Zal wel door de bos met haar komen waar dat ding niet voor gebouwd isquote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus een epileerapparaat gekregen. En die heb ik net voor het eerst gebruikt. Maar godskolereWat een helse dingen zijn dat!
ik weet niet waar duchess dat ding voor gebruikt, maar het hoort écht alleen op je benen (of armen, voor de liefhebber)quote:Op donderdag 16 september 2010 00:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal wel door de bos met haar komen waar dat ding niet voor gebouwd is
Als zij zo'n ding heeftquote:Op donderdag 16 september 2010 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet waar duchess dat ding voor gebruikt, maar het hoort écht alleen op je benen (of armen, voor de liefhebber)
Doet zeer he... en het vervelde is dat je pas na een paar maanden merkt dat de haren echt langer weg blijven.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus een epileerapparaat gekregen. En die heb ik net voor het eerst gebruikt. Maar godskolereWat een helse dingen zijn dat!
Is inderdaad erg, maar als je het na de eerste vreselijke keer bijhoudt, is het wel te hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Citrix in inderdaad bedacht om de levensverwachting van zowel de IT-er als de gebruiker naar beneden bij te kunnen stellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:17 schreef r8ality het volgende:
- Ik heb geen zin
- KutCitrix zorgt voor kutproblemen die er niet zouden zijn zonder Citrix![]()
- Ik heb honger
- Ik heb zin om met de auto ergens naartoe te rijden
- En te slapen
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:09 schreef Inu het volgende:
Vrije ochtend
Gister naar Josh Ritter geweest, die vent is echt te eng blij
quote:Zijn stijl is een menging van folk en ballades
En toen zat mijn snoepje tegen de monitorquote:
Tell me something I don't know.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:29 schreef febster het volgende:
Citrix is echt de hel op aarde. En traaaagggg.
Hij had zelfs zn meisjeself meegenomenquote:
Dan hebben ze flink hun best gedaan als de bas sistquote:
Drugsgebruikersquote:
*bacillen inademt zodat ie thuis kan blijvenquote:
Juup, geef Artic z'n account eens terugquote:Op donderdag 16 september 2010 11:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan hebben ze flink hun best gedaan als de bas sist
Dan wordt het weinig gebruiktquote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef ArTiC het volgende:
Wij hebben zelden problemen met citrix trouwens.
Als je niet zo'n lelijk wijf was zou ik je tongzoenenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
*bacillen inademt zodat ie thuis kan blijven.
Gewoon veel 3FM luisteren, Gerard Ekdom is de koning van de woordgarpjesquote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Juup, geef Artic z'n account eens terug.
ik heb iig meer tieten dan Inuquote:Op donderdag 16 september 2010 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je niet zo'n lelijk wijf was zou ik je tongzoenen
3FM is voor hippies.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon veel 3FM luisteren, Gerard Ekdom is de koning van de woordgarpjes
Toch zou ik liever Inu zoenen...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
ik heb iig meer tieten dan Inu.
Disclaimer: grapje, niet objectief vastgesteld. Uiteraard.
Ah, hetzelfde niveau als die deelnemer van Take me out:quote:Op donderdag 16 september 2010 11:16 schreef ArTiC het volgende:
Ik zie Gwen Stefanie?
Weet jij waar Guus Meewis?
Jij denk zeker dat je Steve Miller Band?
Heerlijk
Ik niet meerquote:Op donderdag 16 september 2010 11:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toch zou ik liever Inu zoenen...
Die komen ook van Ekdomquote:Op donderdag 16 september 2010 11:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde niveau als die deelnemer van Take me out:
- Ik denk dat ik vanavond bij Brad Pitt
- Ik maakte een grapje maar George snapte de Clooney.
Boeiendquote:
Gewoon F5'enquote:Op donderdag 16 september 2010 11:24 schreef FUFR het volgende:
welja! nu ook al reclame op joeptjoep!
ah, die staat idd uit ziet ikquote:Op donderdag 16 september 2010 11:28 schreef r8ality het volgende:
Welk gedeelte van FireFox + Adblock Plus snappen jullie niet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |