Ja hij wilt misschien dat zijn 'lijken' goed behandeld worden?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:22 schreef KlappernootatWork het volgende:
Lijkt me een vreemde theorie van die kroegeigenaar.
een begrafenisondernemer die zijn lijken afstoft..
ik wil dat ze in hun kist blijven liggenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja hij wilt misschien dat zijn 'lijken' goed behandeld worden?
Uhu. Miljarden ponden misschien wel, genoeg om een internationale corporatie op te starten, een eiland te kopen om vanuit daar zijn kloonleger te ontwikkelen om eerst de wereld en daarna het universum over te nemen. Of je overschat de 'waarde' van spookhuizen ietwat. Een pietsje maar.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef xChar het volgende:
Jah, en nu verdient de kroeg-eigenaar waarschijnlijk miljoenen eurotjes.
Pond in dit geval
Ja idd, iedereen wil nu iets komen drinken als de pub gesloten isquote:Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef jogy het volgende:
Of je overschat de 'waarde' van spookhuizen ietwat. Een pietsje maar.
quote:Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Cumbrian Newspapers.
Ga ik ook voor, zeker gezien het einde..quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:18 schreef heegenees het volgende:
Toch wel heel duidelijk een beestje op de lens.
Volgens mij staat Engeland vol met huizen waar het spookt, dus ik denk dat je er geen stuiver mee kunt verdienenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu. Miljarden ponden misschien wel, genoeg om een internationale corporatie op te starten, een eiland te kopen om vanuit daar zijn kloonleger te ontwikkelen om eerst de wereld en daarna het universum over te nemen. Of je overschat de 'waarde' van spookhuizen ietwat. Een pietsje maar.
Dat zou me niets verbazenquote:Op maandag 20 september 2010 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
Is de pub gebouwd op een oud indianenkerkhof?
Ik heb afgelopen weekend nog gespeeld met jouquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:25 schreef Oblivion het volgende:
Kan toch net zo goed een huisvrouw zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |