Ik ging vandaag met JanPiraat bellen. En gister. Hij is een grote baas.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef Lexis het volgende:
JanPiraat, is wel een chille baas zo het lijkt en kan me vaak in zijn opmerkingen vinden.
De hele dag TR's plaatsen in KLB, gezellig inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef cookiejar het volgende:
trolololo
de enige die ik een beetje ken
haha oh niet eens gezienquote:Op woensdag 15 september 2010 23:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
De hele dag TR's plaatsen in KLB, gezellig inderdaad.
De NSB'er van KLB uiteraardquote:Op woensdag 15 september 2010 23:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
De hele dag TR's plaatsen in KLB, gezellig inderdaad.
Mijn favo FOK!kers lijstje is juist een impulstoevoeging, een momentopname waar we kort over kunnen zijn: die mensen...quote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef MYV het volgende:
Ik ook wel met mn favo FOK!erslijstje staat in fobo.
Als ik op jouw fobo klik krijg ik toch de neiging om mijn vorige opmerking in te trekken. T is dat je comments zinvol zijn hoor, maar met je fobo is een hoop mis.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn favo FOK!kers lijstje is juist een impulstoevoeging, een momentopname waar we kort over kunnen zijn: die mensen...daar zou ik alleen op FOK! mee om kunnen gaan.
Zinvolle posts en Panzermaus, wat een combinatie, wat een spul.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:39 schreef Lexis het volgende:
[..]
Als ik op jouw fobo klik krijg ik toch de neiging om mijn vorige opmerking in te trekken. T is dat je comments zinvol zijn hoor, maar met je fobo is een hoop mis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |