:Op donderdag 16 september 2010 09:32 schreef Drive-r het volgende:
Om maar te starten met de sluitpost van vorig topic....
[..]
Bel ze gewoon even op. Waarom wil je uberhaupt eigenlijk niet gewoon met de trein via de tunnel?
Als je belt krijg je een reserveringsnummer, dan kun je het geld "ouderwets" overschrijven. Toen ik nog geen CC had deed ik het ook op die manier. Je krijgt btw geen bevestiging dat het betaald is, om dat te checken zul je dan nogmaals moeten bellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:17 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand mij vertellen of (en zo ja waar) het mogelijk is via de Nederlandse site van Stenaline Trein + Ferry vanuit Londen naar Hoek v Holland te boeken? Op de .co.uk versie kan het wel, daar hebben ze echter geen iDeal.
Om een keer op een ferry te zitten ofzo? Ik vind het niet echt een aanrader, dat is het enige. De trein via de tunnel is ook vrij goedkoop (vaak 50 euro) en scheelt je volgens mij wel wat tijd. Maar goed, een andere ervaring natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet echt een reden voor, dat willen we gewoon
Ik had btw deze niet gezien, keek hier en daar stond steeds geen nieuwe dus had er zelf maar een gemaakt.
Met zo'n username is het nog een wonder dat je mag werken morgen!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef Public_NME het volgende:
Onze vriend de paus staat morgen voor de deur. Op Zaterdag doet hij een mis in Westminster Cathedral, en dat is recht tegenover mijn werk. (en ik moet werken!) Gelukkig start ik al om 06.30u dus het zal wel meevallen qua drukte. Wel mag er zo'n beetje niemand ons gebouw in omdat je een perfect snipershot hebt op de kerk...
50 euro enkel of retour? Ik kom voor de shuttle namelijk niet lager dan 113 euro retour en 71 euro met de boot, ook retour.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Om een keer op een ferry te zitten ofzo? Ik vind het niet echt een aanrader, dat is het enige. De trein via de tunnel is ook vrij goedkoop (vaak 50 euro) en scheelt je volgens mij wel wat tijd. Maar goed, een andere ervaring natuurlijk.
Dat was 50 enkel, maar je kunt goedkoper uitkomen. Volgens mij komt mijn familie binnenkort voor 80 euro retour.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
50 euro enkel of retour? Ik kom voor de shuttle namelijk niet lager dan 113 euro retour en 71 euro met de boot, ook retour.
Sorry, ik doelde op de trein via de tunnel. Ik ken niemand die ooit de ferry+trein gedaan heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
Weet je waar zij dat geboekt hebben? Er zijn zoveel van die websites waar je overtochten (ferry en shuttle) kan boeken dat ik door de bomen het bos niet meer zie qua betrouwbaarheid. Via ferrysavers.com zit ik nu op 113 euro voor de shuttle.
Gewoon nshispeed.nl.quote:
Waar werk je dan? Ik werk op 80 Victoria street...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef Drive-r het volgende:
Goed dat je het zegt, ga ik morgen ook maar wat vroeger naar werk. Jij werkt trouwens niet al te ver bij ons vandaan!
Wat dacht je ervan eens op de site van Fulham en Westham te kijkenquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef RicoSteinmann het volgende:
Ik wil rond de Kerst met wat vrienden een voetbal-midweek naar Londen en daar Fulham - West Ham (25/12) en Tottenham-Newcastle dan wel West Ham - Everton(28/12) bezoeken. Kan iemand me vertellen hoe we het best aan kaarten hiervoor kunnen komen? En vanaf wanneer de verkoop begint?
Daarnaast zijn we ook nog op zoek naar een goede verblijfplaats. Is de omgeving Kensington goed te doen?
Datum voor verkoop kun je op de verschillende websites vinden. Rond die datum zouden kaarten ook niet zo'n probleem moeten zijn, volgens mij. Gewoon tegen die tijd proberen en anders gaan beunen via 3e personen. Beste kans maak je nog als je nu lid wordt bij een club, zodat je eerder kaarten kunt kopen en dus dankzij die voorrang meer kans maakt. Kost je iets van 25 pond ofzo, gok ik.quote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef RicoSteinmann het volgende:
Ik wil rond de Kerst met wat vrienden een voetbal-midweek naar Londen en daar Fulham - West Ham (25/12) en Tottenham-Newcastle dan wel West Ham - Everton(28/12) bezoeken. Kan iemand me vertellen hoe we het best aan kaarten hiervoor kunnen komen? En vanaf wanneer de verkoop begint?
Daarnaast zijn we ook nog op zoek naar een goede verblijfplaats. Is de omgeving Kensington goed te doen?
Thanks, en is omgeving Kensington geschikt voor een hotel te zoeken?quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Datum voor verkoop kun je op de verschillende websites vinden. Rond die datum zouden kaarten ook niet zo'n probleem moeten zijn, volgens mij. Gewoon tegen die tijd proberen en anders gaan beunen via 3e personen. Beste kans maak je nog als je nu lid wordt bij een club, zodat je eerder kaarten kunt kopen en dus dankzij die voorrang meer kans maakt. Kost je iets van 25 pond ofzo, gok ik.
Ja, rond Gloucester Rd heb je aardig wat hotels in verschillende klasses.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
Thanks, en is omgeving Kensington geschikt voor een hotel te zoeken?
Niemand?quote:Op maandag 20 september 2010 10:48 schreef motherflocker het volgende:
Kent iemand de uitgaanstenten the roadhouse en Belushi's in London Bridge ?
is dat iets?
Wil je gewoon de bekende attracties zien?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:23 schreef firewirecable het volgende:
Heeft iemand algemene tips voor een 6 daagse city trip? (6-11 oct)
Ik weet verder helemaal niks van London moet ik zeggen, dus alles, naast de openingspost, is welkom
Haha, de eerste keer dat ik er kwam:quote:Op woensdag 22 september 2010 13:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Wil je gewoon de bekende attracties zien?
Tip: Kijk bij het oversteken beide kanten op. "Dutch pedestrians are worth double points" heb ik me lang geleden laten vertellen.
Zoals ik al zei: ik weet helemaal niks van london op de Gherkin tower en de Big Ben na.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Wil je gewoon de bekende attracties zien?
Tip: Kijk bij het oversteken beide kanten op. "Dutch pedestrians are worth double points" heb ik me lang geleden laten vertellen.
Het zou echt helpen als je iets specifieker bent... er zijn tenminste 6,000 restaurants in Londen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:01 schreef motherflocker het volgende:
Iemand dan een tip over een goed , maar betaalbaar restaurant?
Sophie's Steakhouse is top voor steaks en burgers en redelijk betaalbaar. Anders sushi bij Kulu Kulu, erg goeie sushi, maar niet de meest glamorous lokatie. Of gewoon fish en chips bij Rock & Sole Plaice, wederom wat grubby, maar bekend om goeie vis.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:06 schreef motherflocker het volgende:
Oke in de buurt van Covent Garden, beetje betaalbaar 15-20 pond maar wel binnen te houden.
Thanks! Vorige keer namelijk ernstig ziek geworden van een engels ontbijt in een toeristen tent , dus dat ga ik sowieso niet meer doenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Sophie's Steakhouse is top voor steaks en burgers en redelijk betaalbaar. Anders sushi bij Kulu Kulu, erg goeie sushi, maar niet de meest glamorous lokatie. Of gewoon fish en chips bij Rock & Sole Plaice, wederom wat grubby, maar bekend om goeie vis.
Verder veel toeristische shit die ik liever zou mijden. Je kunt altijd op ontdekkings-reis gaan in China Town (maar vermijd dan de standaard menu's) of Soho in lopen. Op Old Compton Street heb je voor weinig lekkere Thai bij Tuk Tuk Noodle Bar. Nou ja, zo kun je eindeloos door gaan. Londen heeft, in my humble opinion, veel meer goeie tenten voor weinig dan Nederland.
Rond Covent Garden zit je sowieso teveel in het centrum, dan is het altijd wel duur. Welke vliegveld vlieg je op bijvoorbeeld, kunnen we daar rekening mee houden.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Amun-Ra het volgende:
@ Drive-r ; Ik ben al een weekje ofzo hotels aan het bekijken welke ik (vooral) via googlen vindt. Een trip voor 4 dagen is gepland, 28-nov tot 01-dec aanstaande. Vlucht is geboekt( 58 euro 2 pers retour), maar wat betreft dat hotel....
dat wil dus nog niet echt helemaal lukken. Ik kan maar niet echt iets vinden wat betaalbaar is, een beetje redelijke locatie heeft, en geen commentaren in reviews/reizigersbeoordelingen an: "Dit nooit meer!!" etc - schrikt namelijk toch wel een beetje af. Je schreef hierboven dat je "vlakbij" de lion king werkt, heb je daar nog lokaal een goeie tip?
cheers, pal !
Richting Hyde Park kun je het beste zoeken in de buurt van Paddington of anders Earls Court/Gloucester Rd.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Amun-Ra het volgende:
We hebben Ryanair geboekt, stansted airport dus.
de express train vanuit stansted naar londen komt aan op liverpool st.
ergens daar in de buurt kán, maar meer richting hyde park zou idealer zijn
Nee, ik ken sowieso verdacht weinig hotels. Geen idee wat de prijzen zijn of hoe het hotel is, maar de lokatie is wel ok. Met een kwartiertje lopen zit je in de West End, da's dichtbij genoeg. De buurt zelf is niet bijzonder, maar ook zeker niet vervelend ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:58 schreef Amun-Ra het volgende:
wat ik veelal zie is het Royal National - ben je ermee bekend wellicht?
Welke campus? Ik zat in Moorgate jaren geleden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Jabberwocky het volgende:
Vandaag definitieve toelating gehad van Metropolitan University. Nu echt aftellen tot januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |