Zal wel door de bos met haar komen waar dat ding niet voor gebouwd isquote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus een epileerapparaat gekregen. En die heb ik net voor het eerst gebruikt. Maar godskolereWat een helse dingen zijn dat!
ik weet niet waar duchess dat ding voor gebruikt, maar het hoort écht alleen op je benen (of armen, voor de liefhebber)quote:Op donderdag 16 september 2010 00:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal wel door de bos met haar komen waar dat ding niet voor gebouwd is
Als zij zo'n ding heeftquote:Op donderdag 16 september 2010 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet waar duchess dat ding voor gebruikt, maar het hoort écht alleen op je benen (of armen, voor de liefhebber)
Doet zeer he... en het vervelde is dat je pas na een paar maanden merkt dat de haren echt langer weg blijven.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus een epileerapparaat gekregen. En die heb ik net voor het eerst gebruikt. Maar godskolereWat een helse dingen zijn dat!
Is inderdaad erg, maar als je het na de eerste vreselijke keer bijhoudt, is het wel te hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Citrix in inderdaad bedacht om de levensverwachting van zowel de IT-er als de gebruiker naar beneden bij te kunnen stellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:17 schreef r8ality het volgende:
- Ik heb geen zin
- KutCitrix zorgt voor kutproblemen die er niet zouden zijn zonder Citrix![]()
- Ik heb honger
- Ik heb zin om met de auto ergens naartoe te rijden
- En te slapen
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:09 schreef Inu het volgende:
Vrije ochtend
Gister naar Josh Ritter geweest, die vent is echt te eng blij
quote:Zijn stijl is een menging van folk en ballades
En toen zat mijn snoepje tegen de monitorquote:
Tell me something I don't know.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:29 schreef febster het volgende:
Citrix is echt de hel op aarde. En traaaagggg.
Hij had zelfs zn meisjeself meegenomenquote:
Dan hebben ze flink hun best gedaan als de bas sistquote:
Drugsgebruikersquote:
*bacillen inademt zodat ie thuis kan blijvenquote:
Juup, geef Artic z'n account eens terugquote:Op donderdag 16 september 2010 11:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan hebben ze flink hun best gedaan als de bas sist
Dan wordt het weinig gebruiktquote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef ArTiC het volgende:
Wij hebben zelden problemen met citrix trouwens.
Als je niet zo'n lelijk wijf was zou ik je tongzoenenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
*bacillen inademt zodat ie thuis kan blijven.
Gewoon veel 3FM luisteren, Gerard Ekdom is de koning van de woordgarpjesquote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Juup, geef Artic z'n account eens terug.
ik heb iig meer tieten dan Inuquote:Op donderdag 16 september 2010 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je niet zo'n lelijk wijf was zou ik je tongzoenen
3FM is voor hippies.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon veel 3FM luisteren, Gerard Ekdom is de koning van de woordgarpjes
Toch zou ik liever Inu zoenen...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
ik heb iig meer tieten dan Inu.
Disclaimer: grapje, niet objectief vastgesteld. Uiteraard.
Ah, hetzelfde niveau als die deelnemer van Take me out:quote:Op donderdag 16 september 2010 11:16 schreef ArTiC het volgende:
Ik zie Gwen Stefanie?
Weet jij waar Guus Meewis?
Jij denk zeker dat je Steve Miller Band?
Heerlijk
Ik niet meerquote:Op donderdag 16 september 2010 11:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toch zou ik liever Inu zoenen...
Die komen ook van Ekdomquote:Op donderdag 16 september 2010 11:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde niveau als die deelnemer van Take me out:
- Ik denk dat ik vanavond bij Brad Pitt
- Ik maakte een grapje maar George snapte de Clooney.
Boeiendquote:
Gewoon F5'enquote:Op donderdag 16 september 2010 11:24 schreef FUFR het volgende:
welja! nu ook al reclame op joeptjoep!
ah, die staat idd uit ziet ikquote:Op donderdag 16 september 2010 11:28 schreef r8ality het volgende:
Welk gedeelte van FireFox + Adblock Plus snappen jullie niet?.
Sinds wanneer hebben vrouwen daar iets over te zeggen?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:40 schreef Inu het volgende:
Ik wil met geen van jullie beiden zoenen
Sinds 1921 ongeveerquote:Op donderdag 16 september 2010 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen daar iets over te zeggen?
Daar was ik niet bijquote:
quote:
Tot?quote:
Funf. Project is 36 uur. R8 krijgt er 40 betaaldquote:
- Dat is midden in de nachtquote:Op donderdag 16 september 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Kan je dan niet beter van 7:15 tot drei werken?
Getrouwde vrouwen pas sinds 1958.quote:
En binnen het huwelijk vanaf 1983 geloof ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen pas sinds 1958.
Dat je nog niet kon scheiden als je helemaal gek werd van je partner? En je tot je dood zonder sex moest als partnerlief dat besloot.quote:
Wat is er in '83 precies veranderd dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
En binnen het huwelijk vanaf 1983 geloof ik.
Je snapt natuurlijk wel welke reactie de heren uit dit topic hierop gaan geven?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat je nog niet kon scheiden als je helemaal gek werd van je partner? En je tot je dood zonder sex moest als partnerlief dat besloot.
Das nu nog steedsquote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat is er in '83 precies veranderd dan?
Ik weet wel dat getrouwde vrouwen tot 1958 handelingsonbekwaam waren en dus -bijvoorbeeld- geen grote aankopen mochten doen zonder toestemming van hun man!
quote:
Sinds wanneer mag jij wat zeggen? Terug naar de keuken svp.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom word je geen cabaretier? Je bent geweldig!
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag jij wat zeggen? Terug naar de keuken svp.
houd eens op met dat gemoppiequote:Op donderdag 16 september 2010 13:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel welke reactie de heren uit dit topic hierop gaan geven?
Toen werd verkrachting binnen het huwelijk strafbaar gesteld.Toen heeft een rechter voor het eerst een getrouwde man die zijn vrouw verkrachtte veroordeeld. En de definitie van verkrachting is het iets binnenbrengen in iemands lichaam tegen zijn wil, of met geweld o.i.d. Dus een tongzoen valt daar ook onder. Daarvoor was het zo dat verkrachting binnen het huwelijk niet bestond volgens de wet.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat is er in '83 precies veranderd dan?
Ik weet wel dat getrouwde vrouwen tot 1958 handelingsonbekwaam waren en dus -bijvoorbeeld- geen grote aankopen mochten doen zonder toestemming van hun man!
*kijkt eerst onschuldigquote:
helemaal waar, maar dan nog.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel welke reactie de heren uit dit topic hierop gaan geven?
Ah, ok. Ik wist niet dat dat pas sinds '83 was!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Toen werd verkrachting binnen het huwelijk strafbaar gesteld.Toen heeft een rechter voor het eerst een getrouwde man die zijn vrouw verkrachtte veroordeeld. En de definitie van verkrachting is het iets binnenbrengen in iemands lichaam tegen zijn wil, of met geweld o.i.d. Dus een tongzoen valt daar ook onder. Daarvoor was het zo dat verkrachting binnen het huwelijk niet bestond volgens de wet.
Zit je tegenwoordig op de pabo?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik wist niet dat dat pas sinds '83 was!Dacht dat ze dat soort dingen dan ook in '58 wel ff goed geregeld hadden.
![]()
Grappig trouwens dat er mensen zijn die roepen dat moslims 500 jaar op ons achterlopen, terwijl dat in de praktijk dus maar een jaar of 50 is.![]()
Dat was heel bizar. Maar het komt omdat scheidingen pas een redelijk nieuwe ontwikkeling is. De reden dat die man veroordeeld kon worden is omdat het stel al gescheiden leefden en daarom de rechter het stel als gescheiden/niet getrouwd kon zien en de man als 'niet echtgenoot' veroordeelde.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik wist niet dat dat pas sinds '83 was!Dacht dat ze dat soort dingen dan ook in '58 wel ff goed geregeld hadden.
![]()
Grappig trouwens dat er mensen zijn die roepen dat moslims 500 jaar op ons achterlopen, terwijl dat in de praktijk dus maar een jaar of 50 is.![]()
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, ff boodschappen doen voor t avondeten.
Graag gedaan. Ik vertrek niet graag zonder dat het hele interwebs weet wat ik ga doen. Stel je voor dat ze me missen.quote:
Gordelroos in je bek? Dat komt toch normaliter op je huid buiten opzetten?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:18 schreef Levitation het volgende:
Ik heb pijn in m'n bek.
Dacht dat die gordelroos toch wel op een dag vanzelf over zou gaan.We zitten al in week 8.
Begin toch te denken dat het geen gordelroos is maar een kaakontsteking.![]()
Toch maar weer ff een date met de dokter regelen. En eventueel de tandenbeul.
![]()
De pijn bij gordelroos zit in je huid, niet zozeer er op. Wel als je zweren krijgt, maar de pijn van de gordelroos zelf zit dus dieper.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gordelroos in je bek? Dat komt toch normaliter op je huid buiten opzetten?
Dat is wel minder. Heb je als kind trouwens waterpokken gehad?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
De pijn bij gordelroos zit in je huid, niet zozeer er op. Wel als je zweren krijgt, maar de pijn van de gordelroos zelf zit dus dieper.
Mijn hele wang doet pijn, en eerder liep het nog veel verder door. Op vakantie kon ik rechts amper mijn haar borstelen omdat mijn hoofdhuid zo'n pijn deed.
Maar nu lijkt het toch verrekes veel op een kaakontsteking, koelen verlicht enorm en de pijn lijkt nu meer in mijn kaak te zitten dan in mijn wang.
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:34 schreef ArTiC het volgende:
Firefox
Al tijden geen fijne browser meer.
Wat een pokkenkind was het dan.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is wel minder. Heb je als kind trouwens waterpokken gehad?
Moet iemand het werk doenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:16 schreef r8ality het volgende:
Ah, de topicpostreviewer is weer wakker.
Ja, maar daar kwam ik goed mee weg. Ik schijn echt maar 3 plekjes te hebben gehad, terwijl mijn broer helemaal onder zat. Tot onder zijn voeten.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is wel minder. Heb je als kind trouwens waterpokken gehad?
Ja of niet dus. Als je wat zwaardere antilichamen had gebouwd tegen waterpokken had je nu geen last van gordelroosquote:Op donderdag 16 september 2010 15:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar daar kwam ik goed mee weg. Ik schijn echt maar 3 plekjes te hebben gehad, terwijl mijn broer helemaal onder zat. Tot onder zijn voeten.
Had ik maar antir8alitylichamenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja of niet dus. Als je wat zwaardere antilichamen had gebouwd tegen waterpokken had je nu geen last van gordelroos.
Dat zouden iig zware zijn geweestquote:
Volgens mij kun je alleen gordelroos krijgen als je ooit waterpokken hebt gehad. Het virus blijft namelijk sluimeren en wordt dan weer actief. Dan zou je toch juist zeggen dat hoe heftiger je het hebt gehad, hoe groter de kans is dat het terugkomt? Maarja, virussen snap ik toch nooit wat van. Bacterieën zijn tenminste gewoon beestjes die je dood kunt maken, is een stuk overzichtelijker.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja of niet dus. Als je wat zwaardere antilichamen had gebouwd tegen waterpokken had je nu geen last van gordelroos.
Ja precies. Het feit dat je dus maar een paar plekjes pokken hebt gehad is omdat het virus niet zo hard heeft toegeslagen, ergo niet zoveel antilichamen nodig om het virus aan te pakken. En daarom heb je nu gordelroosquote:Op donderdag 16 september 2010 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen gordelroos krijgen als je ooit waterpokken hebt gehad. Het virus blijft namelijk sluimeren en wordt dan weer actief. Dan zou je toch juist zeggen dat hoe heftiger je het hebt gehad, hoe groter de kans is dat het terugkomt? Maarja, virussen snap ik toch nooit wat van. Bacterieën zijn tenminste gewoon beestjes die je dood kunt maken, is een stuk overzichtelijker.
Ben je soms jaloers dat ik dat zo goed kan?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:43 schreef ArTiC het volgende:
Zweedse stemmetjes in mijn hoofd: Vïngærøn! Vïngærøn!
Nee maar gisteren zei iemand dat je met je handen geen vrouw kon bevredigen. Ik denk ik steun je ffquote:Op donderdag 16 september 2010 15:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ben je soms jaloers dat ik dat zo goed kan?
Als het geen rottende kaak is zoals bij SQ.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja precies. Het feit dat je dus maar een paar plekjes pokken hebt gehad is omdat het virus niet zo hard heeft toegeslagen, ergo niet zoveel antilichamen nodig om het virus aan te pakken. En daarom heb je nu gordelroos.
XP. Da's zo 2001.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
IE9 werkt niet op XP, das mooi, want ik gebruik mozilla
ik gebruik dat nog gewoon hoor, op het werk.quote:
Je hebt nog geen klachten van collega's en van V. gekregen dat je uit de buurt moet blijven?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als het geen rottende kaak is zoals bij SQ.
V zit in Korea (onee, in het vliegtuig), als hij het op die afstand kan ruiken moet ik me inderdaad zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt nog geen klachten van collega's en van V. gekregen dat je uit de buurt moet blijven?
Als ie straks thuiskomt en hij gaat meteen van z'n stokkie komt het niet omdat hij oververmoeid is he...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
V zit in Korea (onee, in het vliegtuig), als hij het op die afstand kan ruiken moet ik me inderdaad zorgen gaan maken.
Is dat dan wel van de honger?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als ie straks thuiskomt en hij gaat meteen van z'n stokkie komt het niet omdat hij oververmoeid is he...
Het kan allemaal...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dat dan wel van de honger?
Of omdat hij mijn nieuwe kapsel nix vindt.![]()
Nog niet, ga zo naar de kapper.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het kan allemaal...
Heb je een nieuw kapsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
En wat ben je allemaal van plan dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog niet, ga zo naar de kapper.
In 't Look bij AH. Is lekker dichtbij en tot 20u open.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En wat ben je allemaal van plan dan?
Kapper in Veldhoven?
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef Levitation het volgende:It takes one to know oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
Ik denk dat als iemand stikt dat ie het zelf wel merktquote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
V zit in Korea (onee, in het vliegtuig), als hij het op die afstand kan ruiken moet ik me inderdaad zorgen gaan maken.
En mijn collega's? Tja. We hadden laatst een sessie over feedback geven. Daarin kwam de hypothetische vraag ter sprake: "Wat zou jij doen als een collega stikt, hoe vertel je die collega dat?" en wij antwoordden daar anoniem op "Dat zeggen we niet".Dus op mijn collega's reken ik ook niet.
![]()
Aha, die naast de vettent?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
In 't Look bij AH. Is lekker dichtbij en tot 20u open.
Meer spijkerbroeken kopenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand stikt dat ie het zelf wel merkt
Al mn favo kleren gaan kapotMn broekzak is losgekomen en nu is de naad eronder meegekomen
Heb het maar ff met wat veiligheidsspelden aan elkaar geknoopt, maar toch niet zo'n heel prettig idee dat de rest van de naad ook zo los kan gaan zitten
En nee, het is niet omdat ik te dik ben, het is ws ook omdat ik de broek te vaak aan heb gehad en gewassen
Zou je zeggen, maar de ervaring leert dat dat niet het geval is.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef FUFR het volgende:
Levi, als je collega stikt, dan merkt ie dat toch zelf ook?
edit: Inu denkt er ook zo over
Zo groot is het er niet, dus ja.quote:
Dit is een pantalonquote:
Heb je het nu nog over stinken of heb je serieus iemand ooit gezien die niet merkt dat ie stikt?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou je zeggen, maar de ervaring leert dat dat niet het geval is.
Mijn baas vroeg gisteren aan mij of ik vond of zijn adem naar knoflook stonk. Ik kon niks ruiken dus ik heb eerlijk nee gezegd. (hij blies in mijn gezicht)quote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
En mijn collega's? Tja. We hadden laatst een sessie over feedback geven. Daarin kwam de hypothetische vraag ter sprake: "Wat zou jij doen als een collega stikt, hoe vertel je die collega dat?" en wij antwoordden daar anoniem op "Dat zeggen we niet".Dus op mijn collega's reken ik ook niet.
![]()
Nieuwsuurquote:Op donderdag 16 september 2010 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Komt het ook bij nova vanavond?
Uur en een kwartier met de trein als je n goeie verbinding hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef r8ality het volgende:
Ik moet dalijk naar Arnhem. Ik gok op anderhalf uur
.
Die hoofdredacteur wordt de volgende die ik ga interviewen.quote:
De eerste keer dat r8 met de trein zal gaan is als ie totaal gefaald heeft in de IT en conducteur geworden isquote:Op donderdag 16 september 2010 19:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Uur en een kwartier met de trein als je n goeie verbinding hebt.
Toch wel met een Brabantse tongval he?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:53 schreef febster het volgende:
[..]
Die hoofdredacteur wordt de volgende die ik ga interviewen.
ik denk dat joost zelfs nog liever werkloos isquote:Op donderdag 16 september 2010 19:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De eerste keer dat r8 met de trein zal gaan is als ie totaal gefaald heeft in de IT en conducteur geworden is
Correctie, de eerste keer dat r8 met de trein gaat is als ie meegesleurd wordt omdat ie voor een goederentrein naar Zweden gesprongen is.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat joost zelfs nog liever werkloos is
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Correctie, de eerste keer dat r8 met de trein gaat is als ie meegesleurd wordt omdat ie voor een goederentrein naar Zweden gesprongen is.
PVVerquote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef ArTiC het volgende:
Waarom is Friesland geen land?
Ik zeg: doen! Dubbel paspoort afpakken en uitzetten dat volk.
Arme kerel.quote:
wat zeg je nou dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Arme kerel.
Maar met de auto doe je er toch korter over?
Helmond Arnhem is ongeveer anderhalf uur.
Klopt, 3 jaar bij PVV gevoetbaldquote:
Pauper Volk Voetbal?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klopt, 3 jaar bij PVV gevoetbald
Peapark Voetbal Verenigingquote:
Ik bij VVAquote:Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klopt, 3 jaar bij PVV gevoetbald
Toen wist niemand buiten Venlo wie Geert Wilders was.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hebben ze daar allemaal zo'n geblondeerde nichten coupe?
De 8 jaar ervoor speelde ik bij HVV in de jeugd. Daar speelden we vrij hoog.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik bij VVA.
Verloren wekelijks met minimaal 4-0
Client zit standaard in Windows. Als je een server zoekt: die is er niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef Juup© het volgende:
Ik zoek simpele en goede VPN software voor WinXP en Win7. Iemand een suggestie?
Hmmm, dan zal ik maar eens gaan uitvogelen hoe die zooi werkt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Client zit standaard in Windows. Als je een server zoekt: die is er niet.
Eindelijk komen ze r8 ophalenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef amaranta het volgende:
godnodeju, er vliegt net of een ufo voorbij of een vliegtuig met disco aan boord, want dat waren wel erg veel lichtjes in de lucht...
(gisteren op de radio, een man die zei dat de buitenaardse wezens indmiddels al onder waren, en zij hebben er voor gezorgd dat de arde nog bestaat ivm moneculaire bladiebla)
Amen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef amaranta het volgende:
godnodeju, er vliegt net of een ufo voorbij of een vliegtuig met disco aan boord, want dat waren wel erg veel lichtjes in de lucht...
(gisteren op de radio, een man die zei dat de buitenaardse wezens indmiddels al onder waren, en zij hebben er voor gezorgd dat de arde nog bestaat ivm moneculaire bladiebla)
Ik snepte het alquote:
In welke film?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Antonio lijkt echt op Jhonny Depp zeg
Zou je mij eens moeten zienquote:Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
In welke film?
Of bedoel je niet Banderas?
Vind ze allebei heel fijn om naar te kijken.
Ik zal eens een tekening makenquote:
Doe ik maar niet want dan gaat hij mij in elkaar slaanquote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nou word ik wel nieuwsgierig... doe es pics posten. :p
En hard!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe ik maar niet want dan gaat hij mij in elkaar slaan
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:49 schreef Inu het volgende:
Ik heb nieuwe schoenenMoet nu alleen wel een paar weg doen van mezelf
Onzin. Server zit ook in Win7. En anders Google maar even op OpenVPN.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Client zit standaard in Windows. Als je een server zoekt: die is er niet.
is er weer nationaal dictee?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef FUFR het volgende:
„Vijftien jaar had de badkamer met de caravanafmetingen probleemloos dienstgedaan, de sporadisch gekneusde knie niet te na gesproken van wie zich, zijn toilet makend of zich scherend voor het lavabootje, te bruusk omdraaide en aan den lijve moest ervaren hoe gering de speling was gebleven tussen rand en wand.”
mooiste zin van het jaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is er weer nationaal dictee?
Oh zelfs ik snap emquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:03 schreef Juup© het volgende:
GADVER![]()
![]()
Een van de katten heeft naast de bak gescheten en de ander loopt het naar binnen. Krengen.
Bak was schoon dus waarom er naast gescheten werd weet ik niet, tijd voor drastische maatregelen
Ik heb het allemaal in een Billy staan en er is geen plek meerquote:
Als er iemand niet zweverig is is het hij welquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Job vriend van Inu, kunstenaars zijn vaak zweverige typetjes.
Tuurlijk, 2 uur slaap omdat je de hele nacht ligt te hoesten en stikt in je eigen snot is niks om je beroerd over te voelen. Net als dat je de afgelopen 2 dagen nog geen uur uit bed geweest bent.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maagzuur![]()
Enne, stel je niet aan!
dan moet je gaan stomen, hoestdrankje kopen en in bed blijven.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, 2 uur slaap omdat je de hele nacht ligt te hoesten en stikt in je eigen snot is niks om je beroerd over te voelen. Net als dat je de afgelopen 2 dagen nog geen uur uit bed geweest bent.
Slaappilletje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, 2 uur slaap omdat je de hele nacht ligt te hoesten en stikt in je eigen snot is niks om je beroerd over te voelen. Net als dat je de afgelopen 2 dagen nog geen uur uit bed geweest bent.
Wat denk je dat ik doe?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je gaan stomen, hoestdrankje kopen en in bed blijven.
maar vooral niet mauwen, want daar voel je je echt niet beter door!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe?
Jezus, stom wijf...
niet zo'n grote bek he. Anders stap ik in mijn wagen, rij naar helmond en jat ik je Auris antenne.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe?
Jezus, stom wijf...
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
niet zo'n grote bek he. Anders stap ik in mijn wagen, rij naar helmond en jat ik je Auris antenne.
zie pics ouwe coupe.quote:
Daarom ga ik altijd naar de kapper op de Burg. van Hoofflaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
zie pics ouwe coupe.
Vond het wel een fijne kapper, kapster was erg vriendelijk en heeft het goed gedaan. En het was niet duur en da's altijd een leuke bijkomstigheid.
nee maar het slaat nergens op. Het ging over schrijvers. Daarbij kent juup job nog niet misschien, ik ken zat kunstenaars die geen zwever zijn. Al met al vond ik het behoorlijk vergezochtquote:
r8al kent Job ook niet, maar dat houdt hem niet tegen om toch een redelijk sterke mening over hem te vormenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar het slaat nergens op. Het ging over schrijvers. Daarbij kent juup job nog niet misschien, ik ken zat kunstenaars die geen zwever zijn. Al met al vond ik het behoorlijk vergezocht
naja, die staat er toch weer anders in... Als voormalig rebound zijndequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:21 schreef Inu het volgende:
[..]
r8al kent Job ook niet, maar dat houdt hem niet tegen om toch een redelijk sterke mening over hem te vormen
A pony is not a hairdo, it's a little horse.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:19 schreef Inu het volgende:
Kappers verpesten mn pony altijd.. daarom stel ik het ook altijd zo lang uit dat mn pony ongeveer op mn wangen hangt en dan knippen ze hem weer te kort
ik geloof echt niet dat jullie voor een rekening van 150 euro een maand droog brood moeten vretenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:45 schreef Juup© het volgende:
Volgende week met Senna naar een specialist om een MRI van haar hersenen te laten maken ivm epileptische vreemde klachten.
Vandaag de MRI specialist maar eens gebeld voor de kosten. Het gaat tussen de ¤700,- en ¤900,- kosten [ afbeelding ]
Gelukkig zijn wij er voor verzekerd maar dan nog hebben wij een eigen risico van 19%. Dan maar een maand droog brood eten, Senna gaat voor.
Jammer voor jou dat het lithium ion-accu's zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:48 schreef r8ality het volgende:
Artic heeft een loodvergiftiging van zijn Auris-accu's opgelopen.
Echte liefdequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:45 schreef Juup© het volgende:
Volgende week met Senna naar een specialist om een MRI van haar hersenen te laten maken ivm epileptische vreemde klachten.
Vandaag de MRI specialist maar eens gebeld voor de kosten. Het gaat tussen de ¤700,- en ¤900,- kosten [ afbeelding ]
Gelukkig zijn wij er voor verzekerd maar dan nog hebben wij een eigen risico van 19%. Dan maar een maand droog brood eten, Senna gaat voor.
Was ook maar om aan te geven dat Senna gewoon voor mijn eerste levensbehoeften als eten gaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat jullie voor een rekening van 150 euro een maand droog brood moeten vretenDesalniettemin sterkte met het gedoe, arm beestje
En dan nog kent hij hem nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, die staat er toch weer anders in... Als voormalig rebound zijnde
Liefdeloosquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:56 schreef r8ality het volgende:
Zolang de frequentie van epileptische aanvallen niet al te hoog wordt gaat naas echt niet door de MRI.
Katten zijn gratisquote:
Nee, maar ik vind niet dat het rebound-feit iets verandert aan het mening-vormen-over-iemand-die-je-niet-kent-feit....quote:
In Helmond wel, stelletje dakhazen.quote:
Ach elk uur zo'n 6 beginnende aanvallen krijgen en bij het opstaan zo verward zijn dat zij door haar poten zakt is voor ons toch wel reden genoeg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:56 schreef r8ality het volgende:
Zolang de frequentie van epileptische aanvallen niet al te hoog wordt gaat naas echt niet door de MRI.
Ik heb nu de oude auto van een collega. Ik moet nog steeds een nieuwe uitzoeken...en dat gaat geen auris worden iigquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:58 schreef r8ality het volgende:
Oja, Artic, waarom heb je niet de hybrid-versie? Das goed voor het milieu.
kinderenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef Juup© het volgende:
Evi knalt net met haar hoofd op een rand van het kozijn van de schuifpui, er vormt zich gelijk een blauw eimet een kleine snee waar wat bloed uitkomt. Ach het was even wat huilen en nu speelt zij al weer vrolijk verder.
'Zo'n gedrocht dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nu de oude auto van een collega. Ik moet nog steeds een nieuwe uitzoeken...en dat gaat geen auris worden iig
heb je tegenwoordig een vagina?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Das wat anders idd. Naas-aanvallen is hooguit een keer in het halfjaar, vorig jaar zelfs maar 1 keer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach elk uur zo'n 6 beginnende aanvallen krijgen en bij het opstaan zo verward zijn dat zij door haar poten zakt is voor ons toch wel reden genoeg.
Who the fuck caresquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef Juup© het volgende:
Evi knalt net met haar hoofd op een rand van het kozijn van de schuifpui, er vormt zich gelijk een blauw eimet een kleine snee waar wat bloed uitkomt. Ach het was even wat huilen en nu speelt zij al weer vrolijk verder.
Ah, het kliekje is weer compleetquote:
leeftijd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach elk uur zo'n 6 beginnende aanvallen krijgen en bij het opstaan zo verward zijn dat zij door haar poten zakt is voor ons toch wel reden genoeg.
quote:
Qua bijtelling best gunstig. Maar ga er maar eens een vindenquote:
ouchquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef Juup© het volgende:
Je gedraagd je als een klein kind.quote:
Volgens mij is het een algemeen geaccepteerd feit dat mannen meer klagen dan vrouwen wanneer ze ziek zijnquote:
je schrijft als een klein kind.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je gedraagd je als een klein kind.
meer dan genoegquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij is het een algemeen geaccepteerd feit dat mannen meer klagen dan vrouwen wanneer ze ziek zijn
Vrouwen klagen in het algemeen al genoeg![]()
Gooi weg dat dingquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:10 schreef ArTiC het volgende:
Grrr klote auto correctie zooi op die iPad
Precies, valt niet meer opquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij is het een algemeen geaccepteerd feit dat mannen meer klagen dan vrouwen wanneer ze ziek zijn
Vrouwen klagen in het algemeen al genoeg![]()
dan kan het toch ook beginnende dementie zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filter ingesteldquote:
Handig om vliegen mee dood te slaan.quote:
zolang ze gewoon weer opstaan is er idd niks aan de handquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat ze hard van, met vallen en opstaan leert zij het wel.
ja maar dan heb je eerst nog de fase dat het tafelblad op tandhoogte zitquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ouch
Sam liep altijd tegen de tafel aan, was blij toen ze eindelijk er bovenuit kwam..
Lijkt me bij FUFR thuis niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dan heb je eerst nog de fase dat het tafelblad op tandhoogte zitAch, veel krachtvoer geven
van frikandellen groei je vooral in de breedtequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Lijkt me bij FUFR thuis niet zo'n probleem.
Vergeet de Whoppers en QP's nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van frikandellen groei je vooral in de breedte
Vandaar melktandenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dan heb je eerst nog de fase dat het tafelblad op tandhoogte zitAch, veel krachtvoer geven
it takes one...quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van frikandellen groei je vooral in de breedte
oh jaquote:
helemaal niet! en dan nog!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Levitation het volgende:
is de fuf weer obstipaat vandaag?
gruwelijk, de ihpone heeft er ook een handje vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:10 schreef ArTiC het volgende:
Grrr klote auto correctie zooi op die iPad
Die van ons snurktquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef Inu het volgende:
Zuchten jullie katten ook wel eens? Dot blaast best vaak ineens door haar neus uit, waardoor het lijkt alsof ze zucht, is heel raar
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vanmorgen echt super chagrijnig, maar na real's foute moppen topic ben ik weer helemaal blij!
Nooit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef Inu het volgende:
Zuchten jullie katten ook wel eens? Dot blaast best vaak ineens door haar neus uit, waardoor het lijkt alsof ze zucht, is heel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |