Doel je op mijn plaatje van het gezellige NL-communismequote:
denk t wel, want die doet t nietquote:Op donderdag 16 september 2010 10:34 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Doel je op mijn plaatje van het gezellige NL-communisme
Oh, maar dat is dan een browser/user-fail, want hier doet ie het primaquote:Op donderdag 16 september 2010 10:36 schreef BriaNL het volgende:
[..]
denk t wel, want die doet t niet
Niks mis met Chromequote:Op donderdag 16 september 2010 10:39 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh, maar dat is dan een browser/user-fail, want hier doet ie het prima![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon cool.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat communisme gewoon niet werkt.
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik spreek Russisch en kan het ook een beetje lezen,jaloers?
Nee.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef Pietepietje het volgende:
Anarchokapitalistische topickaap!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ROT OP DIT TOPIC DIENT ROOD GEKLEURD TE ZIJNquote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef Pietepietje het volgende:
Anarchokapitalistische topickaap!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat was die Mao toch een aardig gast eigenlijk. Hij kwam onder de mensen , hij ging wel eens zwemmen en hij hield van tuinieren.quote:
Daaromquote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
wat was die Mao toch een aardig gast eigenlijk. Hij kwam onder de mensen , hij ging wel eens zwemmen en hij hield van tuinieren.
jaquote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik spreek Russisch en kan het ook een beetje lezen,jaloers?
Waarom was hitler hier niet bij? Leek me toch van groot belang voor zijn gehele plan.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Molotov-Ribbentrop_Pact
En t.A.T.uquote:
CODquote:Op donderdag 16 september 2010 09:25 schreef Rectum het volgende:
Je vergeet het bazigste volkslied ooit.
Witte reusquote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef Onverlaatje het volgende:
[ afbeelding ]
"Witte Stalin-onze vriend van vaderland SSSR!"
Was Stalin een wasmiddel?
Okequote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
DIT TOPIC DIENT ROOD GEKLEURD TE ZIJN![]()
Nee gewoon een goed volkslied, kanker op met je codquote:
Het is toch USSR?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef Onverlaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet beter russisch leren lezen zeg.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef Onverlaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Ik moet beter russisch leren lezen zeg.
Niet beli maar veliki en niet druzhei maar druzby
Dus grote i.p.v. witte en druzby is spandoek o.i.d.
ik moest lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |